XXL Nutrition

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
Zit er ook een belt in je sporttas?

yep, alleen voor squatten, bent over rowing, en sldl..:p

Vandaag rug-schouders..

Bent over rowing(met belt..:p)
5x8 30,40,45,45,45kg

lat pull small: 5x8 35,42,49,56,56kg

chinnen 5x6 15kg assisted

straigt arm pull down: 5x10 30,35,40,45,50

schouders:

side lateral machine 4x8 25kg en 1x8 met 27kg

front raise: 5x16 5,6,7,7,7kg heel correct en langzaam

shrugs 5x8 60,70,80,90,100kg vind ik zo'n lekker stoere oef ook..:cool:

toen was ik van plan om nog te gaan spinnen maar..er werd hels weer voorspeld en die kleine moest nog van de creche worden gehaald en aangezien mijn mannetje met de honden bij de diernarts zat.en dus de auto had..moest ik dus heel snel fietsen..jeezus ik zette die fiets op standje 7..de zwaarste versnelling..en verzuren dat mijn benen deden..:eek:****ing hell..ik trappen op dat ding..maar was wel voor de bui thuis..gelukkig was t nog ergens goed voor..

Net lekkere tonijnsalade gegeten..met gebakken aardappeltjes..:p

morgen weer borst - tri op het schema..

we gaan straks lekker filmpje kijken..the A-team..ben benieuwd..
beetje nostalgie toch??
(as if ik al zo oud ben..lol)

Mooie training!
Ik zie net dat je meer neemt als mij , nou zie ik net filmpje op youtube hoe je bent over row moet doen met een barbell , heb ik nog nooit gedaan met barbell.. Natuurlijk zit ik met zo'n laag gewicht , deed het ****ing fout :D

Cheers

Mooie training!
Ik zie net dat je meer neemt als mij , nou zie ik net filmpje op youtube hoe je bent over row moet doen met een barbell , heb ik nog nooit gedaan met barbell.. Natuurlijk zit ik met zo'n laag gewicht , deed het ****ing fout :D

Cheers

Hoe deed jij dan bent over rowing?
Anyway super lekkere en zware oefening!

Lekkere training!
Mooi dat je voor de bui binnen was, ik zat er midden in.
Toen ik thuis aan kwam begon de onweer dus had nog wel een beetje geluk.;)

Gebakken aardappelen :meal: (ik ben niet jaloers hoor haha)

Pittig avondje gisteren dus :D

En hey! Niet lachen met The A-team hé !

Lekkere training!
Mooi dat je voor de bui binnen was, ik zat er midden in.
Toen ik thuis aan kwam begon de onweer dus had nog wel een beetje geluk.;)

Gebakken aardappelen :meal: (ik ben niet jaloers hoor haha)
aardappeltjes waren lekker!! tja..dan was je lekker doorweekt toen je thuiskwam zeker?? balennn

Pittig avondje gisteren dus :D

En hey! Niet lachen met The A-team hé !
ja pittig avondje haha maar zo lekker..straks borst-tri aan de beurt..

Over the a team gesproken..vond ik een leuke film..soms iets te maar was best leuk..Liam Neeson ook goeie speler!
Taken was ook zooon goede fil van hem maar ok..genoeg over films..;)

Straks lekker trainen ik heb er zin in!!

aardappeltjes waren lekker!! tja..dan was je lekker doorweekt toen je thuiskwam zeker?? balennn

ja pittig avondje haha maar zo lekker..straks borst-tri aan de beurt..

Over the a team gesproken..vond ik een leuke film..soms iets te maar was best leuk..Liam Neeson ook goeie speler!
Taken was ook zooon goede fil van hem maar ok..genoeg over films..;)

Straks lekker trainen ik heb er zin in!!
Het gaat je goed straks , Ik voel mijn rug enorm van de training van gisteren en ook mijn triceps prikkelen !

x

lekkere rug schouder training, 100 kilo shrugs haha sterk hoor:). en zeker stoer .

