AndroidHealthClinic

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie wel..morgen gaan we wakeboarden..tenminste das de bedoeling..:)

Laatst bewerkt:
Wat leuk dat jullie morgen gaan wake boarden.
Veel plezier en succes met trainen!

Ik ben jaloers op dat wakeboarden:cool:...Echt cool.
Zo train je dus wel stiekem ook nog in de weekenden.....Je eindfoto zal wel verbluffend zijn:D

Wat een gewichten weer! :cool: Respect!

Veel plezier met wakeboarden!

Ik ben jaloers op dat wakeboarden:cool:...Echt cool.
Zo train je dus wel stiekem ook nog in de weekenden.....Je eindfoto zal wel verbluffend zijn:D

I wish..nee joh ben ten opzichte van mijn startgewicht maar 1kg afgevallen..eigenlijk meer omdat ik op een gegeven moment naar de 69,8 ging maar ok.. ik doe mijn best en ik ga ook na de contest gewoon door.. weet je..ik wilde eigenlijk helemaal niet meedoen..(maar ik kreeg dreigbrieven..dus ik durfde niet te weigeren..):p ik hoop dat t lukt wakeboarden..ik kan wel waterskieen maar nog nooit gewakeboard..:rolleyes:
Wat een gewichten weer! :cool: Respect!

Veel plezier met wakeboarden!
Dank je wel;)

Goedemorgen miss:)
Ik kom even bij je koekeloeren, gaat nog steeds lekker hier zo te lezen! Je hebt ook leuke uitjes gepland op het water :P..nu weer lekker wakeboarden :cool:..VET hoor. Lijkt me ook erg stoer/leuk/cool. Veel plezier!:D

Toch... denk ik... je zal inmiddels toch ook flink weer wat massa hebben kunnen pakken...? Zit daar je gewicht ook niet in...?

Wat nightfly zegt!
Niet puur naar de weegschaal kijken anders krijg je een vertekend beeld mevrouwtje waternimf :windup:

Goedemorgen miss:)
Ik kom even bij je koekeloeren, gaat nog steeds lekker hier zo te lezen! Je hebt ook leuke uitjes gepland op het water :P..nu weer lekker wakeboarden :cool:..VET hoor. Lijkt me ook erg stoer/leuk/cool. Veel plezier!:D
ja ja gaat wel lekker eigenlijk.. en ja die uitjes op het water..i love it!

Toch... denk ik... je zal inmiddels toch ook flink weer wat massa hebben kunnen pakken...? Zit daar je gewicht ook niet in...?
ja zal ook wel..ik moet idd wel zeggen dat mijn buikspieren al weer lichtjes beginnen te tekenen..maar ja..ik heb die wedstrijdshape in mijn hoofd en das best vervelend..lol
+1 je hoeft niet altijd in gewicht naar beneden te gaan....spiegel:cool:
true..i know maar ja..blijf ook een vrouw hahahah
Wat nightfly zegt!
Niet puur naar de weegschaal kijken anders krijg je een vertekend beeld mevrouwtje waternimf :windup:
Hahaha jaaa ik beloof plechtig dat ik dat niet meer zal doen.. drm zeg ik toch al dat ik tevreden ben als mijn buikspieren weer goed zichtbaar zijn..ik rust niet voordat ik daar ben..;)

Dus..gister wezen wakeboarden..wat supercool:woot: de vierde keer stond ik
tja daarna gelijk weer tig keer gevallen maar toch..lol
maar daarna ging het dus ook goed en heb nu wel onder de knie hoe ik uit t water kom en ook blijf staan op mijn board!
Probeerde ook over de hekgolf te komen en ook dat lukte..dus ja was eigenlijk best wel trots!!
Maar wel een domper want eigenlijk toen we er net waren ging mijn mannetje ook wakeboarden maar hij verdraaide zich bijna direct en liep dus een gekneusde rib op:( tja 6 tot8 wkn uit de running..echt shit..maar ja niets aan te doen helaas..

