Dat komt door zijn werk en de mensen daar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt door zijn werk en de mensen daar.
Het lijkt me sowieso stug dat de gemiddelde met gewichten slingerende sporter Dostojevski leest.![]()

Lezen en begrijpen zal wel iets anders zijn.
Dan ga je toch een opleiding volgen, dan krijg je een fatsoenlijke baan en een fatsoenlijk pensioen. Ook zal je algemeen ontwikkeling toenemen en daarmee het niveau van je bijdrages op dit forum.Lezen en begrijpen zal wel iets anders zijn.
Ik heb Dostojevski niet gelezen, ... Misschien beter om die niet te lezen dan![]()
Ik dacht dat iedereen op deze forum hooggeleid was en shit.Het lijkt me sowieso stug dat de gemiddelde met gewichten slingerende sporter Dostojevski leest.
Je moet niet alles posts zo serieus nemen.
T.o.v. de gemiddelde ijzervreter wel ja.Ik dacht dat iedereen op deze forum hooggeleid was en shit.
en meer weten over de vauna en vlora.Ik dacht dat iedereen op deze forum hooggeleid was en shit.
ah joh pleister op de wonde is dat china ongeveer de cijfers fudged in positieve zin met een 300 procentBlij dat er nog eens iets is als Corona.
De overpopulatie werd er niet minder op de laatste jaren.
Enige spijtige is dat op zich weinig doden maakt.
Kutgriep.ah joh pleister op de wonde is dat china ongeveer de cijfers fudged in positieve zin met een 300 procent
leave dirty uncle @mat alone !
f**k @mat ... Wacht wat