- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja echt hardcore hahaha 30Gr was het net..pfff was wel erg warm..en de ventilators die normaal in het krachthonk staan zijn afgelopen winter gesneuveld maar er zijn nieuwe in aantocht..geen airco..Ahhh dat word vast een kick ass training dan
Pfff...en nu zo laat naar de gym? Hebben jullie airco daar of ben je gewoon hardcore
Fijn weekend ook!![]()
haha jij knalt beter dan mening man bij mij in de fitness![]()

als ik dat doe denk ik altijd dat mijn armen eraf gaan vallen...maar goed ik ben al jaloers genoeg zo ik hoef niet te zien dat je dat ook nog eens moeiteloos doet 
dat heb ik wel gedaan van het zonnetje genoten..jij ookZo warm en dan nog lekker trainen!
Geniet van het zonnetje!

gek dat opdrukken nog zwaar kan zijn als je zo goed kunt banken en dippen...of doe je er iets aparts mee om het zwaarder te maken?
gruwelijk 5x8 met dippen en dan zo laat in de training! Doe je het ook wel eens nog na die triceps extension shit?als ik dat doe denk ik altijd dat mijn armen eraf gaan vallen...maar goed ik ben al jaloers genoeg zo ik hoef niet te zien dat je dat ook nog eens moeiteloos doet
![]()
) maar dan heb ik ook wel wat meer moeite ermee natuurlijk dan dat ik ermee begin..shakende armpjes tot en met hahahadank u mevrouwRawr, wat een heerlijke training weer! Banken, opdrukken, dippen... Netjes hoor!
/onder de indruk is

mijn weekend was te bizar.. ben alleen maar op t water geweest..voelde me echt verschrikkelijk verwend.. was zo ontzettend lekkerrrrrrNog steeds ben ik onder de indruk van je trainingen.
Hoe was je weekend?
Heb je lekker van het weer kunnen genieten?
...heerlijk om ff het water op te gaan! En die ontspanning zal veel goeds doen
, tandje minder wat betreft trainen is heus niet erg
..als heb ik daar zelf moeite mee (om rustig aan te doen)
.
)Begonnen met banken.. 5x8 laatste set 5x met 60kg
db press 5x8 laatste set 20kg
dippen 5x8 laatste met 5kg extra!! jahaa pr dus..laatste keer had ik 3kg xtra..dus ging lekker ondanks dat ik borst best zwaar had aangepakt..geen megagewichten van afgelopen keer maar ging lekker
60 op je bench? Dat is bijna bodyweight bench meid, dat is aardig sterk !
Opdrukken tussen de bankjes is ook wel eens leuk om te doen trouwens![]()

ja dat was t ook zeker..

opdrukken tussen 2 bankjes..klinkt als zwaarder..ik heb al moeite om het nu gewoon op de grond te doen..op mijn tenen natuurlijk en met mijin neus de grond aan tikken zeg maar...60 op je bench? Dat is bijna bodyweight bench meid, dat is aardig sterk !
Opdrukken tussen de bankjes is ook wel eens leuk om te doen trouwens![]()

Een tandje minder..mijn god..heb echt niks gedaan afgelopen week, ja geloof 1keer getraind..vandaag moeten werken en van de week natuurlijkk weer gewaterskied, heerlijk..volgende week weer er tegen aan en benieuwd..Heerlijke planningen voor de boeg...heerlijk om ff het water op te gaan! En die ontspanning zal veel goeds doen
, tandje minder wat betreft trainen is heus niet erg
..als heb ik daar zelf moeite mee (om rustig aan te doen)
.
Nette training ook weer dame! enne geniet van het mooie weer op het water (oeee heerlijk zeg varen & water hmm)
hahaha nou zomaar wil ik niet zeggen hoor, heeft mij heel wat zweet en getier gekost hahahaha
Zomaar even 60kg benchen en dippen met extra gewicht! Man, man, man, ik ga snel sterker moeten worden!![]()

Hoi Miss H,
Het is voor mij dat ik voor het eerst op deze site zit en ik zag jou foto en dacht die weet vast wel wat van de Nederlandse competitie bodybuilding/figure voor vrouwen en misschien ook wel bikini?
Ik woon in Amerika en doe NPC bikini competitions nou wilde ik weten of ze dit ook in Nederland hebben, weet jij dit?
wil graag mijn pro card halen en omdat ik uit Nederland kom en geen US citizen ben is het voor mij moeilijk om met de Nationals mee te doen.
als ze dit ook doen in Nederland dan kom ik naar Nederland om een show te doen.
Heb mijn laatste show gewonnen een National qualifier in Fort Lauderdale florida, en mijn volgende show is Dexter Jackson in Jacksonville florida 6-7 augustus NPC
als ze geen bikini division hebben in Nederland dan zijn er wel andere mogelijkheden om verder te komen om een pro card te behalen, maar voordat ik dat ga doen, moet ik eerst uitzoeken of ze dit in Nederland hebben.
Weet jij dit?
alvast bedankt,
Wicky Davis
hint hint..Oeh wat gemeen van jou!!

bedankt..komt wel goed..naja dat hoop ik hahahahaEen weekje rustig aan met dit weer is ook niet verkeerd.
Succes met trainen volgende week.
ja precies we willen harde knal trainingen zien en niet dat gemiet! je hebt hier wel een voorbeeldfunctie he, besef je dat wel!