MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Hoe kunnen er dan nu 313 ziekenhuisbedden en 143 IC-bedden bezet zijn door patiënten met COVID-19?

Oh wacht, al die ongevaccineerden :trollface:

Kwestie van tijd voor het aandeel van gevaccineerden in de ziekenhuis substantieel zal toenemen. Kijk maar naar Israël en UK.

Evident natuurlijk aan de hoge vaccinatiegraad, maar vaccinatie alleen is niet zaligmakend

Kwestie van tijd voor het aandeel van gevaccineerden in de ziekenhuis substantieel zal toenemen. Kijk maar naar Israël en UK.

Evident natuurlijk aan de hoge vaccinatiegraad, maar vaccinatie alleen is niet zaligmakend
Inderdaad, op den duur zijn alle ongevaccineerden dood :trollface:

Hoe kunnen er dan nu 313 ziekenhuisbedden en 143 IC-bedden bezet zijn door patiënten met COVID-19?

Oh wacht, al die ongevaccineerden :trollface:
Was voor polio sorry voor de verwarring :P De kans op besmetting van covid-19 is (voor normaal sociale mensen) natuurlijk verre van nihil, en de kans op ernstig ziekteverloop voor sommige groepen best wel significant.

Dus jij vindt dat mijn kind buitengesloten moet worden van de school omdat hij niet gevaccineerd is tegen een ziekte die hier al 27 jaar niet meer voorkomt?

Lees het eens terug en besef hoe achterlijk dat klinkt.
Dat zeg ik niet, ik wil alleen de keuze hebben om mijn kind op een andere school te plaatsen.

Vind jij het ook prima als mensen die amper rond kunnen komen er voor kiezen allerlei premies maar niet te betalen, want ja er zit toch genoeg geld in allerlei potjes.

Dat zeg ik niet, ik wil alleen de keuze hebben om mijn kind op een andere school te plaatsen.

Vind jij het ook prima als mensen die amper rond kunnen komen er voor kiezen allerlei premies maar niet te betalen, want ja er zit toch genoeg geld in allerlei potjes.
Ik zie totaal geen verband tussen een ziekte die al 27 jaar niet meer voorkomt in dit land en jouw voorbeeld.

Parasiteren? Lol je bent niet helemaal lkkr. Volgens mij heb je iets te vaak je hersens laten kietelen in de teststraat.
Ik dacht er jaren geleden ook al zo over. Je maakt namelijk de keuze niet omdat je de gevolgen van de ziekte niet ernstig vindt, je bent niet bang voor de eventuele bijwerkingen van het vaccin, je gelooft zelfs in de werking van het vaccin. Je maakt de keuze alleen maar omdat genoeg anderen wel het vaccin (hebben) laten zetten en je verlaagt de vaccinatiegraad. Hoe kan je het dan niet parasiteren noemen?

Je maakt de keuze alleen maar omdat genoeg anderen wel het vaccin (hebben) laten zetten en je verlaagt de vaccinatiegraad.
Je kan tegenwoordig ook nog gedachtes lezen? Netjes.

Ik laat hem niet inenten tegen polio omdat die ziekte hier al 27 jaar niet meer voorkomt en er wereldwijd in 2020 slechts nog maar een paar honderd gevallen waren, allemaal in Afghanistan en Pakistan.

Of men zich hier nou wel of niet laat vaccineren tegen die ziekte kan mij niet zoveel interesseren. Zolang die ziekte hier niet meer wordt vastgesteld vaccineer ik hem er niet tegen. Zijn er opeens besmettingen dan laat ik hem mogelijk alsnog ertegen vaccineren, dus ik 'parasiteer' helemaal nergens op.

Maar volgens jouw denkwijze kunnen we dus alle mensen die een ongezonde levensstijl hebben (roken, drinken, ongezond eten, zichzelf verwaarlozen) een parasiet van het zorgstelsel noemen?
Want waarom moeten gezonde mensen eigenlijk hun ziekenhuis en wachttijden delen met ongezonde mensen? Waarom moeten gezonde mensen evenveel premie betalen als ongezonde mensen? Waarom betalen gezonde mensen eigenlijk evenveel belasting als ongezonde mensen. Deze denkwijze is een slippery slope man.

