AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
diegene die een lockdown heeft afgekondigd
In Israel gaan ze al inclusief booster voor een 4e prik, het houd niet op, niet vanzelf....
in NL zijn de boosters voor '22 en '23 ook al ingekocht.

1640186436897.png

Laatst bewerkt:
Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed. Ondertussen CT-scan gehad van het hart en de kransslagaders. Echo van hart, echo buikholte. Petscan. Gastroscopie en coloscopie. Nu wachten op de longarts om nog longweefsel uit de longen te halen. Wel helemaal doorgelicht ondertussen.
Weet je toevallig op welke datums je je eerste en tweede vaccinatie hebt gekregen? En welke bloedwaardes er afwijken en welke afwijkingen ze op de eerste harthulp hebben geconstateerd?

Eindelijk geeft ie eens echt toe dat de vaccins dus toch met strippenkaart komen :D
PS. hij weet je postcode.

Laatst bewerkt:
je reinste genocide, volkerenmoord :alien:

Weet je toevallig op welke datums je je eerste en tweede vaccinatie hebt gekregen? En welke bloedwaardes er afwijken en welke afwijkingen ze op de eerste harthulp hebben geconstateerd?
2e vaccinatie op 14 juli.
29e eerste keer bloed geprikt vanwege oververmoeidheid.
Daarna nog een keer of 10.
HB 11.7
Kreatinine 132
EGFR 55
CK 1670
CRP verhoogd.

Cardioloog ziet licht coronair lijden. Hartritmestoornissen en vroege r-topprogressie, neigend naar LVH.
Geen directe actie nodig. Wel controle.
Wel ondertussen CT-scan van hart en kransslagaders gehad.

Hoe staan de artsen er in dat dit waarschijnlijk door het vaccin komt. Draaien ze er om heen, geven ze aan dat dit zeer waarschijnlijk is en vaker voorkomt? Ik ben er benieuwd naar. Mensen als jij krijgen nergens een podium om hun verhaal te kunnen doen en andere mensen daardoor hun eigen keuze te kunnen laten maken.
Cardioloog durfde te zeggen dat ze wel meer mensen zien dan normaal. Vaccinatie durven ze blijkbaar niet te benoemen.

Op de petscan zagen ze activiteit in de longen en lymfeklieren. Waarschijnlijk sarcoidose. Dat zou door vaccinatie kunnen komen volgens de internist. Voorlopig mag ik dan ook geen boosterprik. Pas na de bronchoscopie kunnen ze duidelijkheid geven over sarcoidose.

Cardioloog durfde te zeggen dat ze wel meer mensen zien dan normaal. Vaccinatie durven ze blijkbaar niet te benoemen.

Op de petscan zagen ze activiteit in de longen en lymfeklieren. Waarschijnlijk sarcoidose. Dat zou door vaccinatie kunnen komen volgens de internist. Voorlopig mag ik dan ook geen boosterprik. Pas na de bronchoscopie kunnen ze duidelijkheid geven over sarcoidose.
Zwaar kut, heel veel sterkte de komende periode! Ik hoop dat ze je binnenkort in elk geval wat uitsluitsel kunnen geven over bepaalde zaken.

Wow een nieuw fenomeen wat gek.

Bijlagen

• E37FA64F-9E64-469B-9D34-17B1CFF478F2.jpeg
    E37FA64F-9E64-469B-9D34-17B1CFF478F2.jpeg
    142,5 KB · Weergaven: 66
Terug
Naar boven