Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Val je in een risicogroep, of ben je oud? Of gewoon levensmoe? :p
Het eerste. Ik gebruik (chronisch) immunosuppressiva. Dat zijn medicijnen die het afweersysteem onderdrukken. Vandaag nog even een griepprik halen en dan kom ik deze barre winter wel weer door...

4x Moderna is goed gegaan, laat ik nu eens Pfizer proberen? Zoiets? :o
Volgens mij viel er deze keer niks te kiezen en was er alleen Pfizer beschikbaar.

Laatst bewerkt:
Het eerste. ik gebruik (chronisch) immuunosupressiva. Dat zijn medicijnen die het afweersysteem onderdrukken. Vandaag nog even een griepprik halen en dan kom ik deze barre winter wel weer door...

Volgens mij viel er deze keer niks te kiezen en was er alleen Pfizer beschikbaar.

Ik zie inderdaad dat de marketing op volle toeren draait en het tegenwoordig een hippe naam heeft "XBB-vaccin".

Welk vaccin krijg ik in oktober?

Vanaf 2 oktober 2023 wordt de coronaprik gegeven met het meest actueel beschikbare vaccin. Dit zogeheten XBB-vaccin kent de best beschikbare bescherming tegen de huidige varianten van het coronavirus. De coronaprik voor de najaarsronde is het XBB-vaccin van farmaceut BioNTech/Pfizer.

ik hoor nu af en toe alweer mensen dat ze positief getest hebben op COVID. 😂

Nou h
Ben benieuwd naar de criteria en hoe groot die groep dan inmiddels is :eek:
Nou, hier op dbb al genoeg mensen als downies in de categorie vallen 😅. Misschien kunnen ze een oproep in het psychiatrie topic plaatsen. Zaten ook genoeg debielen te posten...

• Haha
Waarderingen: Vonk
Wie biedt er meer dan vijf? @Steks misschien?

Clipboard01.jpg
Ik zou gek zijn als ik me zo vaak laat vaccineren dan kan ik me toch niet steeds ziek melden. :trollface:

On a serious note. Ik heb me eenmalig laten vaccineren, door een combinatie mijn medische geschiedenis en de onbekendheid van het virus.

• Heart
Ik zie inderdaad dat de marketing op volle toeren draait en het tegenwoordig een hippe naam heeft "XBB-vaccin".
XBB is de naam van een variant van het coronavirus. Die naam wordt bepaald door de WHO en niet door een hip marketingbureau.

• Like
Het is nog erger: ik val kennelijk onder de groep 'kwetsbaren', omdat ik hiervoor ook tweemaal eerder een uitnodiging heb ontvangen met die mededeling. Daar vallen mensen met het syndroom van Down ook onder, dus wellicht.
...maak je geen zorgen down ga je zeker...

Terug
Naar boven