Fitness Seller

Peiling Coronavaccin (2 bezoekers)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Nog mensen die nog geen covid gehad hebben terwijl ze er al 546000 keer mee in contact moeten gekomen zijn?

Volgens mij zijn sommigen echt minder tot niet ontvankelijk, maar daar lijk ik niets over te lezen.

Dat idee heb ik ook, al denk ik dat de weerstand van mensen die zich niets van de maatregelen aantrokken, dus geen mondkapjes, niet eindeloos ontsmetten, gewoon trapleuningen aanraken, liftknopjes aflikken etc., dat die gewoon op peil is gebleven en je daardoor sowieso, uberhaupt een stuk minder last hebt van het virus, ongeacht welke mutatie of variatie. Ben de afgelopen 3 jaar niet verkouden of ziek geweest en mocht ik dat wel worden dan ga ik me niet laten testen, je ziekt uit, wordt beter of gaat dood. Net als met de griep, of andere virussen :dunno:

Nog nooit getest maar ook nog nooit in me op gekomen om te testen omdat ik me beroerd voelde of klachten had die de overheid toeschrijft an Corona. En niet gevaccineerd uiteraard. En gewoon ons ding gedaan elke dag dus vast en zeker in aanraking gekomen met iemand die positief was.

Vooral gewoon je ding blijven doen lijkt een behoorlijke sleutelrol te hebben in je weerstand. Verwacht je niet he. Nagenoeg iedereen die ik ken die gevaccineerd is en zich aan alle debiele regeltjes hield, die hebben het al minimaal 1 en vaak zelfs 2 keer gehad :roflol:
 
Dat idee heb ik ook, al denk ik dat de weerstand van mensen die zich niets van de maatregelen aantrokken, dus geen mondkapjes, niet eindeloos ontsmetten, gewoon trapleuningen aanraken, liftknopjes aflikken etc., dat die gewoon op peil is gebleven en je daardoor sowieso, uberhaupt een stuk minder last hebt van het virus, ongeacht welke mutatie of variatie. Ben de afgelopen 3 jaar niet verkouden of ziek geweest en mocht ik dat wel worden dan ga ik me niet laten testen, je ziekt uit, wordt beter of gaat dood. Net als met de griep, of andere virussen :dunno:



Vooral gewoon je ding blijven doen lijkt een behoorlijke sleutelrol te hebben in je weerstand. Verwacht je niet he. Nagenoeg iedereen die ik ken die gevaccineerd is en zich aan alle debiele regeltjes hield, die hebben het al minimaal 1 en vaak zelfs 2 keer gehad :roflol:
Met gezond verstand kom je al een heel eind. Ik was me handen sowieso al als ik van buiten naar binnen ga. Dat doen onze kinderen meestal ook al. Dat was voor het hele corona gebeuren ook het geval. Mooiste gevallen blijf ik toch de mensen vinden die zich vacineren om op vakantie te mogen en wat verder terug om naar festivals en dergelijke wouden. Maar het is mijn schuld dat maatregels van kracht blijven omdat ik me niet wil laten vacineren ipv dat hun blijven testen en vacineren en niet zeggen tot hier en niet verder.
 
Nog mensen die nog geen covid gehad hebben terwijl ze er al 546000 keer mee in contact moeten gekomen zijn?

Volgens mij zijn sommigen echt minder tot niet ontvankelijk, maar daar lijk ik niets over te lezen.
Werkrelatie van mij elders in het land lijkt iedere variatie te sparen, haar vriend met wie ze samenwoont werkt op een ziekenwagen, hij is nog geen één keer positief getest. Wel heeft hij één keer klachten gehad die heel erg op een toen heersende variant leken.

Naar eigen zeggen slapen ze samen.
 

