AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
i..i..i...ingeent me..meschien???

zzzzz.zzzzzz

1698834894497.png

Ben ik toch even blij dat ik maar 3 Pfizer vaccins heb genomen :angstig:

boy crying interview GIF

Nou moet ik zeggen dat ik dat krantenartikel niet goed kan lezen en mijn opmerking dus puur op basis van de titel en eerste alinea is (en ik dus geen onderzoekjes ernaar heb gedaan), maar de eerste 2 + booster heb ik gehaald nadat ik zelf dus onderzoek heb gedaan naar wat er toen bekend was over SARS-CoV-2 en wat er bekend was over Pfizer vaccinatie en op basis daarvan gekozen het wel te doen.

Ironische is dat ik een van de eerste was die lang geleden als 14 jarige de 'vaccinatie tegen baarmoederhalskanker' (zo heette dat toen, is nu HPV volgens mij omdat niet alle HPV ook echt kanker wordt), en dit toen niet heb gedaan omdat er niks bekend was over gevolgen voor vruchtbaarheid.
Nu blijkt dit vaccin gewoon veilig.
Gelukkig wordt het hier in Engeland gewoon routine getest vanaf 25 jaar.

Ik dwaal af.

Ik deed m'n eigen onderzoekjes en nam het onbekende risico het wèl te doen, om het bekende risico van niet doen uit de weg te gaan.
Ofzoiets.

[QUOTE="Hell93,
Wat was na je onderzoekjes dan het bekende risico voor jou?

Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?
Zelfs wij hadden niet kunnen voorspellen dat ze het zo zouden verkloten.

Maar serieus ik hoop echt dat de lange termijn effecten meevallen want wat er nu gebeurd is natuurlijk al verschrikkelijk.

Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?
Meteen was het toch al de komplottheorie dat het je DNA zou vervuilen en overal in je lichaam zou komen met ongewenste gevolgen zoals onvruchtbaar maken ed.

Zou allemaal niet kunnen tot oeps de Jappanners FOIA requests deden en precies data van zulke resultaten uit de pre-trials openbaar maakte. En tot oeps onderzoek in levercellen DNA transcriptie aantoonde. Oeps oeps oeps hadden we maar vooraf onderzocht of bedacht wat elke komplottheorist mijlenver aan zag komen.

Dit stond trouwens ook allemaal als mogelijke risico's genoemd in de presentaties voor FDA om het door de emergency use authorization te krijgen. Hartproblemen, auto-immuunproblemen, kankers, stonden er gewoon in. Komplottheoristen verzonnen het niet zomaar.

Het griepje was gevaarlijk genoeg bevonden om dat aan te gaan.

No refunds.

Zijn ze nu (tenminste in VS) niet ook bezig om partijen die dwongen om vaccinaties te nemen voor werk aan te kunnen klagen als je er negatieve gevolgen aan hebt ondervonden?

Natuurlijk niet Pfizer en co direct, die hebben immuniteit gekregen, maar dan de dwingers. Is toch wat.

• Like
Waarderingen: p.b.
Terug
Naar boven