Fitness Seller

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
ollaa, ben echt moe zeg..blehhg
Maar ja super getraind..schouders+rug

Neck press in de smith 5x8 stang plus 2kg
4kg
5kg beide kanten en daar ook mee geeindigd

Arnold press 5x16 met 4 sets met db van 10kg en de laatste met 12kg db's

Shrugs: 5x8 60kg,70kg,80kg,80,90kg

side laterals machine 5x8 25,25,25,30,30kg

Rug:

lat pully wiijd: 5x8 35,40,45,50,55,

seated rowing: 5x8 25,30,35,35,35kg

chinnen: 5x6 beetje assisted 10kg hulp ongveer..

straight arm pull down: 5x8 30,35,40,45,50kg

daarna half uur op de loopband..1min op 6,5km/pu 1min op 11km'pu en de laatste 10 min beetje geklooid met snelheid geen idee..ik weet wel dat ik echt dwars af was..kwam er echt af als een biet hahaha

Nog geen death lift gedaan dus die doe ik liever bij mijn benen..morgen staan ze op t programma...;)

Goedemorgen:wave2:

Have a nice new contest day. Krijg helemaal zin om te gaan sporten. Moet helaas zo slapen na eennachtdienst. Maar lekkere training hoor.

Lekker bezig geweest! succes et de DL :)

Volgens mij was je kleine bulk periode toch wel ergens goed voor;)..Volgens mij extra bulk in spierkracht:).

:clap::clap:GOED BEZIG!:wave2:

daarna half uur op de loopband..1min op 6,5km/pu 1min op 11km'pu en de laatste 10 min beetje geklooid met snelheid geen idee..ik weet wel dat ik echt dwars af was..kwam er echt af als een biet hahaha

Nog geen death lift gedaan dus die doe ik liever bij mijn benen..morgen staan ze op t programma...;)

Hahahaaha :roflol:
Nou...ik vind het een zeer nette training ondanks dat je zo moe was. :thumbs:, lekkere intensiteit&volume!
Vandaag benen begreep ik ;)...ben benieuwd, je zal vast goed je best gedaan hebben! Hopelijk verder een lekkere rustige avond! :)

Hoe was jouw benen training?
Echt zo gaaf om te lezen hoe zwaar je traint. :)

Goedemorgen:wave2:

Have a nice new contest day. Krijg helemaal zin om te gaan sporten. Moet helaas zo slapen na eennachtdienst. Maar lekkere training hoor.[/QUOTE

thank you..maar lekker slapen is ook erg lekker hoor..dan gaan de spieren groeien hahaha!!

Lekker bezig geweest! succes et de DL :)
thnks ging lekker..voel die hammetjes nu al weer..

Volgens mij was je kleine bulk periode toch wel ergens goed voor;)..Volgens mij extra bulk in spierkracht:).
ja ik moet er idd maar t positieve van inzien..volgens mijn mannetje ben ik nu wel lekker aan t groeien dus ja..elk nadeel heeft zo zn voordeel..

dank u!

Hahahaaha :roflol:
Nou...ik vind het een zeer nette training ondanks dat je zo moe was. :thumbs:, lekkere intensiteit&volume!
Vandaag benen begreep ik ;)...ben benieuwd, je zal vast goed je best gedaan hebben! Hopelijk verder een lekkere rustige avond! :)
Wel erg rustige avond hahaha ben rond 20u in slaap gevallen op de bank..en nu dus wakker geworden ik dnek ga nog even kijken op dbb..beter niet kunnen doen..;)

Hoe was jouw benen training?
Echt zo gaaf om te lezen hoe zwaar je traint. :)
Dank je..:o ik word nog helemaal verlegen hahaha volgens mij vinden de meeste t niks hoor op mijn gym..een vrouw die zwaar traint maar ach ik vind t lekkah!!

Ik hoop op een moment ook lekker zwaar te kunnen gaan.
Dit is natuurlijk ook een stuk ervaring die ik zelf nog mis.
Ik train pas bijna een jaar zoals het echt hoort.
Jij traint momenteel ook wel om vet te verliezen maar door je langere ervaring zijn jouw gewichten een stuk indrukwekkender.
Niet dat ik heel licht train maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Mijn training van vandaag:

benen+biceps

begonnen met stiff legged death lift..(de losse) ik heb t 1 keer gerobeerd maar vind de vaste bewegingsbaan in de smith niet lekker..anyways wel bedankt Daan!
Als ik straks wat sterker ben met de dl ga ik ook op hakken;)

Ok de dl dus: 10x met 30kg
10x met 40kg
8x 45kg
8x45kg
8x45kg

leg press 5x8 65kg
70kg
75kg
80kg
85kg

leg extension: 5x8 30kg,35,40,45,45

leg curl: 5x8 25kg,30,35,35,35

lunge walk: 4x20 met db's van 8kg..ik liep echt shakie de trap af..

kuiten staande calf raise: 5x10 35kg

Biceps:

optrekken aan stang eigen bw 5x6

op een bankje aan het multi station: 5x8 30,35,40,40,45kg

en dan een versie aan t multistation met handvat geen id hoe die heet maar was wel lekker..5x10 met de eerste 4 keer met 10 kg en de laatste met 15kg..uit mijn tenen kwam die hahahha

toen nog concentration curl: 5x8 met db van 7kg en toen nog even volgemaakt met ez bar en gewoon even doorgegaan toen ik die bar niet meer omhoog kon krijgen..daarna was ik zo af en had zo veel honger dat ik niet meer ben gaan cardiooen..morgen weer..

