AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Gaat lekker laatste weken.
Jordan then focused the conversation to two top Fauci advisers - Dr. Kristian Andersen and Dr. Robert Garry - who suddenly changed their stance on lab leak theory. The two notably emailed Fauci on Jan. 31, 2020 where they suggested that anomalies in the virus pointed to a non-natural origin. According to Anderson, the virus had "unusual features" that "(potentially) look engineered," and that other scientists "all find the genome inconsistent with expectations from evolutionary theory."


"So three days after they say it came from a lab, they changed their position, and the only intervening event was a conference call with Dr. Fauci and Dr. Collins. Again, a call that Mr. Redfield (CDC Director at the time) was not allowed to be on ... And then three months later, Shazam! They get 9 million bucks from Dr. Fauci. Why, isn't that something?"
 
Voor 9 mio wil ik ook wel publiekelijk liegen :dunno:
 
Mwa, hangt er vanaf over wat.

Denk dat je toch anders ernaar kijkt als er een koffertje met 9mio voor je neus ligt. Principes gaan gauw overboord en ik denk dat ik alleen niet zou liegen ten schade t.o.v. mijn dierbaren.
 
Met 9mio kan je heel veel schade weer rechtbreien. :D
 
Denk dat je toch anders ernaar kijkt als er een koffertje met 9mio voor je neus ligt. Principes gaan gauw overboord en ik denk dat ik alleen niet zou liegen ten schade t.o.v. mijn dierbaren.
Je wordt wel een doelwit wanneer het uitkomt. Als het toch om zaken gaat die de samenleving aangaat zoals hier.

Tenzij je het in het Westen doet, wij zijn immers te tam :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
De Duitse minister van volksgezondgeid geeft nu toe dat 1 op de 10k vaccinaties wel ernstige schade geeft
 
Wat is daar precies nieuw aan?
Jij plaatst net een artikel waarin in de kop staat:
COVID-19 Vaccination Did Not Increase the Risk of Potentially Related Serious Adverse Events: 18-Month Cohort Study in an Italian Province

Terwijl de Duitse minister van Volksgezondheid nu op tv toegeeft dat dit wel het geval is, bij minstens 1 op de 10.000 vaccinaties. Hij eist nu zelfs dat Pfizer herstelbetalingen moet doen.

Dat nieuws is een dag oud en dus nieuwer dan jouw artikel van 4 maanden oud.
 
De minister zegt dat het voorkomt. Wat allang bekend was. Pinda allergie is 5 op 1000. Schandalig dat de overheid dat zomaar in de miljonairsschappen legt. Verhoogt de kans.

 
De minister zegt dat het voorkomt. Wat allang bekend was. Pinda allergie is 5 op 1000. Schandalig dat de overheid dat zomaar in de miljonairsschappen legt. Verhoogt de kans.

Thnx, ik zal me voortaan niet meer met pinda's laten vaccineren tegen de verkoudheid.
 
Was het niet al 1 op 2500 beimpften gebleken
 
Wat valt onder de noemer ernstige schade? En hoe verhoudt die schade zich tov het verschil in schade bij het doorlopen van een infectie tussen een vergelijkbaar gevaccineerd en ongevaccineerd persoon?
 
Wat valt onder de noemer ernstige schade? En hoe verhoudt die schade zich tov het verschil in schade bij het doorlopen van een infectie tussen een vergelijkbaar gevaccineerd en ongevaccineerd persoon?

Is dat nog relevant als men heeft geroepen dat het 100% veilig is en je je vaccinatiebewijsje moet scoren om aan bepaalde zaken te mogen deelnemen? Of vindt je dat wel geoorloofd zolang vaccinatie nog altijd iets beter uit de bus komt tegenover een ongevaccineerde?
 
Is dat nog relevant als men heeft geroepen dat het 100% veilig is en je je vaccinatiebewijsje moet scoren om aan bepaalde zaken te mogen deelnemen?
Voor mij wel aangezien ik nooit geloofd heb dat het 100% veilig is.
Of vindt je dat wel geoorloofd zolang vaccinatie nog altijd iets beter uit de bus komt tegenover een ongevaccineerde?
Mijn standpunt hierin is altijd geweest dat uiteindelijk iedereen door corona geïnfecteerd zal worden. Als je door vaccinatie meer schade van het virus voorkomt dan de schade die vaccin teweegbrengt is het in principe een slimme keuze om je te laten vaccineren.
 
Als je door vaccinatie meer schade van het virus voorkomt dan de schade die vaccin teweegbrengt is het in principe een slimme keuze om je te laten vaccineren.
En dat blijkt bij kinderen überhaupt nooit het geval geweest te zijn. Zelfde geldt voor de mondkapjesverplichting op basis- en middelbare scholen.
 
Zelfde geldt voor de mondkapjesverplichting op basis- en middelbare scholen.
Dat was ook zo'n heerlijke flop. Wel een mondkapje op als je in beweging bent, maar niet als je in een kleine, slecht geventileerde ruimte op je stoel zit een uur lang. Ook nog ff een paar keer goed niezen en kuchen.
 
Dat was ook zo'n heerlijke flop. Wel een mondkapje op als je in beweging bent, maar niet als je in een kleine, slecht geventileerde ruimte op je stoel zit een uur lang. Ook nog ff een paar keer goed niezen en kuchen.
En als je in beweging was maar bijvoorbeeld uit je flesje water dronk dan hoefde het ook weer niet, net zoals eten en drinken zonder mondkapje in het vliegtuig. Maar was je klaar dan snel je mondkapje weer op. Of in de sportschool, wel mondkapje als je je verplaatste, maar niet tijdens je setjes, en ook niet als je je verplaatste tijdens je setje zoals bijv. farmer walks.

Complete krankzinnigheid.


In mijn ogen was het sociaal experiment om te kijken hoe ver je de bevolking kan krijgen d.m.v. angst. Blijkbaar ontzettend ver.
 
Back
Naar boven