Fitness Seller

Contest Log (v) contestlog Miss H!

Hoe gaat ie hier?

heyhey, gaat weer goed zo te lezen! de stijgende lijn weer helemaal gevonden dus :D lees al poosje mee, als dat mag?:P succes verder nog!

• Topic Starter Topic Starter
Zooo lekkere beentraining hoor! En dat weer na een tijd en toch nog 75kg weten te squatten! Die benen zul je vandaag wel goed voelen ;)

Succes met de auto !
Ik heb een pijn gehad, niet mooi meer zeg hahahaha en de auto..zullen we het daar even niet meer over hebben..:mad:
ja bedankt nog..:o

FF vraagje: doe jij dat staand spinning om calorien te verbranden of om meer definitie in je benen te krijgen?
Ja in principe voor meer defintie..maar onderhand ook voor mijn vetverbranding..ik vind t wel lekkere vorm van cardio..zorg dat mijn hartslag gewoon niet te hoog komt en dan gaat ie goed!

ehhh ik heb t even gedaan hoor..minder hh..maar ja ik is eigenwijs en t gaat best wel goed met banken dus ik d8 van het kan wel weer..:rolleyes::p

Wow, wat een been-training dame!
Heel... Inspirerend zullen we maar zeggen :D Knap hoor! En dan nog staand spinnen erachter aan... /awe
Dank je wel..maar ik had benen al een paaa weken niet gedaan..woensdag weer..ben net een beetje van de spierpijn af..slik

Ja eigenlijk best lekker..gewicht zakt gestaag dus ik mopper niet..maar gister mijn moeder jarig in combi met vaderdag..uitslag: teveel gegeten...

heyhey, gaat weer goed zo te lezen! de stijgende lijn weer helemaal gevonden dus :D lees al poosje mee, als dat mag?:P succes verder nog!
Altijd leuk als er mensen meelezen toch?! Dank je wel..ja ik heb mijn good-feeling weer helemaal terug..

Verder afgelopen week met die k**auto bezig geweest..en nog niet gemaakt..grrr koop je net een nieuwe wagen heb je dit gezeik maar ok..dat is dat..komt wel goed..(denk ik)

Borst+tri

Banken: 8x40
8x50
8x55
6x60
4x65kg

schuine bank (smith) 5x8 30,34,36,40,40kg

bench press licht schuin db's 5x8 12,14,16,18,20kg zat niet meer in..helaas

peck deck(armen gestrekt) 5x8 28,35,35,42,42kg

Triceps:

Dippen 3x8 bodyweight 2x8 met 2kg db extra

triceps behind neck 5x8 6kg

triceps push down 5x8 30,35,40,40,45

toen nog half uur gespind..

En toen was ik er klaar mee..bah, moe, op!
Even een bcaa genomen en hop naar huis en snel kip-kerrie met rijst klaar gemaakt..erg lekker..ik stierf ook zowat van de honger ..moest mij echt inhouden om niet snel tussendoor wat anders te nemen..maar ikke sterk en niet gedaan.
Nu begin ik alweer lichte trek te krijgen..ik denk dat ik straks maar 2 gekookte eitjes ga nemen ofzo..ook lekkerrr

• Like
Waarderingen: Loca
Goedemorgen Miss,

Ik zal het niet meer hebben over die auto ;)
Ondanks alles, wat een HEERLIJKE borst/triceps training weer :D Goed voorbeeld voor mij zometeen ;).

Goed van je dat je je hebt weten in te houden gisteren toen je met zo'n honger na het sporten ging koken :eek:, ik zelf probeer dat altijd te voorkomen door als ik rond etenstijd te gaan trainen alvorens het eten al klaar heb gemaakt en/of mijn vriend kookt :p. Anders krijg ik bij thuiskomst...ook zo'n trek + last van trillerige handjes door denk ik combi van sporten & behoefte aan voeding???? Ach ja het zal wel :p

In iedere geval...VERY NICE TRAINING! :cool:

Lekkere training!! Echt balen van je auto zeg, hoop dat ie snel weer klaar is.
Staand spinning lijkt me wel echt zwaar. Ik heb dat ook een tijdje gedaan (gewoon zittend haha), maar ik kwam soms half kotsend van de fiets af, had altijd een super fanatieke instructeur.. Ga toch liever een rondje hardlopen haha

Trainse (?) vandaag!

