Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben jaloers op dat wakeboarden...Echt cool.
Zo train je dus wel stiekem ook nog in de weekenden.....Je eindfoto zal wel verbluffend zijn![]()
ik hoop dat t lukt wakeboarden..ik kan wel waterskieen maar nog nooit gewakeboard..
Dank je welWat een gewichten weer!Respect!
Veel plezier met wakeboarden!

Toch... denk ik... je zal inmiddels toch ook flink weer wat massa hebben kunnen pakken...? Zit daar je gewicht ook niet in...?

Wat nightfly zegt!
Niet puur naar de weegschaal kijken anders krijg je een vertekend beeld mevrouwtje waternimf![]()

ja ja gaat wel lekker eigenlijk.. en ja die uitjes op het water..i love it!Goedemorgen miss
Ik kom even bij je koekeloeren, gaat nog steeds lekker hier zo te lezen! Je hebt ook leuke uitjes gepland op het water..nu weer lekker wakeboarden
..VET hoor. Lijkt me ook erg stoer/leuk/cool. Veel plezier!
![]()
ja zal ook wel..ik moet idd wel zeggen dat mijn buikspieren al weer lichtjes beginnen te tekenen..maar ja..ik heb die wedstrijdshape in mijn hoofd en das best vervelend..lolToch... denk ik... je zal inmiddels toch ook flink weer wat massa hebben kunnen pakken...? Zit daar je gewicht ook niet in...?
true..i know maar ja..blijf ook een vrouw hahahah+1 je hoeft niet altijd in gewicht naar beneden te gaan....spiegel![]()
Hahaha jaaa ik beloof plechtig dat ik dat niet meer zal doen.. drm zeg ik toch al dat ik tevreden ben als mijn buikspieren weer goed zichtbaar zijn..ik rust niet voordat ik daar ben..Wat nightfly zegt!
Niet puur naar de weegschaal kijken anders krijg je een vertekend beeld mevrouwtje waternimf![]()

de vierde keer stond ik
tja 6 tot8 wkn uit de running..echt shit..maar ja niets aan te doen helaas..
)met doorzettingsvermogen en goede voeding kom je al een heel eind en je bent gedreven dus...Goede training..
Damn wat een shrugs !
Ik hoop dat ik het ook snel haal die 100KG..
Veel succes

ja so true..i know..en nee helemaal lekker voor je lijf is het niet nee..dus wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik gewoon weer redelijk normaal mag eten hoor!Nette training en rot van je ventje...
Ja als je dat wedstrijdbeeld in je hoofd hebt dan valt het misschien ook tegen.Maar ben je vergeten wat je je lijf daar allemaal voor moest aandoen?Zo goed is het toch niet je lijf uit te drogen en op zo'n laag bf te zitten.
Ga eens zwemmen ,geef je ogen goed de kost en zet die beelden in je hoofd !Vergelijk die dan eens met jouw fysiek en hoe zie je jezelf dan?
Ik zie het wel zitten om het te halen maar het zal wel een tijd deuren , vooral mijn grip moet vorderen !met doorzettingsvermogen en goede voeding kom je al een heel eind en je bent gedreven dus...
ja so true..i know..en nee helemaal lekker voor je lijf is het niet nee..dus wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik gewoon weer redelijk normaal mag eten hoor!
training van vandaag..borst-tri..ik heb geen zin om m neer te zetten want was niet echt schokkend..werd veel aan mij gevraagd tijdens t trainen dus ja..dan gaat de intensiteit er wel wat vanaf helaas.. maar ja..ik werk daar ook dus...(en wil altijd het wereldje van bb proberen over te brengen..)
Morgen weer een dag..joehoe benen-biceps..

merkte dat bij Achmea ook...probeer altijd door te gaan, maar ja...leuk is anders. En omdat je er werkt ook nog zo vriendelijk mogelijk blijven natuurlijk
Ze merken wel dat ik door wil en anders zeg ik ook, euhm..ik looop vast die kant op... even doortrainen. 
hahahaha ach ja 
hahaha ook wel grappig..ben je in je vrije tijd word je automatisch gelinkt aan leden van Dbb hahaha lol..nee wij hebben luxe we hebben een eigen speedboot..alleen soms tijdgebrek en die kleine is net nog wat te jong om wat vaker mee te gaan..dan moet ik weer zo opletten en kan je niet echt relaxed skieen of boarden of weet ik veel..Balen van je vent, hopelijk heeft hij niet teveel pijn.
Doe je dat wake boarden op een baan of kan dat ook los?
Ik moest zaterdag aan je denken toen ik water ski'ers bezig zag.![]()
Nou mijn ventje daar bedoelde ik mijn man mee..lol..die kleine van mij is bijna 3 dus nog net even te jong..jammer genoeg..maar dank je welJa da s nou ook erg jammer als jullie zoveel plezier van het wakeboarden hebben en nu deze blessure van je ventje, je zoon, neem ik aan? sterkte hoor!
Oe altijd vervelend als je teveel van je eigen training word afgehoudenmerkte dat bij Achmea ook...probeer altijd door te gaan, maar ja...leuk is anders. En omdat je er werkt ook nog zo vriendelijk mogelijk blijven natuurlijk
Ze merken wel dat ik door wil en anders zeg ik ook, euhm..ik looop vast die kant op... even doortrainen.
Nu ik een andere sportschool heb gevonden die er goed uit ziet ben ik helemaal blij, maar hahaha waarschijnlijk ga ik daar dus nu ook werkenhahahaha ach ja
![]()
dus mijn pics worden met een telefoon gemaakt maar ach..veel progressiie is er toch niet echt te zien hoor..