XXL Nutrition

Contest Log (v) contestlog Miss H!

Ahhh dat word vast een kick ass training dan :cool:
Pfff...en nu zo laat naar de gym? Hebben jullie airco daar of ben je gewoon hardcore :cool:

Fijn weekend ook! :)

haha jij knalt beter dan mening man bij mij in de fitness :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ahhh dat word vast een kick ass training dan :cool:
Pfff...en nu zo laat naar de gym? Hebben jullie airco daar of ben je gewoon hardcore :cool:

Fijn weekend ook! :)
ja echt hardcore hahaha 30Gr was het net..pfff was wel erg warm..en de ventilators die normaal in het krachthonk staan zijn afgelopen winter gesneuveld maar er zijn nieuwe in aantocht..geen airco..

haha jij knalt beter dan mening man bij mij in de fitness :roflol:

Haha thnkx..

Begonnen met banken.. 5x8 laatste set 5x met 60kg

db press 5x8 laatste set 20kg

toen 4x8 opdrukken..(bij jou gezien pilates wel in andere volgorde maar t bracht mij even op idee)
Wat is dat zwaar zeg als je t niet gewend bent..:D

Peck deck armen gestrekt laatste set met 42kg

cable cross 5x8 geen id wat het gewicht was..staat een 4 op..was in ieder geval zwaar..

dippen 5x8 laatste met 5kg extra!! jahaa pr dus..laatste keer had ik 3kg xtra..dus ging lekker ondanks dat ik borst best zwaar had aangepakt..geen megagewichten van afgelopen keer maar ging lekker

triceps extension 4x8 met schijf van 10kg en laatste keer 15kg..die was wel wat zwaar..:o

triceps extension met stangetje 5x10 30,35,40,45,45kg

toen nog 35 op de cross gestaan en toen naar huis..net eten klaar gemaakt maar was niet te eten..dus hoppa vuilnisbak in gekieperd en net een boterham op..had gelijk geen honger meer:rolleyes:

Al met al lekkere training..toch weer blij dat ik geweest ben want ik zat heel even te tywijfelen..was zo lekker in t zonnetje..

Zo warm en dan nog lekker trainen!

Geniet van het zonnetje!

gek dat opdrukken nog zwaar kan zijn als je zo goed kunt banken en dippen...of doe je er iets aparts mee om het zwaarder te maken?
gruwelijk 5x8 met dippen en dan zo laat in de training! Doe je het ook wel eens nog na die triceps extension shit?:D als ik dat doe denk ik altijd dat mijn armen eraf gaan vallen...maar goed ik ben al jaloers genoeg zo ik hoef niet te zien dat je dat ook nog eens moeiteloos doet ;)

Rawr, wat een heerlijke training weer! Banken, opdrukken, dippen... Netjes hoor!
/onder de indruk is

Nog steeds ben ik onder de indruk van je trainingen.
Hoe was je weekend?
Heb je lekker van het weer kunnen genieten?

Zo warm en dan nog lekker trainen!

Geniet van het zonnetje!
dat heb ik wel gedaan van het zonnetje genoten..jij ook;)

gek dat opdrukken nog zwaar kan zijn als je zo goed kunt banken en dippen...of doe je er iets aparts mee om het zwaarder te maken?
gruwelijk 5x8 met dippen en dan zo laat in de training! Doe je het ook wel eens nog na die triceps extension shit?:D als ik dat doe denk ik altijd dat mijn armen eraf gaan vallen...maar goed ik ben al jaloers genoeg zo ik hoef niet te zien dat je dat ook nog eens moeiteloos doet ;)

Nee doe niks bijzonders met het opdrukken..ik hou het er gewoon op dat ik t niet gewend ben een daarom dood ging hahaha. Ja soms doe ik ook de dips na al die tricepextensionshit hahaha (leuk woord voor scrabble trouwens:D) maar dan heb ik ook wel wat meer moeite ermee natuurlijk dan dat ik ermee begin..shakende armpjes tot en met hahaha

Rawr, wat een heerlijke training weer! Banken, opdrukken, dippen... Netjes hoor!
/onder de indruk is
dank u mevrouw;)

Nog steeds ben ik onder de indruk van je trainingen.
Hoe was je weekend?
Heb je lekker van het weer kunnen genieten?
mijn weekend was te bizar.. ben alleen maar op t water geweest..voelde me echt verschrikkelijk verwend.. was zo ontzettend lekkerrrrrr

Vandaag dus niet getraind..ivm wk..en nu ben ik blij dat ik eindelijk even rust heb dus ook niet meer echt de puf om te trainen..
Morgen schouders+rug voor de boeg, hoewel met deze hitte het meer onderhoudstrainingen zijn dan dat je echt het onderste uit de kan haalt..

Maar woensdag lekker vrij kunnen regelen en ga ik samen met kereltje even lekker relaxed varen en donderdag gaan we weer waterskieen..
Dus qua trainingen deze week moet ik even kijken wat t word maar ach even tandje minder zal ik hopelijk niet gelijk verslechteren hahaha
Iedereen geniet van het mooie weer hé...