Als ik met honger eten moet koken, raffel ik het veel te snel af en is het niet echt super lekker:o..Dus neem ik stiekem altijd wat nootjes (gezonde eiwitten en vetten toch;)).Nou is het ritme hier in spanje wel iets anders...lunch (in verhouding met NL is dat een avondmaaltijd) om half 3, siesta tot 5 uur, tussendoortje om 7 uur en avondmaaltijd om 9 uur..Echt hongerig word je daar niet van;).

En weer mooi van je dat je de 65 kilo weer hebt gebenched!!Wil ik ook, wil ik ook,wil ik ook:):)(misschien helpt dat)

Ik wil (ook) m'n eigen gewicht kunnen benchen!
Afgelopen week serieus moeite gehad met 35kg, terwijl ik een paar maanden terug 40kg met gemak deed! :mad:

Very-very nais training! Alweer :D
Hele mooie gewichten en nette oefeningen!

Goedemorgen Miss,

Ik zal het niet meer hebben over die auto ;)
Ondanks alles, wat een HEERLIJKE borst/triceps training weer :D Goed voorbeeld voor mij zometeen ;).

Goed van je dat je je hebt weten in te houden gisteren toen je met zo'n honger na het sporten ging koken :eek:, ik zelf probeer dat altijd te voorkomen door als ik rond etenstijd te gaan trainen alvorens het eten al klaar heb gemaakt en/of mijn vriend kookt :p. Anders krijg ik bij thuiskomst...ook zo'n trek + last van trillerige handjes door denk ik combi van sporten & behoefte aan voeding???? Ach ja het zal wel :p

In iedere geval...VERY NICE TRAINING! :cool:

Dank je wellll, haha heb jij vb nodig dan??;) tis wel een id om van te voren eten klaar te maken maar weet je..ben blij als avond is dat ik ff kan relaxen hahaha en smorgens..te druk met die kleine jongen rijsvaardig maken ..

Lekkere training!! Echt balen van je auto zeg, hoop dat ie snel weer klaar is.
Staand spinning lijkt me wel echt zwaar. Ik heb dat ook een tijdje gedaan (gewoon zittend haha), maar ik kwam soms half kotsend van de fiets af, had altijd een super fanatieke instructeur.. Ga toch liever een rondje hardlopen haha

Trainse (?) vandaag!
Ja heb gister getraind..schouders+rug..niets bijzonders..wel aardig.. Maar half kotsend van de fiets hoe bedoel je fanatiek hahaha:D

Als ik met honger eten moet koken, raffel ik het veel te snel af en is het niet echt super lekker:o..Dus neem ik stiekem altijd wat nootjes (gezonde eiwitten en vetten toch;)).Nou is het ritme hier in spanje wel iets anders...lunch (in verhouding met NL is dat een avondmaaltijd) om half 3, siesta tot 5 uur, tussendoortje om 7 uur en avondmaaltijd om 9 uur..Echt hongerig word je daar niet van;).

En weer mooi van je dat je de 65 kilo weer hebt gebenched!!Wil ik ook, wil ik ook,wil ik ook:):)(misschien helpt dat)
ik stuur wel wat benchkarma jou kant op..maybe it helps?? en ja zo hebben we allemaal onze maniertjes idd voor t eten..ik heb net na mijn training mijn shake genomen en dat helpt ook wel dat ik niet de fout in ga..

Ik wil (ook) m'n eigen gewicht kunnen benchen!
Afgelopen week serieus moeite gehad met 35kg, terwijl ik een paar maanden terug 40kg met gemak deed! :mad:
ach joh..jij dl weer veel zwaarder..:rolleyes: ikke ook!! hahaha

Very-very nais training! Alweer :D
Hele mooie gewichten en nette oefeningen!
dank je wel..alweeer:D

Vandaag weer benen gedaan en serieus ik heb spijt nu al...