Lekker snugger ook om kenbaar te maken. En dan ben je al incompetent op zoveel vlakken, kan dit er ook nog wel bij. Het ergste blijft bovenal, dat het geen reet uitmaakt. Laten we hopen dat de te nemen hobbels genoeg zijn om dit gedrocht nog te doen uit elkaar vallen. Maar kijkende naar Duitsland, vrees ik ervoor.
 
Als je tegen een permanente coronawet bent, ondertekenen en zoveel mogelijk delen a.u.b.

 
Gewoon je er niet aan houden. Kan me niet voorstellen dat een weldenkend gezond mens zich de komende winter nog iets van die onzin gaat aantrekken.

Hebben ze nu al stappen ondernomen om de zorgcapaciteit waar nodig (flexibel) op te krikken?
 
Kan me niet voorstellen dat een weldenkend gezond mens zich de komende winter nog iets van die onzin gaat aantrekken.
je hoeft anders geen bril op te zetten om ze te spotten 👀
 
Kan me niet voorstellen dat een weldenkend gezond mens zich de komende winter nog iets van die onzin gaat aantrekken.
Ik kan niet wachten om weer een flink aantal dagen doorbetaald thuis te moeten blijven. :grinny:
 
Als je tegen een permanente coronawet bent, ondertekenen en zoveel mogelijk delen a.u.b.

Ik wil best tekenen maar wat gebeurd er dan? Wat is de toegevoegde waarde van masaal de petitie tekenen?
 
Gewoon je er niet aan houden. Kan me niet voorstellen dat een weldenkend gezond mens zich de komende winter nog iets van die onzin gaat aantrekken.

Hebben ze nu al stappen ondernomen om de zorgcapaciteit waar nodig (flexibel) op te krikken?
Zal je verbazen hoeveel mensen zich netjes aan de regels houden. En als ze het konden zouden ze ook de mensen melden die zich er niet aan houden. Want de maatregelen komen door de mensen die zich er niet aan houden denk men dan.

Mijn huishouden doet niet mee aan die flauwe kul maar ik ga me wel steeds afvragen in hoelang dat vol te houden is. Zag ook al weer ergens een artikel over verplichte pas om op je werk te verschijnen.
 
Ik wil best tekenen maar wat gebeurd er dan? Wat is de toegevoegde waarde van masaal de petitie tekenen?
Dan komt er een alv-wet (algemeen luchtweg virus).
 
Laatst bewerkt:
Ik wens ze veel succes met handhaven.
Ik kan 5 dagen per week thuis werken eventueel maar als er ergens een verplichting komt gaan ze dat natuurlijk op meer plaatsen doorvoeren.

Dit zijn wel dingen waar ik me toch wel wat zorgen om maak. Net als het boete beleid in Oostenrijk(dacht ik). Met een 5 persoonshuishouden tikt het toch aardig aan.
 
Werkgerelateerd is handhaven niet echt nodig, hoge boetes voor de werkgever als bij een steekproef het niet op orde is is namelijk ook een optie.
Genoeg sectoren waarin de werkgever geen keuze heeft omdat ie anders geen personeel heeft om de zaak draaiende te houden.
 
Genoeg sectoren waarin de werkgever geen keuze heeft omdat ie anders geen personeel heeft om de zaak draaiende te houden.
Dan weten de controleurs ook waar ze vooral moeten controleren. ;)
 
Kan me niet voorstellen dat een weldenkend gezond mens zich de komende winter nog iets van die onzin gaat aantrekken.
Dan ontbreekt het jou mogelijk aan voorstellings- en inlevingsvermogen vermogen.

Het MKB en VNO/NCW zijn aan het lobbyen om de coronapas ook in de permanente coronawet te krijgen. Die zijn liever open met een coronapas dan dicht zonder.
 
Dan ontbreekt het jou mogelijk aan voorstellings- en inlevingsvermogen vermogen.
Nouja ik had het wel specifiek over weldenkenden. Ik blijf inderdaad altijd verrast worden door hoe dom veruit de meeste mensen zijn.
 
Back
Naar boven