- Waardering
- 120
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..(vorige week 1 hap genomen en daarna stiekum in keuken weer uitgespuugd
)..Slaat nergens op, want met 50 gr havermout, 250ml melk, 2 crackers, 1 appel,50 gr muesli en 150 gr yoghurt, krijg ik veel meer calorien binnen dan 1 croissant..
Ikke ook gek op croissantjeswij hier alledrie, ik haal ze in het weekend dan ook voor vriend en dochter en moet dan echt wel moeite doen om er zelf vanaf te blijven
Gelukkig heeft niemand hier die instelling idd dat is echt super.
Realiseerde me trouwens net dat ik nu geloof ik wel de oudste ben die meedoet![]()
cool juist..Jij ook hé
Dat zl toch ook dat spons effect zijn na zo'n wedstrijd... merk ik nu ook hoor, hoe moeilijk het is om dan weer om te schakelen, maar gelukkig heb jij die knop inmiddels gevonden! Hou vol he!!!
Wat zijn je plannen eigenlijk voor dit jaar? Zit je nog bij Liona ook?
Fijn weekend!
Allemaal smoesjes om niet te sporten of op je voeding.
Ik hoorde ook dat het met je bouw te maken heeft. yeahh right.
Dan vind ik het best knap dat ik van 78 naar 61 kg ben gedaald met een zogenaamde zware bouw. .![]()
Croissantjes heb ik lang niet opalleen van die ham kaas dingen begin dit jaar maar dat is anders.
![]()
ik neem echt mijn petje voor je af Peetje hahaha want das een hele prestatie wat je al hebt neergezet!Ja heb ik ook gedaan..ruim een maand lang dus nu hou ik al 2 weken mijn patroon goed vast ben trots op mijzelf eigenlijk heel stiekum..Volgens mij moet je gewoon die croissants eten, je hebt dat natuurlijk allemaal moeten missen en mocht je niks eten dat is weer overschakelen, eenmaal daar weer "genoeg" van gehad kun je beter toeleggen op je dieet.
2 jaar lang heb ik elke dag ontbeten met yoghurt,handje muesli en daarna cappuchino met suiker EN CROISSANT ('zo'n echte franse knapperige roomboter croissant)...Nu sinds 2 maanden geen 1 meer...Kan het nl net als jij niet meer zonder schuldgevoel eten...(vorige week 1 hap genomen en daarna stiekum in keuken weer uitgespuugd
)..Slaat nergens op, want met 50 gr havermout, 250ml melk, 2 crackers, 1 appel,50 gr muesli en 150 gr yoghurt, krijg ik veel meer calorien binnen dan 1 croissant..
Bestaat er ook een cursus relativeren op dit forum?![]()

Zo was vergeten te reageren op jou log; Super veel succes. Je bovenlichaam ziet er goed uit, prima rug, veel potentie!
Knap dat je de croissants hebt weten te weerstaan. Hoe vaak junk je? Mijn visie is dat je dit gerust iedere week kunt doen.
Wat betreft je benen en kont ; ik zou veel oefeningen voor je hams doen, je kan overwegen deze te splitten en echt met 4 oefeningen aan te pakken. Waaronder stiffed leg deadlift in smith.

dank je wel..normaliter junk ik alleen op zaterdag en dan gewoon eten waar ik trek in heb..heb ik gister dus niet gedaan maar helaas niet zoveel te merken op de weegschaal..ik hoop dat mijn % volgende week vrijdag wel gezakt is anders word ik echt hopeloos..
Ja daar was ik deze week ook achter gekomen dat ik veel mijn hams wil/moet doen..eb vooral met die stiff legged dl..wauw wat voel je die goed zeg!!
Maar waarom de dl in de smith en niet los?? nu heb ik gewoon olympisch halter van de bank af getrokken en ben gaan death liften..moet zeggen dat er toch wel wat mensen zijn die je dan aankijken maar goed..
Ik zei gister dat ik vandaag niks zou doen maarr..t kriebelt lichtjes om miss toch 30/45 min op de loopband te gaan..
Wat is eigenlijk nou t principe van Hitt..1min af, 1 min op offe....
Niet hopeloos worden; daling van vet % gaat nooit in een lineaire lijn, ff afwachten.
Ik doe de oefening in de smith, kun je jezelf helemaal richten op je hams, zonder met je core teveel te moeten stabiliseren, hier krijg je nl weer brede heupen van (obliques). Daarom doe ik ook gewoon deadlifts vaak in de smith.
HIIT is bv 1 minuut heel hard rennen en daarna 1 minuut stevig wandelen, let wel dit is de zware versie als je het goed doet ga je echt kapot. je bent wel in 20 min klaar.

Ja brinta is lekker maar ik vind croissantje nog lekkerderrrrrr
En idd ja..ddie stomme uitspraken van..ja maar ik ben moeder en ja t hoort bij je leeftijd..wtf..gewoon werken met en voor je lijf..no excuses..goed hoor Alexannetje dat jij dus die instelling ook niet deeld..btw die delen we hier allemaal niet..![]()

Hmm kan jij die cursus niet geven...zoeken we alleen sponsors die ons de reis willen vergoeden naar Espana..hihihi.

hahaIk doe de oefening in de smith, kun je jezelf helemaal richten op je hams, zonder met je core teveel te moeten stabiliseren, hier krijg je nl weer brede heupen van (obliques). Daarom doe ik ook gewoon deadlifts vaak in de smith.

Tja de uitleg staat er in het kort, zal niet dit hele topic ermee vervuilen, het is aan Miss H wat ze ermee doet of niet..
Hahaha ja ik ben het ook eens met jullie hoor!
Dat is een goede
Hou me maar op de hoogte als ik me ook kan inschrijven
Nog even een fijne rustdag
P.S. Goed dat je je zo hebt weten in te houden wat betreft die croissanthaha
Patat met bittergarnituur, hoop dat je er lekker van genoten hebt!
Jammer dat je vet% nog niet gedaald is, maar keep up the good work en dan is er volgende week vast een verschil!![]()
Ondanks het junken lijkt het of je niet veel hebt gegeten of lijkt dat maar zo?
Vet% gaat vanzelf wel weer zakken ook al is het wel vervelend dat je soms stil blijft staan ondanks je goed hebt getraind en gegeten.
Heb je genoten van je rustdag?
stiff leged deadlift kan je echt alleen maar goed doen met een los gewicht.
Ik heb het wel eens gedaan met de smith maar dan kan je niet echt je normale bewegingsbaan volgen.
Tja voor je hams en glutes is dat de beste oefening (vind ik)
Onduidelijk en niet kloppent lees nu wat ik getypt heb.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je wil je je core (obliques) smal houden, de oefeningen met losse gewichten minder slim zijn om te doen, omdat je daar juist veel moet doen (stabilisatie) met je core. Precies wat jij zegt daar krijg je een (heel) sterke core van.
Veel mensen beseffen zich onvoldoende dat je door veel je obliques te trainen je breed wordt bij je middel. Vandaar. Dus wil je je hams isoleren dan zou ik daar voor kiezen.
Leik voorbeeld is bv Dexter Jackson die dat ook vaak doet.
Wat betreft de heupen; dit krijg je met los squatten om ook die reden meer, ga je voor overall massa dan prima, heb je andere doelen durf er dan vanaf te wijken. Ik zie mensen vaak om oneigenlijke redenen de losse varianten kiezen, daar ging het mij om.