Squatten geeindigd met 80kg..jeehhh vorige keer 75 dus gaat lekker..

Leg press geeindigd met 97kg zittend en best diep..

Leg extension laatste gewicht 56kg

leg curl laatste gewicht 49kg

ab en adductie 5x15 en d8 iets van 40kg ofzo..eigenlijk geen idd

toen nog even lungewalk gedaan..maar ****ing hell wat een pijn!!

4x10 met 10kg heen een weer gelopen en toen zakte ik dus letterlijk iedere keer door mijn benen als ik een stap zette..

Biceps 4x6 optrekken

biceps curl ez bar met 10kg extra 5x10

biceps stangetje aan multi laatste gewicht 40kg

en toen teveel geouwehoerd..de sport blijft tenslotte intresting onderwerp nietwaar:p

Geen cardio..vandaag..

Nou ga nu lekker voetjebal kijken en hopen dat
duitsland verliest...:D

Je bent ook zo lekker sterk!!! Whoeha!!! Toen ik laatst met de 50 bench bezig was moest ik aan je denken... haha, nou had toch mooi een spotter nodig hoor :p Super hoor, moet een kick geven als je steeds zwaarder kan! Heb ik ook!

Sja, voetjebal... 0-0... ik kijk niet hoor... is mijn man, die af en toe wat roept...

best wel een sterke dame die Miss H :eek: :cool:

:D:DAls je zulke complimenten van de mannen krijgt, zijn onze oehs en ahs natuurlijk wel weer wat gewoontjes;)
Als je nu droog traint weet je denk ik echt niet wat je ziet:)..Toch nog een wedstrijdje in oktober;)

Je bent ook zo lekker sterk!!! Whoeha!!! Toen ik laatst met de 50 bench bezig was moest ik aan je denken... haha, nou had toch mooi een spotter nodig hoor :p Super hoor, moet een kick geven als je steeds zwaarder kan! Heb ik ook!

Sja, voetjebal... 0-0... ik kijk niet hoor... is mijn man, die af en toe wat roept...

best wel een sterke dame die Miss H :eek: :cool:

+1

Check die bench bv ... ligt hoger dan sommige 'mannelijke' DBB'ers :D

Echt zo leuk jullie commentaar!! Ja probeer eigenlijk altijd wel mijn grenzen te verleggen..lukt niet altijd maar als t benchen ineens weer een stukkie beter gaat ben ik happy!!
Moet je trouwens niet kijken wat voor gezichten ik er dan bij trek hoor..;)

:D:DAls je zulke complimenten van de mannen krijgt, zijn onze oehs en ahs natuurlijk wel weer wat gewoontjes;)
Als je nu droog traint weet je denk ik echt niet wat je ziet:)..Toch nog een wedstrijdje in oktober;)

Eh nee geen wedstrijden voor mij voorlopig..t heeft gewoon een te grote weerslag op mijn lijf..en dat heb ik er nou net niet voor over..
Blijg gewoon lekker trainen en zie wel..
Ik bedoel ik zat voordat ik aan mijn wedstrijdvoorbereiding begon op 63,4kg en op 16,4%..nu zit ik steeds rond de 67kg en blijft mijn % steken rond de 21% en i don't like it!!
Wat ik ook doe..t gaat maar mondjes maat naar beneden en dan te bedenken dat t voor de wedstrijd gewoon lekker ging..

Oh well..komt wel weer hoor..aanhouder wint toch??

Vandaag een rustdag want mijn mannetje gaat weer met die auto naar de garage en is pas laat terug en vanaaf..tja dan speelt Ned en dat wil ik eigenlijk wel even zien dus..morgen weer en miss in t weekend hoewel t weekend mij eigenlijk heilig is en in principe nooit train..maar we zien wel..
Nu even t badje opblazen voor die kleine jongen en lekker languit in de tuin..is ook niks mis mee hoor..:cool:

Nogmaals bedankt voor jullie complimenten hoor!!:D

Mmm, lekker languit in de tuin... Klinkt erg nice ja! Veel plezier!

