Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Als je het aan het volk wilt voorleggen moet je ook de uitslag respecteren als die anders is dan je zou willen.
Referendum is ook niks, veel teveel domme mensen in dit land.
Wel zou het fijn zijn als ze eens luisteren naar mensen die niet overal belangen in hebben of al 20 jaar vastgeroest zitten in de partijpolitiek.

Laatst bewerkt:
Waarom zijn de bespreking tussen omt/regering privé?

tenor (3).gif

Vandaag weer eentje ja. Had ook een gigantisch hoge BMI:rolleyes:...

Ik mis waarom ie een held is. Hij deed toch gewoon zijn werk en kreeg er dik betaald voor.

Of is iedereen die in de zorg werkt voor 100k+ per jaar een held?

Ik mis waarom ie een held is. Hij deed toch gewoon zijn werk en kreeg er dik betaald voor.

Of is iedereen die in de zorg werkt voor 100k+ per jaar een held?
Dus als iemand zijn werk doet, en daar goed betaalt voor krijgt, kan hij geen held meer zijn door het te hebben uitgevoerd van duizenden operaties op patiënten? Wellicht ook wat levensreddende?

Stond ook in zijn werkbeschrijving natuurlijk:
He spent four months away from his family at the height of the pandemic, working in the covid wards.

Dus als iemand zijn werk doet, en daar goed betaalt voor krijgt, kan hij geen held meer zijn door het te hebben uitgevoerd van duizenden operaties op patiënten? Wellicht ook wat levensreddende?
Dus kies maar: wil je een held blijven dan mag je nooit winst maken met je boekjes!

Stond ook in zijn werkbeschrijving natuurlijk:
Ik denk dat de term held zijn kracht verliest als het te makkelijk wordt gebruikt. Maar het is natuurlijk een relatief begrip dus iedereen kan zelf bepalen wie ze een held vinden.

Heb je al 2 minuten geklapt voor zijn heldhaftige daden?

Vandaag weer eentje ja. Had ook een gigantisch hoge BMI:rolleyes:...

Tijd voor een extra jaarlijkse dodenherdenking.

Als je Covid niet overleefd als 45 jarige heb je helaas een zwakker immuun systeem dan de 99,93% die het wel overleven.
Ik was zelf ook 10 dagen ziek geweest. Na dag 7 begon ik door dit soort paniekberichten nog wel even te denken aan die strongman die na een half jaar nog zat te puffen als hij een blokje om ging. Maakt mensen onnodig bang. Je zal maar ziek zijn en denken dat je echt dood kan gaan. Of omgekeerd placebo, dat mensen nog "denken" vermoeid te moeten zijn uit angst met depressie etc. tot gevolg. Denk dat je moe bent en je wordt moe.

Terug
Naar boven