eten was vanmorgen brinta met whey

T: kwark met 1 schepje whey 1 shijf ananas

L: 2 bruine broodjes met blikje tonijn

T: 1 gtapefruit en toen trainen

A: lekker lekkerbekkie gegeten en brood, lekker dat t was!

en net nog wat kwark..

dat was m weer..morgen borst+tri op het programma..bye bye

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Ik hoop op een moment ook lekker zwaar te kunnen gaan.
Dit is natuurlijk ook een stuk ervaring die ik zelf nog mis.
Ik train pas bijna een jaar zoals het echt hoort.
Jij traint momenteel ook wel om vet te verliezen maar door je langere ervaring zijn jouw gewichten een stuk indrukwekkender.
Niet dat ik heel licht train maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Jaa tuurlijk snap ik wat je bedoeld..maar komt wel goed hoor zeker als je zo door blijft gaan!

Dat ziet er weer heel netjes uit, miss H! Mooie gewichten :)

Dat ziet er weer heel netjes uit, miss H! Mooie gewichten :)

dank je..blijf mijn best doen!

training van vandaag:

Borst

bankdrukken 8x45kg
8x 50
8x 55
8x60
6x60kg en dat ging helemaal alleen dus ben best wel trots eigenlijk..ik ging proberen maar voelde al dat t lekker liep zeg maar..

schuine bank was bezet dus maar gaan pressen:
5x8 16,18,20,22,22kg ging ook lekker..geen 24kg dit keer want mijn mannetje was er niet bij om te spotten..

cable cross: 5x8 geen id hoeveel gewicht want er staat op die machine 1,2,3,4, etc..ik deed m met 4..denk niet dat het voor 40kg stond..want dat pak ik echt niet met cable cross.

Flyes: 5x8 9kg

triceps:

dippen 5x8 bodyweight

triceps extension stangetje 5x10 30,35,40,45,45

triceps aan multi station met handvat 5x10 10kg achter elkaar door..lekker branden op t laatst

en toen nog triceps behind neck 5x8 met 6kg was toen weer moe ben nog 15min gaan spinnen en 15 hardlopen en toen wilde ik eigenlijk nog 15 min spinnen maar toen kwam mijn mannetje met die kleine jongen binnen dus ja..

Net lekker mihoen met kip gegeten en nu even lekker uitpuffen achter de comp..

Miss H sponsered by my pride :D
Ga zo doorrr

En wederom; een mooie training met mooie gewichten. En nog cardio erachteraan ook - top!

Netjes netjes

Mijn training van vandaag:

benen+biceps

begonnen met stiff legged death lift..(de losse) ik heb t 1 keer gerobeerd maar vind de vaste bewegingsbaan in de smith niet lekker..anyways wel bedankt Daan!
Als ik straks wat sterker ben met de dl ga ik ook op hakken;)

Hahahaha :roflol: Voor welke kleur ga jij :p

BTW lekkere training Miss! Nice ook 60kg BP!
En toe maar... triceps extensions met 45kg :eek:

Rust maar lekker uit :)

Ziet er weer zwaar uit Miss, goed bezig. :)

Goedemorgen :hello:, lekker geslapen? Je bent in iedere geval verstandig geweest na het lekkere chille bankhangen niet meer op dbb te checken ;).

Goedemorgen :hello:, lekker geslapen? Je bent in iedere geval verstandig geweest na het lekkere chille bankhangen niet meer op dbb te checken ;).

Ik moet nog verstandig worden.:o
Misschien is het soms beter om na het trainen niet meer op DBB te gaan anders blijf ik dus echt te lang plakken.

Trainse vandaag!

Miss H sponsered by my pride :D
Ga zo doorrr
thnx

En wederom; een mooie training met mooie gewichten. En nog cardio erachteraan ook - top!
ja we moeten wat doen om de vetjes te verbranden hé!! dank je

ja vond ik ook wel hahahah dank je wel

Hahahaha :roflol: Voor welke kleur ga jij :p

hmm das een moeilijke...paars??!!

BTW lekkere training Miss! Nice ook 60kg BP!
En toe maar... triceps extensions met 45kg :eek: ja t ging geoon lekker, dat heb je wel s ..een goeie dag..vandaag maar hopen dat t ook lekker gaat..

Rust maar lekker uit :)

Ziet er weer zwaar uit Miss, goed bezig. :)
dank u!

eergister gign ik pas om 1uur naar bed!! alleen omdat ik weer op DBB zat..ik moets echt even reageren enzo..maar dat heb je ook niet meer in 15 min gedaan.//hahaha

Ik moet nog verstandig worden.:o
Misschien is het soms beter om na het trainen niet meer op DBB te gaan anders blijf ik dus echt te lang plakken.

Trainse vandaag!
tja..je kan ook pc verslaafd zijn hé..:D en dank je wel.. we gaan eerst even lekker varen en vanaaf waarschijnlijk trainen..rug+schouders..

Terug
Naar boven