Waarom krijgen mensen die al een jaar thuiszitten van werk vanwege constante verkoudsheidklachtjes, terwijl ze eigenlijk helemaal niet ziek zijn maar gewoon lijden aan chronische aanstelleritus, gewoon normaal doorbetaald. Hè, ouwe parasiet.
:trollface:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik laat hem niet inenten tegen polio omdat die ziekte hier al 27 jaar niet meer voorkomt en er wereldwijd slechts nog maar een paar honderd gevallen waren, allemaal in Afghanistan en Pakistan.
En dat is voornamelijk te danken aan allen die zich wel laten vaccineren.

Maar volgens jouw denkwijze kunnen we dus alle mensen die een ongezonde levensstijl hebben (roken, drinken, ongezond eten, zichzelf verwaarlozen) een parasiet van het zorgstelsel noemen?
Ja

Waarom krijgen mensen die al een jaar thuiszitten van werk vanwege constante verkoudsheidklachtjes, terwijl ze eigenlijk helemaal niet ziek zijn maar gewoon leiden aan chronische aanstelleritus, gewoon normaal doorbetaald. Hè, ouwe parasiet.
Dat is een keuze van mijn werkgever, ik word daartoe verplicht.

• Haha
Waarderingen: Vonk
En dat is voornamelijk te danken aan allen die zich wel laten vaccineren.

Ja
Vreemde denkwijze. We hebben een zorgstaat waarin mensen zelf de vrije keuze hebben om te leven zoals zij dat willen, daar horen tevens de excessen bij (al waren mijn voorbeelden niet eens excessen).. Dat accepteren wij want dat hoort bij onze vrije samenleving. Daarin dragen we gezamenlijk de lasten.

Jouw denkwijze hoort niet bij zo'n vrije samenleving, maar past wel prima bij China.

Je kan tegenwoordig ook nog gedachtes lezen? Netjes.

Ik laat hem niet inenten tegen polio omdat die ziekte hier al 27 jaar niet meer voorkomt en er wereldwijd in 2020 slechts nog maar een paar honderd gevallen waren, allemaal in Afghanistan en Pakistan.

Of men zich hier nou wel of niet laat vaccineren tegen die ziekte kan mij niet zoveel interesseren. Zolang die ziekte hier niet meer wordt vastgesteld vaccineer ik hem er niet tegen. Zijn er opeens besmettingen dan laat ik hem mogelijk alsnog ertegen vaccineren, dus ik 'parasiteer' helemaal nergens op.

Want waarom moeten gezonde mensen eigenlijk hun ziekenhuis en wachttijden delen met ongezonde mensen? Waarom moeten gezonde mensen evenveel premie betalen als ongezonde mensen? Waarom betalen gezonde mensen eigenlijk evenveel belasting als ongezonde mensen. Deze denkwijze is een slippery slope man.

Waarom krijgen mensen die al een jaar thuiszitten van werk vanwege constante verkoudsheidklachtjes, terwijl ze eigenlijk helemaal niet ziek zijn maar gewoon lijden aan chronische aanstelleritus, gewoon normaal doorbetaald. Hè, ouwe parasiet.
:trollface:
Als je in het ziekenhuis bent ben je geen gezond mens meer😂

Vreemde denkwijze. We hebben een zorgstaat waarin mensen zelf de vrije keuze hebben om te leven zoals zij dat willen, daar horen tevens de excessen bij (al waren mijn voorbeelden niet eens excessen).. Dat accepteren wij want dat hoort bij onze vrije samenleving. Daarin dragen we gezamenlijk de lasten.

Jouw denkwijze hoort niet bij zo'n vrije samenleving, maar past wel prima bij China.
Of het nu geaccepteerd wordt of niet doet niet af aan het feit dat ik het parasiteren vind.

Dat gaat trouwens ook op voor anderen hier of in hun eigen land onder omstandigheden of voor een loon laten werken waar wij niet mee akkoord zouden gaan. Dat is ook parasiteren, het is fout, maar de vruchten ervan zijn wel lekker.

Laatst bewerkt:
Dat gaat trouwens ook op voor anderen hier of in hun eigen land onder omstandigheden of voor een loon laten werken waar wij niet mee akkoord zouden gaan. Dat is ook parasiteren, het is fout, maar de vruchten ervan zijn wel lekker.
Ah dus jij draagt geen kleding en gebruikt geen electronica?

Je gebruikt dus ook geen buitenlandse producten, drinkt geen koffie, eet nooit chocola..

Je eet dus ook geen bepaalde binnenlandse producten zoals bijv. tomaten of asperges, aangezien die door Oost-Euopese seizoenswerkers worden geoogst. Je eet ook geen vlees neem ik aan, want dat wordt verwerkt door goedkope krachten.

Of ben je gewoon hypocriet?

Terug
Naar boven