Fitness Seller

Cortizonen icm AAS

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Aloha,

Ben van plan een kuurtje te zetten kort voor de zomer, maar weet nog niet precies wat het zal worden. Mogelijkheden zijn: Test-E, Sust, Deca, Bold, D-Bol, Oxy, Winstrol, ....nu ik erover nadenk, bijna alles dus.:D

Rond de tijd dat ik zal starten zit ik meestal met een ongelooflijke last van hooikoorts waardoor ik verplicht ben corticosteroïden te zetten (éénmalig), ook wel cortizonen genoemd in de volksmond. (Pillen heb ik al alle soorten van gehad en hielpen niet.)

Dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dit goedje eerder catabool werkt (wat me ook weer vreemd lijkt gezien het een steroïde genoemd wordt). Werkt dit AAS tegen of valt dit goed te combineren, zijn er extra te verwachten sides (minder kans op Test-Flu door anti histamine?), heeft iemand hier met zulke dingen ervaring, of...?
Om een lang verhaal kort te maken: Zijn deze wel te combineren?

Graag deftige reacties aub (Kriel: gelieve dus niet te antwoorden met: "ik zou het precies om 3 over 8 zetten". :D)

Thanks!

Grtz,

ikzelf gebruik soms prednison...........dont worrie met as is er niets aan de hand.Ja goedje is erg catabol

Ik zou het niet durven combineren

@ Heb jij het wel eens gecombineerd gebruikt? Wat was reslult?

denk aan, bijwerking corticosteroïden
# de typische herverdeling van het vetweefsel (nek, gelaat)
hoge bloeddruk

Een steroïde is een lipide met een karakteristieke koolstofringstructuur die is opgebouwd als een triterpeen (C30). Cholesterol dient als uitgangsstof van de steroïden..

Corticosteroïden zijn een chemische variant van het lichaamseigen bijnierschorshormoon. Deze groep van stoffen onderdrukt diverse lichamelijke reacties bij ontstekingen en infecties.

quoted van wiki.

Ik zou het niet durven combineren

@ Heb jij het wel eens gecombineerd gebruikt? Wat was reslult?

denk aan, bijwerking corticosteroïden
# de typische herverdeling van het vetweefsel (nek, gelaat)
hoge bloeddruk
waarom niet? wordt door dokters toch samen voorgeschreven. mijn HRT bestond zowel uit testosteron als cortisonen.

allemaal googlepraat dirk,die gasten hebben ff gekeken en het antwoord .....klaar.

Tombie: tuurlijk kan een steroide catabool zijn. niet alle steroiden zijn anabole steroiden.

allemaal googlepraat dirk,die gasten hebben ff gekeken en het antwoord .....klaar.

Right, das een aanname ???

waarom niet? wordt door dokters toch samen voorgeschreven. mijn HRT bestond zowel uit testosteron als cortisonen.

Ik krijg geen Testosterone of HGH voorgeschreven ondanks mijn verzoek(en) en nadelig effect van cortisonen op oa de spieren.

Waarom niet? omdat de wisselwerking van deze 2 medicijnen op elkaar niet bekend is, laat staan de uitwerking op je lichaam.

Als iemand mij hierover kan informeren, omdat ze hierover info. hebben graag!

Laatst bewerkt:
Kerel,ik krijg corticosteroide injects in mijn schouder........gaat gewoon in mijn kuur....ondanks dat velen het anders zouden willen zien,,,maar ik leef nog

Oke maat, levend bewijs dat het wel samen kan.

Los van de rest van de bijwerkingen krijg ik ook een overslaande hart bij (lang) gebruik van cortisone.

Moet er niet aan denken dan nog AAS bij te voegen, mij niet gezien.

Om een lang verhaal kort te maken: Zijn deze wel te combineren?

Denk dat er weinig mensen zijn die hierover een goede uitspraak kunnen doen. Vraag het je arts(en), zeer waarschijnlijk weten zij het ook niet.

Antw. op je vraag: volgens mij is het onbekend.

Laatst bewerkt:
Je zegt éénmalig? Waarom dan niet even wachten?
Tijd zat om te gainen ;)

ikzelf gebruik soms prednison...........dont worrie met as is er niets aan de hand.Ja goedje is erg catabol

zelfs zonder AAS don't worry.. (stootkuurtje weliswaar, geen maanden achtereen).
Corticosteroiden zijn wel flink leverbelastend, dus misschien niet overdrijven met orals ;)

Terug
Naar boven