Ja ik heb vandaag ook nog getraind..rug-schouders..

bent over rowing 5x8 35kg

chinnen 5x8 10kg assisted

lat pull smal 5x8 35,42,49,56,56

straight arm pull down 5x10 35,40,45,50,52kg

arnold press 5x16 12kg

front raise 5x16 6kg (niet zo heel zwaar maar zwaar genoeg:D)

multi station side raise (triangel) 5x8 elke arm met 5kg helemaal uitstrekken en niet cheaten want als je om je heen kijkt loopt iedereen met deze oef te klooien..

shrugs 5x10 60,80,90,100,100 en toen nog 20 min staand gespind en 10 min gecrossed en toen hield ik t voor gezien! bloedheet oook daar..bah

Goede training..
Damn wat een shrugs !
Ik hoop dat ik het ook snel haal die 100KG..

Veel succes

Nette training en rot van je ventje...

Ja als je dat wedstrijdbeeld in je hoofd hebt dan valt het misschien ook tegen.Maar ben je vergeten wat je je lijf daar allemaal voor moest aandoen?Zo goed is het toch niet je lijf uit te drogen en op zo'n laag bf te zitten.

Ga eens zwemmen ,geef je ogen goed de kost en zet die beelden in je hoofd !Vergelijk die dan eens met jouw fysiek en hoe zie je jezelf dan?

Goede training..
Damn wat een shrugs !
Ik hoop dat ik het ook snel haal die 100KG..

Veel succes
met doorzettingsvermogen en goede voeding kom je al een heel eind en je bent gedreven dus...;)

Nette training en rot van je ventje...

Ja als je dat wedstrijdbeeld in je hoofd hebt dan valt het misschien ook tegen.Maar ben je vergeten wat je je lijf daar allemaal voor moest aandoen?Zo goed is het toch niet je lijf uit te drogen en op zo'n laag bf te zitten.

Ga eens zwemmen ,geef je ogen goed de kost en zet die beelden in je hoofd !Vergelijk die dan eens met jouw fysiek en hoe zie je jezelf dan?
ja so true..i know..en nee helemaal lekker voor je lijf is het niet nee..dus wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik gewoon weer redelijk normaal mag eten hoor!

training van vandaag..borst-tri..ik heb geen zin om m neer te zetten want was niet echt schokkend..werd veel aan mij gevraagd tijdens t trainen dus ja..dan gaat de intensiteit er wel wat vanaf helaas.. maar ja..ik werk daar ook dus...(en wil altijd het wereldje van bb proberen over te brengen..)
Morgen weer een dag..joehoe benen-biceps..

met doorzettingsvermogen en goede voeding kom je al een heel eind en je bent gedreven dus...;)

ja so true..i know..en nee helemaal lekker voor je lijf is het niet nee..dus wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik gewoon weer redelijk normaal mag eten hoor!

training van vandaag..borst-tri..ik heb geen zin om m neer te zetten want was niet echt schokkend..werd veel aan mij gevraagd tijdens t trainen dus ja..dan gaat de intensiteit er wel wat vanaf helaas.. maar ja..ik werk daar ook dus...(en wil altijd het wereldje van bb proberen over te brengen..)
Morgen weer een dag..joehoe benen-biceps..
Ik zie het wel zitten om het te halen maar het zal wel een tijd deuren , vooral mijn grip moet vorderen ! :D

Oe altijd vervelend als je teveel van je eigen training word afgehouden :( merkte dat bij Achmea ook...probeer altijd door te gaan, maar ja...leuk is anders. En omdat je er werkt ook nog zo vriendelijk mogelijk blijven natuurlijk :rolleyes: Ze merken wel dat ik door wil en anders zeg ik ook, euhm..ik looop vast die kant op... even doortrainen. ;)

Nu ik een andere sportschool heb gevonden die er goed uit ziet ben ik helemaal blij, maar hahaha waarschijnlijk ga ik daar dus nu ook werken :P hahahaha ach ja ;)

Balen van je vent, hopelijk heeft hij niet teveel pijn.
Doe je dat wake boarden op een baan of kan dat ook los?
Ik moest zaterdag aan je denken toen ik water ski'ers bezig zag.:D

Ja da s nou ook erg jammer als jullie zoveel plezier van het wakeboarden hebben en nu deze blessure van je ventje, je zoon, neem ik aan? sterkte hoor!

