Daar kan ik je helaas niet bij helpen.Voor mijn verwerking van het coronatrauma is het van belang dat je de waarheid spreekt. Nu is het weer onzin, dat helpt mij niet echt met het verwerken ervan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan ik je helaas niet bij helpen.Voor mijn verwerking van het coronatrauma is het van belang dat je de waarheid spreekt. Nu is het weer onzin, dat helpt mij niet echt met het verwerken ervan.
Het is een federale aangelegenheid aangezien het Amerikaande bedrijven en personen betreft. FBI
Amerikaanse bedrijven waren betrokken bij het gain of function onderzoek in Wuhan institute for virology. Dit maakt het dan toch een federale zaak?Dat ligt eraan wat je als dreiging in dit geval definieert.
Maar uitspraken doen over de uitbraak van een virus in een ander land lijkt mij nog steeds niet tot de taken van de FBI behoren. Ze zijn toch ook niet bezig met de risico’s van het naar de aarde halen van materiaal van Mars?
Denk niet dat Steks zijn berichtgeving serieus wasHet is een federale aangelegenheid aangezien het Amerikaande bedrijven en personen betreft. FBI
Amerikaanse bedrijven waren betrokken bij het gain of function onderzoek in Wuhan institute for virology. Dit maakt het dan toch een federale zaak?
Het is een federale aangelegenheid aangezien het Amerikaande bedrijven en personen betreft. FBI
Amerikaanse bedrijven waren betrokken bij het gain of function onderzoek in Wuhan institute for virology. Dit maakt het dan toch een federale zaak?
The department of energy beheerst 17 nationale laboratoria en gaat ook over de veiligheid in de industrie, waaronder ook labveiligheid.
Wat dat betreft is het wel een department met kennis op dat gebied.

En jij vind het normaal dat die denken dat ze iets te vertellen hebben buiten hun landsgrenzen?The department of energy beheerst 17 nationale laboratoria en gaat ook over de veiligheid in de industrie, waaronder ook labveiligheid.
Wat dat betreft is het wel een department met kennis op dat gebied.

Covid komt niet voor in Amerika?En jij vind het normaal dat die denken dat ze iets te vertellen hebben buiten hun landsgrenzen?![]()
Ja wel, maar dreiging van anders denkenden ook.

Je gaat een beetje van de hak op de tak.
Een wijs mens zei laatst tegen mij: “It takes one to know one”.
Dus je geeft me gelijk?Een wijs mens zei laatst tegen mij: “It takes one to know one”.

In dit specifieke geval eigenlijk niet.

Likely klinkt overtuigend.![]()
FBI director says COVID pandemic 'most likely' originated from Chinese lab
Federal Bureau of Investigation Director Christopher Wray said on Fox News that the COVID-19 pandemic was likely caused by a Chinese lab leak.www.foxnews.com
"The FBI has for quite some time now assessed that the origins of the pandemic are most likely a potential lab incident in Wuhan," Wray told Fox News in an interview that aired Tuesday. "Here you are talking about a potential leak from a Chinese government-controlled lab."
![]()
Is al een wereld van verschil met een jaar geleden. Toen werd het nog geridiculiseerd en weggezet als complottheorie.