- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?Ben ik toch even blij dat ik maar 3 Pfizer vaccins heb genomen![]()
Goh. Blijken wij toch niet zo wappie te zijn als dat de sheeple ons wilden doen geloven.
Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?Goh. Blijken wij toch niet zo wappie te zijn als dat de sheeple ons wilden doen geloven.
Zelfs wij hadden niet kunnen voorspellen dat ze het zo zouden verkloten.Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?
Wat was na je onderzoekjes dan het bekende risico voor jou?
Meteen was het toch al de komplottheorie dat het je DNA zou vervuilen en overal in je lichaam zou komen met ongewenste gevolgen zoals onvruchtbaar maken ed.Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?
Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?
Waar en wanneer heeft de wakkere partij dan gewaarschuwd voor DNA-vervuilin?
Dit dus. Slechts honderden pagina's discussie over gehad op dit forum in de desbetreffende topics.Doorgaans ben je er als de kippen bij met dit soort zaken, toen heb je toch blijkbaar niet zitten opletten..
Je zaad wordt geld waard.Dit dus. Slechts honderden pagina's discussie over gehad op dit forum in de desbetreffende topics.
Ah wat voelt ongevaccineerd tegen covid zijn toch heerlijk. Mmmmmm
Dat is niet wat de eerste alinea van het artikel beschrijft.Meteen was het toch al de komplottheorie dat het je DNA zou vervuilen en overal in je lichaam zou komen met ongewenste gevolgen zoals onvruchtbaar maken ed.
Ik let nú juist wel goed op.Doorgaans ben je er als de kippen bij met dit soort zaken, toen heb je toch blijkbaar niet zitten opletten..
Dat doe ik in ieder geval ook.Kzou dus eigenlijk geld moeten vragen aan @Arminius moeder wil je zeggen?
Die gingen niet naar mijn weten niet over wat in de eerste alinea beschreven staat.Dit dus. Slechts honderden pagina's discussie over gehad op dit forum in de desbetreffende topics.