Balen van je vent, hopelijk heeft hij niet teveel pijn.
Doe je dat wake boarden op een baan of kan dat ook los?
Ik moest zaterdag aan je denken toen ik water ski'ers bezig zag.:D
hahaha ook wel grappig..ben je in je vrije tijd word je automatisch gelinkt aan leden van Dbb hahaha lol..nee wij hebben luxe we hebben een eigen speedboot..alleen soms tijdgebrek en die kleine is net nog wat te jong om wat vaker mee te gaan..dan moet ik weer zo opletten en kan je niet echt relaxed skieen of boarden of weet ik veel..

Ja da s nou ook erg jammer als jullie zoveel plezier van het wakeboarden hebben en nu deze blessure van je ventje, je zoon, neem ik aan? sterkte hoor!
Nou mijn ventje daar bedoelde ik mijn man mee..lol..die kleine van mij is bijna 3 dus nog net even te jong..jammer genoeg..maar dank je wel

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Oe altijd vervelend als je teveel van je eigen training word afgehouden :( merkte dat bij Achmea ook...probeer altijd door te gaan, maar ja...leuk is anders. En omdat je er werkt ook nog zo vriendelijk mogelijk blijven natuurlijk :rolleyes: Ze merken wel dat ik door wil en anders zeg ik ook, euhm..ik looop vast die kant op... even doortrainen. ;)

Nu ik een andere sportschool heb gevonden die er goed uit ziet ben ik helemaal blij, maar hahaha waarschijnlijk ga ik daar dus nu ook werken :P hahahaha ach ja ;)

ach ja.. soms doe ik t ook wel en word niet elke training afgehouden maar ja.. hahaha wel grappig opzich dat je daar nu ook weer gaat werken..

Deze week best wel redelijk getraind..tja maandag natuurlijk niet omdat we de hele dag op het water waren..en dus helemaal verrot..
Vrijdag trachtte ik benen-biceps te doen maar die ging niet helemaal lekker want ik begon met de SLDL ging ok..toen squatten maar ik voelde echt iets in mijn bovenbeen..auww dus andere oef geprobeerd maar voelde het zlefs al met lopen.
Dus benen maar even gelaten en wel zwaar biceps getraind brandde lekker..oook nog buik en toen mijn cardio erachter aan..
Morgen weer een nieuwe verse week..
Wel shit trouwens want mijn digicam is kaput..krijg allemaal balken overdwars..:eek: dus mijn pics worden met een telefoon gemaakt maar ach..veel progressiie is er toch niet echt te zien hoor..
Ik begon natturlijk op 67kg..toen woog ik op een gegeven moment iets van 69.4..d8 ik en nu zit ik zo rond 66 en dan weer iets minder dan weer iets meer..ach

Ik train voor massa, en probeer zo goed als t kan schoon voedsel te eten en beetje bij beetje gaat t beter dus ik ben zoieso happy.
gister lekkere junk gehad..patat en kroket gegeten..jammie..
Nou..verder geen nieuws..

Deze week echt lekker getraind..kon t alleen niet opbrengen om echt mijn trainingen neer te tikken..te lui..
Wel veel spierpijn..vooral van full squat auwie
Vandaag d8 ik ,weet je ipv spinning ga ik even touwtje springen..****ing hell dat is zwaar zeg..deed t 10 min en volgens mij was mijn hatslag boven de 200!! lol.. zo ging ie tekeer..

Wel al deze hele week..veel buikpijn en niet zo lekker..hoop dat t volgende week over is..
Morgen werken en zondag een kinderverjaardag en savonds een vriendin te eten..en vanaf maandag gaan we weer een nieuwe week tegemoet..
Bijna foto's maken..volgens mij ga ik geen pukkel verschil zien..ach..we zijn de laatste maanden lekker actief met elkaar bezig geweest toch??

Fijn weekend

Terug
Naar boven