Zeker weten, waterskieen heerlijk lijkt me dat!:)

60 op je bench? Dat is bijna bodyweight bench meid, dat is aardig sterk !

Opdrukken tussen de bankjes is ook wel eens leuk om te doen trouwens ;)

Heerlijke planningen voor de boeg :cool:...heerlijk om ff het water op te gaan! En die ontspanning zal veel goeds doen :), tandje minder wat betreft trainen is heus niet erg :)..als heb ik daar zelf moeite mee (om rustig aan te doen) :o.

Nette training ook weer dame! enne geniet van het mooie weer op het water (oeee heerlijk zeg varen & water hmm:cool:)

Begonnen met banken.. 5x8 laatste set 5x met 60kg

db press 5x8 laatste set 20kg

dippen 5x8 laatste met 5kg extra!! jahaa pr dus..laatste keer had ik 3kg xtra..dus ging lekker ondanks dat ik borst best zwaar had aangepakt..geen megagewichten van afgelopen keer maar ging lekker

:eek:

Zomaar even 60kg benchen en dippen met extra gewicht! Man, man, man, ik ga snel sterker moeten worden! :p

Zeker weten, waterskieen heerlijk lijkt me dat!:)
ja dat was t ook zeker..:D

opdrukken tussen 2 bankjes..klinkt als zwaarder..ik heb al moeite om het nu gewoon op de grond te doen..op mijn tenen natuurlijk en met mijin neus de grond aan tikken zeg maar...:D

Heerlijke planningen voor de boeg :cool:...heerlijk om ff het water op te gaan! En die ontspanning zal veel goeds doen :), tandje minder wat betreft trainen is heus niet erg :)..als heb ik daar zelf moeite mee (om rustig aan te doen) :o.

Nette training ook weer dame! enne geniet van het mooie weer op het water (oeee heerlijk zeg varen & water hmm:cool:)
Een tandje minder..mijn god..heb echt niks gedaan afgelopen week, ja geloof 1keer getraind..vandaag moeten werken en van de week natuurlijkk weer gewaterskied, heerlijk..volgende week weer er tegen aan en benieuwd..

:eek:

Zomaar even 60kg benchen en dippen met extra gewicht! Man, man, man, ik ga snel sterker moeten worden! :p
hahaha nou zomaar wil ik niet zeggen hoor, heeft mij heel wat zweet en getier gekost hahahaha

fitness competition NPC bikini

Hoi Miss H,

Het is voor mij dat ik voor het eerst op deze site zit en ik zag jou foto en dacht die weet vast wel wat van de Nederlandse competitie bodybuilding/figure voor vrouwen en misschien ook wel bikini?

Ik woon in Amerika en doe NPC bikini competitions nou wilde ik weten of ze dit ook in Nederland hebben, weet jij dit? :)

wil graag mijn pro card halen en omdat ik uit Nederland kom en geen US citizen ben is het voor mij moeilijk om met de Nationals mee te doen.
als ze dit ook doen in Nederland dan kom ik naar Nederland om een show te doen.

Heb mijn laatste show gewonnen een National qualifier in Fort Lauderdale florida, en mijn volgende show is Dexter Jackson in Jacksonville florida 6-7 augustus NPC

als ze geen bikini division hebben in Nederland dan zijn er wel andere mogelijkheden om verder te komen om een pro card te behalen, maar voordat ik dat ga doen, moet ik eerst uitzoeken of ze dit in Nederland hebben.

Weet jij dit?

alvast bedankt,

Wicky Davis

Hoi Miss H,

Het is voor mij dat ik voor het eerst op deze site zit en ik zag jou foto en dacht die weet vast wel wat van de Nederlandse competitie bodybuilding/figure voor vrouwen en misschien ook wel bikini?

Ik woon in Amerika en doe NPC bikini competitions nou wilde ik weten of ze dit ook in Nederland hebben, weet jij dit? :)

wil graag mijn pro card halen en omdat ik uit Nederland kom en geen US citizen ben is het voor mij moeilijk om met de Nationals mee te doen.
als ze dit ook doen in Nederland dan kom ik naar Nederland om een show te doen.

Heb mijn laatste show gewonnen een National qualifier in Fort Lauderdale florida, en mijn volgende show is Dexter Jackson in Jacksonville florida 6-7 augustus NPC

als ze geen bikini division hebben in Nederland dan zijn er wel andere mogelijkheden om verder te komen om een pro card te behalen, maar voordat ik dat ga doen, moet ik eerst uitzoeken of ze dit in Nederland hebben.

Weet jij dit?

alvast bedankt,

Wicky Davis

Ik heb je een pm gestuuurd.
Eigen logje openen met je voorbereiding naar de DJ??:D hint hint..

Succes aankomende week :eyebrow:

Een weekje rustig aan met dit weer is ook niet verkeerd.
Succes met trainen volgende week.

Succes deze week ,je bent niet de enige hoor die wat losser is geweest....

Terug
Naar boven