Fitness Seller

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
Succes deze week ,je bent niet de enige hoor die wat losser is geweest....
ach 1 weekje mag wel..:rolleyes: hoewel ik mij er niet helemaal lekker bij voel maar ach..
:whip: ja precies we willen harde knal trainingen zien en niet dat gemiet! je hebt hier wel een voorbeeldfunctie he, besef je dat wel! :finger: :p;)
whahaha voorbeeldfunctie..dan heb je mijn beginfoto van de contest zeker niet gezien..LOL
Maar ok..hier mijn training van vandaag:

Benen en biceps op het programma...

staplunges 4x16 met maar een db'tje van 8kg maar vond t zwaar zat..:mad:

legpress 5x8 68,75,82,89,97kg..dat ding is echt zwaar..blehh zweet gutste al van mijn kop af..lekker die hard hahaha

leg extension 5x8 35,42,49,56,63kg
leg curl 5x8 35,42,49,56,56kg

vervolgens nog de stiff legged death lift, what the hell deed ie weer pijn zeg!!

5x8 eerst even los olympisch halter ff voelen weer..

30,40,50,50,50kg en toen had ik eigenlijk al spijt..:fire:

standing calf raise: 5x15 40kg

Biceps:

5x16 bicep curl 8,8,9,9,9kg

bicep curl aan de multi 5x8 25,30,35,40,45kg die laatste was echt zwaar lekker branden..

triangeltje aan de multi (soort concentration..) 5x8 met 15kg

en ten had ik geen puf meer om mezelf nog een paar keer omhoog te trekken dus liet ik het hierbij..plus had lichte tijdnood en wou ook nog ffies spinnen dus geeindigd met 20min spinnen:D

Dat was het voor vandaag, morgen rug-schouders..

Van de week trouwens gestoken door een horzel maar dat helpt ook hoor om je arm te laten groeien..;) was echt 1 keer zo dik..

Nou is toch weer een mooie training:D. Zoveel doe ik nooit:(..Ga je voor nog meer kracht of wil je het even zo houden?

Ik wilde dat ook graag, maar de twijfel is dus toegeslagen:(..Gelukkig heb jij je partner die jou steunt en spiermassa vast mooi vindt:):)

Ik wilde dat ook graag, maar de twijfel is dus toegeslagen:(..Gelukkig heb jij je partner die jou steunt en spiermassa vast mooi vindt:):)

ja true..niks twijfel..ik ben in de overtuiging..(let wel dit is mijn persoonlijke mening..ik wil niet zeggen dat ik t afkeur..) zolang je aan krachttraining doet als vrouw en geen verboden middelen gebruikt het mijn inziens vrouwelijk blijft..ik bedoel dus dat je echt fanatiek aan de gewichten hangt, netjes je eiwitten neemt etc..
Moet ik er ook bij zeggen dat ik ook dames gezien heb waarvan ik weet dat ze wel eens wat gebruikt hebben er echt mooi en vrouwelijk uitzien maar ok..(uitzonderingen daargelaten)

en Dw..bedankt weer:o

Dat maakt idd wel verschil..
Mijn partner vind mij zo mooi maar als ik meer spiermassa zou krijgen niet meer. Dat vind hij echt niet mooi bij vrouwen dat droge etc.
Nu zal dat bij mij ook wel even duren op deze manier haha ben momenteel alleen maar op onderhoud aan het trainen... geen progressie te zien :p

ach 1 weekje mag wel..:rolleyes: hoewel ik mij er niet helemaal lekker bij voel maar ach..
whahaha voorbeeldfunctie..dan heb je mijn beginfoto van de contest zeker niet gezien..LOL
Maar ok..hier mijn training van vandaag:

Benen en biceps op het programma...

staplunges 4x16 met maar een db'tje van 8kg maar vond t zwaar zat..:mad:

legpress 5x8 68,75,82,89,97kg..dat ding is echt zwaar..blehh zweet gutste al van mijn kop af..lekker die hard hahaha

leg extension 5x8 35,42,49,56,63kg
leg curl 5x8 35,42,49,56,56kg

vervolgens nog de stiff legged death lift, what the hell deed ie weer pijn zeg!!

5x8 eerst even los olympisch halter ff voelen weer..

30,40,50,50,50kg en toen had ik eigenlijk al spijt..:fire:

standing calf raise: 5x15 40kg

Biceps:

5x16 bicep curl 8,8,9,9,9kg

bicep curl aan de multi 5x8 25,30,35,40,45kg die laatste was echt zwaar lekker branden..

triangeltje aan de multi (soort concentration..) 5x8 met 15kg

en ten had ik geen puf meer om mezelf nog een paar keer omhoog te trekken dus liet ik het hierbij..plus had lichte tijdnood en wou ook nog ffies spinnen dus geeindigd met 20min spinnen:D

Dat was het voor vandaag, morgen rug-schouders..

Van de week trouwens gestoken door een horzel maar dat helpt ook hoor om je arm te laten groeien..;) was echt 1 keer zo dik..

