apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Als je zo doorgaat ben je mijn held niet meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zo doorgaat ben je mijn held niet meer.
En COVID-19 is geen griepje, het lijkt er misschien wel op.En Nederland is geen (parlementaire) democratie, het lijkt er misschien wel op.

Was een verkoudheid toch?En COVID-19 is geen griepje, het lijkt er misschien wel op.![]()

Voor hoeveel procent?En COVID-19 is geen griepje, het lijkt er misschien wel op.![]()
Niet iedereen kan het aan. With greap power comes great responsibility.Je kunt beter geen held zijn en toch 100k+ verdienen. Dat helden gedoe geeft volgens mij vooral veel gezeik.
Je bent pas een held als je vrouw 100k+ verdient en jij een beetje kan aanmodderen.Je kunt beter geen held zijn en toch 100k+ verdienen. Dat helden gedoe geeft volgens mij vooral veel gezeik.
<100%
Komt door de ongevaccineerdenOversterfte is ook trending op Twitter.
En eigenlijk best raar dat hier zo weinig over gesproken wordt.
![]()
.Oversterfte is toch tov de verwachting? Hoe en door wie wordt verwachting bepaald?Oversterfte is ook trending op Twitter.
![]()
crematorium
T.o.v. voorgaande jaren lijkt mij?Oversterfte is toch tov de verwachting? Hoe en door wie wordt verwachting bepaald?
Nee is gebaseerd op verwachting. Sterfte - verwachting. Wat overblijft is de oversterfte
Wordt de verwachting niet gebaseerd op data van voorgaande jaren?Nee is gebaseerd op verwachting. Sterfte - verwachting. Wat overblijft is de oversterfte
Er zit een aanzienlijke vertraging tussen rapportage van een overledene en de daaropvolgende doodsoorzakenverklaring. De doodsoorzaak is van veel gevallen nog onbekend, dus deze grafiek geeft een vertekend beeld voor wat betreft het aandeel overlijdens als gevolg van COVID-19. Notabene zeggen deze absolute getallen vrij weinig, is dit veel of weinig oversterfte? En is dit t.o.v. het gemiddelde of t.o.v. de bovengrens van het 95%-betrouwbaarheidsinterval? (Spoilers: het is t.o.v. het gemiddelde.) Terecht dus dat er weinig wordt gesproken over deze misleidende, weinigzeggende, grafiek.Oversterfte is ook trending op Twitter.
![]()
Geen idee eerlijk gezegd. Waarschijnlijk stellen ze een model op van bepaalde scenario’s die ze in dat jaar verwachten. Kans op griep epidemie, hoeveelheid ouderen, hoeveel mensen hebben bepaalde ziektes. Zal denk ik wel meer achter zitten dan een gemiddelde van de voorgaande jarenWordt de verwachting niet gebaseerd op data van voorgaande jaren?
Dus als ze het aantal corona doden gedurende deze periode goed hebben voorspeld is er geen oversterfte terwijl er wel meer mensen dan gemiddeld kunnen komen te overlijden.Geen idee eerlijk gezegd. Waarschijnlijk stellen ze een model op van bepaalde scenario’s die ze in dat jaar verwachten. Kans op griep epidemie, hoeveelheid ouderen, hoeveel mensen hebben bepaalde ziektes. Zal denk ik wel meer achter zitten dan een gemiddelde van de voorgaande jaren
Klinkt plausibel..Dus als ze het aantal corona doden gedurende deze periode goed hebben voorspeld is er geen oversterfte terwijl er wel meer mensen dan gemiddeld kunnen komen te overlijden.
Ik weet niet hoe die oversterfte wordt bepaald. Maar stel ze verwachten een pandemie en ze zeggen er gaan dit jaar x aantal doden zijn en precies die x sterft aan die pandemie zou er inderdaad geen oversterfte zijn, denk ik.Dus als ze het aantal corona doden gedurende deze periode goed hebben voorspeld is er geen oversterfte terwijl er wel meer mensen dan gemiddeld kunnen komen te overlijden.