Fitness Seller

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
Fijn dat het weer de goede kant op gaat (fysiek)! En dipbelt is bij Fitness Seller €22,- ... oké, komen nog 9 euri verzendkosten bij, maar is op zich niet heel duur... dus als je geld over hebt misschien eentje bestellen?

Oh bah, zie net dat ie momenteel niet leverbaar is. :s

Poeh poeh poeh, jij hebt die aantal dagen 'van weg geweest zijn' wel weer even goed geupdate :eyebrow:. Lekkere trainingen hoor! Echt nice volume&intensiteit! en daarna ook spinning :eek: pfff goed hoor!! Hoe gaat het met je fysiek, gaat het nog steeds de betere kant op?

K*t van het gezeik met die auto zeg, hopelijk rijdt u nu super en geen mankementen :)!
Fijne avond:)

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Zo hé en op eens stonden er weer aardig wat nieuwe berichten :o

Ja tis fraai, ik zit hier nog aan mijn flessie water jah..ga jij over koekies beginnen :hamer:;)

Ik hou je wakker, moet ook gebeuren.:cool:
wie zegt dan dat ik slaap zou vallen?? vandaag niet hoor..:p

Koekjes en een ijsje?!

Vervelende niet-cuttende vent!
+1..wacht maar we pakken m wel een keer terug!:D

Fijn dat het weer de goede kant op gaat (fysiek)! En dipbelt is bij Fitness Seller €22,- ... oké, komen nog 9 euri verzendkosten bij, maar is op zich niet heel duur... dus als je geld over hebt misschien eentje bestellen?

Oh bah, zie net dat ie momenteel niet leverbaar is. :s
tja eyy daar heb ik natuurlijk niks aan hé.:p.maar wel bedankt voor t opzoeken;)..ik ga zo ook wel even kijken..maar ja als de zaak m nou wil bestellen is beter toch??!! hahah

Poeh poeh poeh, jij hebt die aantal dagen 'van weg geweest zijn' wel weer even goed geupdate :eyebrow:. Lekkere trainingen hoor! Echt nice volume&intensiteit! en daarna ook spinning :eek: pfff goed hoor!! Hoe gaat het met je fysiek, gaat het nog steeds de betere kant op?

K*t van het gezeik met die auto zeg, hopelijk rijdt u nu super en geen mankementen :)!
Fijne avond:)

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Zo hé en op eens stonden er weer aardig wat nieuwe berichten :o
ja niet normaal, ben ik even bij de andere dames aan t posten hoppa weer nieuwe berichten hahaha
Ja auto komt wel goed.donderdag naar garage..maar valt onder garantie..
Fysiek gaat wel ok..buik gaat betere kant op nog niet zoals ik t wil maar komt wel goed..maar mijn benen ja..ik ben er nou niet echt mee gezegend zeg maar..;)

Moet jij je tijd niet nuttig besteden en nog wat koekies of ijs eten???:lol:
Ik bedoel..hier zijn alleen de heel hard trainende en schoon etende dames te vinden....:roflol:

Laatst bewerkt:
Ook goed bezig!!!:) nee geen ijsjes ;)

Ja inderdaad goed bezig .....niks meer aan toe te voegen...

hij gaat weer lekker met je Miss!!!!

grt

Vandaag mijn benen sinds een paar weken weer gedaan..en ze staan:fire:

Begonnen met squatten 5x8 40kg,50,60,70,75 ik stapte eronder uit en jeezus wat deden ze alweer zeer..

Stiff legged dl: 5x8 40,50 ook mee geeindigd..

Legg press diep zittend; 5x8 56,63,70,76,83kg..gewichten lopen raar ja..i know..

leg extension 5x8 35,42,49,56,63kg

Leg curl; 5x8 35,42,49,49,49kg

staande kuit machine 5x20 35kg lekker diep...

Biceps;

Optrekken 5x6 bodyweight

dumbbell curl 5x16 7,8,9,9,9kg

concentration curl 5x8 8,8,9,9,9kg

en laatste touwtje multi station 5x8 25,30,35,40,45kg

Toen nog 20 min los gecrossed en 15 min staand gespind en toen was ik weer helemaal door t energievoorraadje heen..net lekker kantonese kip gegeten van Honig..met xtra veel kip natuurlijk..best lekker..

Weer lekker getraind zo te lezen :) Gaat top hier, mooi dat je ook alweer (veel) gedaald bent in gewicht!! Kantonese kip is hmmmmmm... ik heb lekker nasi gehad met kip en heel veel (450 gram) roerbakgroenten.. jammie! Fijne avond nog.

heb je een mooie training weer neergezet en dat na 2 weken zal je wel behoorlijk goede spierpijn krijgen,en je hebt veel lekkerder gegeten dan ik lekker die honig gerechten, fijne week verder!

75 kilo squat is toch wel weer heftig!! Ben je nu al weer meer tevreden over je benen (ik kan op je foto´s toch niet echt iets negatiefs vinden)? Trouwens volgens mij is geen enkele vrouw boven de 20 tevreden over de achterkantbenen..

75 kilo squat is toch wel weer heftig!! Ben je nu al weer meer tevreden over je benen (ik kan op je foto´s toch niet echt iets negatiefs vinden)? Trouwens volgens mij is geen enkele vrouw boven de 20 tevreden over de achterkantbenen..

Nou tevreden nog lang niet hoor maar ach..ik doe er meer dan genoeg aan en op een gegeven moment houd t dan op..blijf uiteraard wel trainen maar ect grove veranderingen?? i hope so.. en dat die 75kg squat heftig was dat voel ik nu wel ja..hahaha auww

heb je een mooie training weer neergezet en dat na 2 weken zal je wel behoorlijk goede spierpijn krijgen,en je hebt veel lekkerder gegeten dan ik lekker die honig gerechten, fijne week verder!
dank je wel en idd erg lekker die honig gerechten..vooral met kip en wat cashewnootjes hahaha

Weer lekker getraind zo te lezen :) Gaat top hier, mooi dat je ook alweer (veel) gedaald bent in gewicht!! Kantonese kip is hmmmmmm... ik heb lekker nasi gehad met kip en heel veel (450 gram) roerbakgroenten.. jammie! Fijne avond nog.
thnk you..nasi ben ik niet zón voorstander van omdat t met rijst is..en die vind ik niet zo...

Zooo lekkere beentraining hoor! En dat weer na een tijd en toch nog 75kg weten te squatten! Die benen zul je vandaag wel goed voelen ;)

Succes met de auto !

Fijn weekend!

FF vraagje: doe jij dat staand spinning om calorien te verbranden of om meer definitie in je benen te krijgen?

Wow, wat een been-training dame!
Heel... Inspirerend zullen we maar zeggen :D Knap hoor! En dan nog staand spinnen erachter aan... /awe

Terug
Naar boven