Gaat goed hier! :)
Trainse straks!

Leuk A- team,jeugdsentiment!

Train ze straks!

lekkere rug schouder training, 100 kilo shrugs haha sterk hoor:). en zeker stoer .
haha dank je wel..tja..is gewoon leuk om er zoveel schijven op te doen.:cool:.t heeft wel wat..wel aangenomen dat ik de oefening dus wel zo correct mogelijk blijf doen hoor..:D

Gaat goed hier! :)
Trainse straks!
dank je wel

Leuk A- team,jeugdsentiment!

Train ze straks!
en ook bedankt!

Gister een bors-tri gedaan

Was niet spectaculair..maar ik voel mijn borst en tri nu wel dus ach zo slecht was ie ook weer niet..
Weer cardio erachteraan gedaan en toen zat mijn 4de trainingsdag er al weer op.
Vandaag benen-biceps..again.. ik hoop dat t weer een lekkere training word! ik ga wel mijn best weer doen..t gekke is dat als ik zin heb om te trainen dat juist wat mindere trainingen worden, en als ik zoiets heb van ok..straks trainen dan gaat t super lekker!
Raar lijf:o

Mr-T just ain't Mr-T anymore :)

Haha, herkenbaar seg ... vandaag denk je lekker knallen en draait het uit op een sisser, en morgen denk
je ik heb er helemaal geen zin in en dan zet je je beste training neer ...

Mr-T just ain't Mr-T anymore :)

Haha, herkenbaar seg ... vandaag denk je lekker knallen en draait het uit op een sisser, en morgen denk
je ik heb er helemaal geen zin in en dan zet je je beste training neer ...

Ja dat was idd waar..ik d8 echt van waar zijn zn kettingen nou..maar Murdock vond ik eigenlijk t minst lijken..;)

Rawr! Wat een onwijs stevige training, Miss H!
Heel mooi :)

En Mr. T... Ik denk iedere keer aan TellSell als ik hem zie. "I pity the fool who does not cook with this Microwave-Flavah-wave-insert-random-product"
:(

• Like
Waarderingen: Sue
Rawr! Wat een onwijs stevige training, Miss H!
Heel mooi :)

En Mr. T... Ik denk iedere keer aan TellSell als ik hem zie. "I pity the fool who does not cook with this Microwave-Flavah-wave-insert-random-product"
:(

ow ja das ook zo ja..idd jammer

vandaag weer benen-biceps gehad.

optrekken 5x6 bw

multistation met stangetje 5x8 30,35,40,45,45kg zwaar!!

concentration curl 5x8 7,8,kg

en toen volgemaakt met db van 5kg..gewoon veel curlen geen id hoeveel todat ze vol zaten..

Benen:

SLDL:5x8 40,50,60,70,70kg bah bah wat was die zwaar..

staplunges met barbell met 20kg totaal erop 4x14 keer heen en weer gelopen.

leg press; 5x8 70,79,88,97,106kg

leg extension: 5x8 42,49,56,63,70kg was voor t eerst die 70..nou die voelde ik goed zeg maar..

leg curl 5x8 35,42,49,56,56

toen haast want mannetje met mijn kleine mannetje waren er alweer dus geen tijd voor cardio deze keer..

Maandag heb ik vrije dag gepland dus de planning is weer om te gaan waterskieen..i hope so!

fijn weekend iedereen!

We gaan als t goed is straks voor een wakeboard kijken..spannend..dan ga ik hopelijk maandag voor t eerst wakeboarden..moet t weer wel mee zitten..:)

Mooie training en lekker zwaar ook weer, doe je cardio ook na benen training dan? zal ik niet gaan doen, ik val echt snell af aan mn benen, fijn weekend!

waterskieieueue... heerlijk met dit weer, lijkt me. Wat is wakeboarden?
Hoe gaat verder met je?

Terug
Naar boven