Lekker getraind!:)
succes met Rug-schouders!:)

ja true..niks twijfel..ik ben in de overtuiging..(let wel dit is mijn persoonlijke mening..ik wil niet zeggen dat ik t afkeur..) zolang je aan krachttraining doet als vrouw en geen verboden middelen gebruikt het mijn inziens vrouwelijk blijft..ik bedoel dus dat je echt fanatiek aan de gewichten hangt, netjes je eiwitten neemt etc..
Moet ik er ook bij zeggen dat ik ook dames gezien heb waarvan ik weet dat ze wel eens wat gebruikt hebben er echt mooi en vrouwelijk uitzien maar ok..(uitzonderingen daargelaten)

en Dw..bedankt weer:o

lekker gaan voor spiertjes.....als alles begint te hangen is het ook weer niet goed :D

Ja wat is een week ? Even een week uit je routine houdt je stofwisseling en zo op peil denk ik maar.Weer nette training! Doet je arm nog erg pijn?

Sterke training van gisteren!

Bah, van insecten moet ik niets weten, vind het maar vieze beesten! :p

Moet gewoon vaak in jou log blijven kijken om de inspiratie te vinden om ook weer voor kracht te gaan:)..Ik wil gewoon het meest moeilijke; en meer kracht, geen extra vet en vocht, geen grotere kledingmaat,geen eentonige en smakeloze voedingsschema´s en een partner die spiermassa mooi vindt...:(...

Als het weer iets minder warm is, wil ik trouwens nog wel eens proberen om jou te evenaren met bankdrukken;)

Lekker getraind!:)
succes met Rug-schouders!:)
ja dank je..inmiddels al weer borst gedaan maar rug-schouders was lekkerrrrr

lekker gaan voor spiertjes.....als alles begint te hangen is het ook weer niet goed :D

Hangen?? ik ben pas..;)30 hoor...hahaha en ik vind spiermassa mooi..;)

Ja wat is een week ? Even een week uit je routine houdt je stofwisseling en zo op peil denk ik maar.Weer nette training! Doet je arm nog erg pijn?
nee gelukkig geen last meer gehad van mijn arm..thnkss en we zijn weer helemaal in t ritme hoor..voelt goed!

Dank je wel..en nee ik heb er ook een bloedhekel aan..brrr

Moet gewoon vaak in jou log blijven kijken om de inspiratie te vinden om ook weer voor kracht te gaan:)..Ik wil gewoon het meest moeilijke; en meer kracht, geen extra vet en vocht, geen grotere kledingmaat,geen eentonige en smakeloze voedingsschema´s en een partner die spiermassa mooi vindt...:(...

Als het weer iets minder warm is, wil ik trouwens nog wel eens proberen om jou te evenaren met bankdrukken;)

Tja..dat zijn wel heel veel eisen..:p maarre ik d8 dat jij toch ook al 60kg aan het bankdrukken was?? btw vandaag de 60gehaald..65 kg zat er niet in today..helaas..

Mijn training van gister: rug-schouders..lekker
even snel.. rug

chinnen beetje assisted 15kg ong 5x8

bent over rowing 5x10 einde met 50kg zeer correcte uitvoering.

lat pull wide grip; 5x8 einde met 56kg

straigt arm pull down 5x10 einde met 50kg

schouders:

mp in de smith 5x8 gewicht pff ik d8 iets van 5kg beide kanten..

bent over side raises 5x8 einde met 8kg..behoorlijk zwaar..eigenlijk..

shrugs 5x8 einde met 90kg en nog 20 min staand gespind

Vandaag: borst-tri (my favourite..)

opdrukken 5x8 neus tot de grond en op de teentjes natuurlijk..ging ietsie makkelijker nu..(tis soms best eens handig de trainingen beetje door te nemen van iedereen..opdrukken hou ik er nu standaard weer in..thnks MP;))

banken 8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
6x60kg ging zwaahaar vandaag..
db press

5x8 14,16,18,18,20 de smith was bezet dus na de press weer schuine bank gaan doen..**** dat was zwaar..

schuine bank in de smith

5x8 26,30,34,38,40kg

peck deck gestrekte arm 5x8 28,35,42,42,42kg

Triceps:

dipppen 2x8 bodyweight
1x8 bw+extra 2,5kg
2x6 bw+extra 5kg..maar was echt zwaar..die laatste paar keer lukte echt niet..ik zakte naar beneden en daar bleef ik ook..lol

triceps extension aan de multi met stangetje 5x10 30,35,kg

triceps touwtje 4x8 met 30kg en de laatste rep tot fail..ong 16keer..

toen nog 25 min gespind, was wel weer tevreden..morgen weer benen en biceps..als er niks tussen komt.;)

Daarom laat ik de spinnen altijd hangen in mijn kamer...

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Ben altijd bezig voor meer kracht en massa..tja..ik wijk eenmaal wat af dan van de meeste vrouwen..:p

Ach , denk dat wel meer vrouwen dat hebben haha. ;)

Ik ga straks op weg naar de sportschool..benen-biceps en ik denk weer wat cardio en daarna boodschappen doen dus later...

klinkt als een goed gevulde dag ;)

Lekkere training weer!!! Ging het vandaag goed met je training? :)
Mp3 'her'vullen, altijd handig...ook zeker weten dat hij goed is opladen :p haha

Ik hou uw log nog altijd in de gaten Miss H en het gaat er aardig op vooruit , zo zie ik het graag :D! Je bent gedreven en er zijn niet zoveel vrouwen op jouw leeftijd die er nog altijd voor gaan dus , blijven gaan en ik sta zeker achter je :D

Terug
Naar boven