Als de mensen die aangeven dat MSM niet te vertouwen is het niet eens weten, hoe moet ik daar dan achter kunnen komen?Weet niet ga dat eens uitzoeken en post het hier op DBB. Alvast bedankt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de mensen die aangeven dat MSM niet te vertouwen is het niet eens weten, hoe moet ik daar dan achter kunnen komen?Weet niet ga dat eens uitzoeken en post het hier op DBB. Alvast bedankt.
Dat is makkelijk zeg, altijd maar wijzen naar anderen die Steks. Is dit je houding in de sportschool ook?Als de mensen die aangeven dat MSM niet te vertouwen is het niet eens weten, hoe moet ik daar dan achter kunnen komen?
Ik stel toch gewoon een simpele vraag, blijkbaar toch te moeilijk om die te beantwoorden.Dat is makkelijk zeg, altijd maar wijzen naar anderen die Steks. Is dit je houding in de sportschool ook?

Laat ik het anders zeggen. Wat is in jouw ogen dan wel betrouwbare media?
Geen enkele media is uiteindelijk objectief, maar over het algemeen zit de media waar menig ik ben anti-alles naar verwijst vol met aantoonbare onwaarheden.
Je bent goed op wegIk stel toch gewoon een simpele vraag, blijkbaar toch te moeilijk om die te beantwoorden.
Ik kom nooit in de sportschool.
Bedoel je dit met MSM? Telegraaf Media, Sanoma, Persgroep, RTL Media en de staat of ben ik dan nog wat vergeten?
Reuters mag zeker bij.En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.
Is er alternatieve media waarvan jij vindt die wel correcte informatie deelt?En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.
En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.
Je zou hier toch wat terughoudend in moeten zijn.De normale MSM kan ik voor mijn gevoel gewoon op vertrouwen, NOS/AD/Reuters/BBC/CNN etc.
Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Ik heb trouwens het idee dat dit bij de alternatieve media nog meer gebeurt.Je zou hier toch wat terughoudend in moeten zijn.
Met een speech van Obama liep het fragment bij RTL iets langer door dan bij de NOS, die keuze gaf een compleet andere betekenis aandie woorden. De keuze van wat je laat zien en welke context je meegeeft kan soms enorme verschillen geven.
CNN heeft zelf toegegeven dat ze vanwege de kijkcijfers volledig op het anti-Trump-pad zijn gegaan. Die hadden het bij BLM over mostly peaceful protests terwijl achter de verslaggever gebouwen in vlammen opgingen.
Die Hans Nijland van het AD vertrouw ik voor geen meter.
Hiermee wil ik noet zeggen dat de NOS volkomen onbetrouwbaar en leugenachtig is, maar sommige keuzes die ze maken sturen wel.
In ieder geval niet noodzakelijk minder.Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Ik heb trouwens het idee dat dit bij de alternatieve media nog meer gebeurt.
En als dit een serieuze vraag van je is wat ik betwijfel want je wilt altijd alleen maar discussie maken luister dan een van de laatste podcsts van Joe Rogan. Dat gaat nou net over dit onderwerp: Making sense.En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.

Krystal & Sagaar!
Ja ik maak wel vaker een kijk/tik voutje, heb ook al een tijd een bril nodig maar dat ego van meKrystal & Sagaar!
Weltschmerz, die je tweemaal noemt is wel afgegleden, imho.

Mijn punt was meer dat naar Weltschmerz kijken tegenwoordig een keikvaudtje is geworden.Ja ik maak wel vaker een kijk/tik voutje, heb ook al een tijd een bril nodig maar dat ego van me![]()
Het is een serieuze vraag, ik zal het eens luisteren al heeft Joe Rogan mij niet tot nu tor niet kunnen overtuigen om hem vaker te luisteren.En als dit een serieuze vraag van je is wat ik betwijfel want je wilt altijd alleen maar discussie maken luister dan een van de laatste podcsts van Joe Rogan. Dat gaat nou net over dit onderwerp: Making sense.
Geinig, ik vind het juister super knap wat Rogan doetHet is een serieuze vraag, ik zal het eens luisteren al heeft Joe Rogan mij niet tot nu tor niet kunnen overtuigen om hem vaker te luisteren.
Ik ken niet alles uit het rijtje wat je opsomt, maar zit daar ook iets tussen wat de lokale (Nederland, West-Europa) actualiteit behandeld? De MSM die altijd bekritiseert wordt zoek ik namelijk juist daar voor op.
Zoiets als dit, is dit waar?
![]()
Zo werd de brandweer bij de coronarellen in het nauw gedreven: 'Ik moest echt vluchten'
In 22 jaar bij de brandweer heeft bevelvoerder Eric Linthuis nog nooit zoiets meegemaakt als de rellen van vrijdag. Hij was met zijn ploeg opgeroepen om een brandende politiewagen te blussen, maar moest zich uiteindelijk terugtrekken. "Ze kwamen steeds dichterbij, het werd te gevaarlijk."www.rijnmond.nl