Zo zie je maar hoe gek je lijf soms kan reageren op grote veranderingen hè. 21% is nog steeds niet slecht (zeker niet als je het vergelijkt met half Nederland :P). Je bent echt sterk ja.. groot voorbeeld haha. Geniet lekker van je middagje in de tuin!

Zo zie je maar hoe gek je lijf soms kan reageren op grote veranderingen hè. 21% is nog steeds niet slecht (zeker niet als je het vergelijkt met half Nederland :P). Je bent echt sterk ja.. groot voorbeeld haha. Geniet lekker van je middagje in de tuin!
Ja... das ook weer zo!
Maar ja, kan we me wel voorstellen dat het in vergelijking met waar je vandaan komt, effe niet voelt zoals je zou willen. Maar langzaam weer beetje dalen, is beter dan niets!
Zo zie je maar dat elk lichaam een sterk en een zwak punt heeft... vind dat ook wel weer interessant, de een bouwt heel snel spiermassa op, terwijl de ander juist heel stabiel in gewicht kan blijven, maar minder snel spiermassa opbouwt dat soort dingen.
Lekker weertje he... briesje erbij... veel plezier met voetjebal kijken vanavond! Denk dat ik ook maar aanschuif... :p

Mag ik ook wat benchkarma van jou dan?:o
Of zal ik liever kiezen voor de squatkarma, want ik kan natuurlijk niet allebei vragen omdat ik geen deadlift karma over heb om terug te geven...maar wat dan wel haha.
Hoe meet jij je bf% eigenlijk, wel op dezelfde manier en door dezelfde persoon als destijds?

Mag ik ook wat benchkarma van jou dan?:o
Of zal ik liever kiezen voor de squatkarma, want ik kan natuurlijk niet allebei vragen omdat ik geen deadlift karma over heb om terug te geven...maar wat dan wel haha.
Hoe meet jij je bf% eigenlijk, wel op dezelfde manier en door dezelfde persoon als destijds?

Ja hoor benchkarma, of squatkarma stuur ik jou kant op..geef mij maar watvan die 1 been squatkarma dan..:p
Ja mijn mannetje meette mij ook met huidplooi meter dezelfde als waar Liona mij mee meette en hij kwam eigenlijk iedere keer op dezelfde waardes uit als zij..en hij meet mij nu 1 keer in de zoveel tijd..

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Mmm, lekker languit in de tuin... Klinkt erg nice ja! Veel plezier!

T was erg lekker..dank je..jij ook genoten vandaag??

ach nee slecht is anders hoewel t wel zo voelt maar goed..we zijn waarschijnlijk gewoon te kritisch..;)

Ja... das ook weer zo!
Maar ja, kan we me wel voorstellen dat het in vergelijking met waar je vandaan komt, effe niet voelt zoals je zou willen. Maar langzaam weer beetje dalen, is beter dan niets!
Zo zie je maar dat elk lichaam een sterk en een zwak punt heeft... vind dat ook wel weer interessant, de een bouwt heel snel spiermassa op, terwijl de ander juist heel stabiel in gewicht kan blijven, maar minder snel spiermassa opbouwt dat soort dingen.
Lekker weertje he... briesje erbij... veel plezier met voetjebal kijken vanavond! Denk dat ik ook maar aanschuif... :p

Tja ook daar heb je helemaal gelijk in Sue..maar weet je..dan bouw ik miss maar iets minder snel massa op..(denk dan dat daar miss mijn sterke punt ligt ofzo.:rolleyes:) maar val ik liever wat makkelijker af..vandaag trouwens alles door mekaar heen lopen vreten..frusty van die auto..ja ng steeds..en t kon mij eigenlijk niet zo veel boeien..morgen weer een dag..
Ga nu weer aan de voetbal..hoe bedoel je verslaafd???:eek:

Ik ga straks maar even lekker naar de gym..borst-tri is weer aan de beurt..wat cardio er tegenaan..en dan heb ik mijn picht weer gedaan!
Fijn weekend alvast iedereen..

Terug
Naar boven