Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Zijn je bloedwaardes en ecg enzo nu weer in orde en zou je in een herstelfase moeten zitten of geven ze nog steeds een probleem aan?
Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed. Ondertussen CT-scan gehad van het hart en de kransslagaders. Echo van hart, echo buikholte. Petscan. Gastroscopie en coloscopie. Nu wachten op de longarts om nog longweefsel uit de longen te halen. Wel helemaal doorgelicht ondertussen.

Zijn er ongevaccineerden die wel geïnteresseerd zijn in het Novavax vaccin?

Het is een ander soort vaccin dan de al toegelaten mRNA- en vectorvaccins. In dit zogenoemde subunit-eitwitvaccin zitten nagemaakte kleine deeltjes van het spike-eiwit van het coronavirus, dat de koppeling met menselijke cellen tot stand brengt. Ook zit er een hulpstof in die de afweerreactie versterkt.

Zijn er ongevaccineerden die wel geïnteresseerd zijn in het Novavax vaccin?

Nee het ontgaat mij volledig dat ik iets in mij moet spuiten dat ik niet nodig heb. Zoiets als een zwembad induiken met een zwemvest terwijl ik 6 zwemdiploma's heb.
Buiten dat: Ontwikkeling is veelte snel gegaan en de langetermijneffecten zijn helemaal niet bekend. Ik wacht nog even 30 jaar af. :D

Als je na prikken op de IC beland heb je zeker prikspijt :D.

Goede foto ook.

Het woord ‘prikspijt‘ is overtuigend gekozen tot woord van het jaar 2021. De term kreeg 82,2 procent van de stemmen en kreeg daarmee de voorkeur boven woonprotest (3,7 procent) en wappiegeluid (3,6 procent). Volgens Ton den Boon, Nederlands hoofdredacteur van de Dikke Van Dale, was het verschil met de nummer twee nooit zo groot als dit jaar. NU’91, de belangenvereniging voor zorgprofessionals, reageert verbaasd op de verkozen winnaar. ,,Dit is absoluut geen term die in ons werkveld gebezigd wordt.”

Van Dale omschrijft ‘prikspijt’ als spijt die iemand heeft van het feit dat hij zich heeft laten vaccineren tegen een bepaalde besmettelijke ziekte. ‘Prikspijt is een breed begrip en weerspiegelt goed wat er in de samenleving speelt.

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
1640157476860.png

Als je na prikken op de IC beland heb je zeker prikspijt :D.

Goede foto ook.

Het woord ‘prikspijt‘ is overtuigend gekozen tot woord van het jaar 2021. De term kreeg 82,2 procent van de stemmen en kreeg daarmee de voorkeur boven woonprotest (3,7 procent) en wappiegeluid (3,6 procent). Volgens Ton den Boon, Nederlands hoofdredacteur van de Dikke Van Dale, was het verschil met de nummer twee nooit zo groot als dit jaar. NU’91, de belangenvereniging voor zorgprofessionals, reageert verbaasd op de verkozen winnaar. ,,Dit is absoluut geen term die in ons werkveld gebezigd wordt.”

Van Dale omschrijft ‘prikspijt’ als spijt die iemand heeft van het feit dat hij zich heeft laten vaccineren tegen een bepaalde besmettelijke ziekte. ‘Prikspijt is een breed begrip en weerspiegelt goed wat er in de samenleving speelt.

Er schijnt nogal een online campagne voor dit woord geweest te zijn door mensie wat kritischer tov het prikken staan.

Wat een domme man die zich daar een beetje geniaal zit te voelen, no offense als jij het bent, alsof het nodig is om van iedereen te weten welke variant diegene heeft on daar iets zinnigs over te zeggen.
Zijn de steekproeven al representatief gemaakt sinds die flater met de Britse variant welke nog is gebruikt om een rechtszaak voor het hooggerechthof om te draaien?

Er schijnt nogal een online campagne voor dit woord geweest te zijn door mensie wat kritischer tov het prikken staan.
Moet je nagaan als de kritischen ook zo'n propaganda team hadden.

De grootste groep medewerkers (148 fte) houdt zich bezig met communicatieadvies, gevolgd door publieksinformatie (115 fte) en persvoorlichting (111 fte). Daarnaast zijn er ook speechschrijvers (34,5 fte) en media-analisten (63 fte). Vooral het aantal communicatieadviseurs groeide onder Rutte III hard, met bijna 50 procent.

Wat een domme man die zich daar een beetje geniaal zit te voelen, no offense als jij het bent, alsof het nodig is om van iedereen te weten welke variant diegene heeft on daar iets zinnigs over te zeggen.
je kan dan beter bloedprikken denk ik maar of je datvoor elkaar krijgt?

Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed. Ondertussen CT-scan gehad van het hart en de kransslagaders. Echo van hart, echo buikholte. Petscan. Gastroscopie en coloscopie. Nu wachten op de longarts om nog longweefsel uit de longen te halen. Wel helemaal doorgelicht ondertussen.

Hoe staan de artsen er in dat dit waarschijnlijk door het vaccin komt. Draaien ze er om heen, geven ze aan dat dit zeer waarschijnlijk is en vaker voorkomt? Ik ben er benieuwd naar. Mensen als jij krijgen nergens een podium om hun verhaal te kunnen doen en andere mensen daardoor hun eigen keuze te kunnen laten maken.

Terug
Naar boven