MuscleMeat

COVID 19 vaccinatiepaspoort

QFT.

Wat ik ook zo raar vind is dat er tegen aids al fucking 100 jaar geen vaccin uit te vinden is, maar voor dit super mysterieuze coronavirus is er binnen een paar maanden wel opeens iets wat helemaal perfect werkt en superveilig is en iedereen moet het nemen want anders mag je niet meer mee doen!
Omdat aan aids vooral n*gers doodgaan...

*edit* hier bedoel ik dus mee dat ze het geen reet boeit, al gaan er tientalmiljoenen per jaar dood.

Laatst bewerkt:
In hoe verre is het mogelijk dat wanneer 80% een vaccin heeft gehad waaronder 99,9% van alle kwetsbaren er nog ic's zullen vol raken?
Het zou dan nutteloos zijn bij elk bioscoop bezoekje om paspoorten te gaan vragen, Corona ging toch nooit meer weg?

Over Lubach, alleen die grap dat de ic's dan vol zou liggen met jongeren vond ik wel een goede.
Dit dus... als alle kwetsbaren gevaccineerd zijn heb je toch geen probleem meer met volle IC’s.

en wat als je dus geen vaccin neemt, dan moet je dus altijd bij evenementen een negatieve test hebben. Voor Hoelang geldt dat? Komende 10 jaar bij elk evenement/ biosbezoekje/ vakantie etc lekker een vaccinatiebewijs of negatieve test laten zien? Corona gaat niet meer weg, als iedereen gevaccineerd is kun je niet nog een stap verder... als je dan dus blijkbaar alsnog moet testen de komende jaren wat moet er dan gebeuren om daarmee te stoppen? Incl de 1,5m, mondkapje etc.

Iedereen die nog in deze onzin gelooft en koste wat kost alle maatregelen/nieuwsberichten aan het verdedigen is, houdt deze situatie in stand.

Dankjewel jongens Rutte zou trots op jullie zijn

Aanhangers komen er nog wel achter dat vaccineren een jaarlijks feest gaat worden.

En een (snel)test om binnen te komen wordt leuk met fout-positieven/negatieven.

In hoe verre is het mogelijk dat wanneer 80% een vaccin heeft gehad waaronder 99,9% van alle kwetsbaren er nog ic's zullen vol raken?
Het zou dan nutteloos zijn bij elk bioscoop bezoekje om paspoorten te gaan vragen, Corona ging toch nooit meer weg?

Over Lubach, alleen die grap dat de ic's dan vol zou liggen met jongeren vond ik wel een goede.
Is het de bedoeling bij de bioscopen? Ik dacht alleen evenementen. Afgelopen zomer waren evenementen toch ook max 30 mensen ofzo?

Aanhangers komen er nog wel achter dat vaccineren een jaarlijks feest gaat worden.
En een (snel)test om binnen te komen wordt leuk met fout-positieven/negatieven.
Of zon handige blaastest waarbij alcohol de uitslag beïnvloed.

Dit dus... als alle kwetsbaren gevaccineerd zijn heb je toch geen probleem meer met volle IC’s.

en wat als je dus geen vaccin neemt, dan moet je dus altijd bij evenementen een negatieve test hebben. Voor Hoelang geldt dat? Komende 10 jaar bij elk evenement/ biosbezoekje/ vakantie etc lekker een vaccinatiebewijs of negatieve test laten zien? Corona gaat niet meer weg, als iedereen gevaccineerd is kun je niet nog een stap verder... als je dan dus blijkbaar alsnog moet testen de komende jaren wat moet er dan gebeuren om daarmee te stoppen? Incl de 1,5m, mondkapje etc.
Tuurlijk blijft het met vliegen voorlopig verplicht. Het is de bedoeling dat Nederland miljoenen vaccinaties aan ontwikkelingslanden schenkt. Zolang het met het vliegen verplicht blijft, hebben linkse clubjes iets om ons te overtuigen

Omdat aan aids vooral n*gers doodgaan...

*edit* hier bedoel ik dus mee dat ze het geen reet boeit, al gaan er tientalmiljoenen per jaar dood.
Volgens mij heeft aids de meeste dodelijke slachtoffers in China. Iets met arme dorpen waar mensen geld kregen voor een bloeddonatie en het hergebruik van naalden.

QFT.

Wat ik ook zo raar vind is dat er tegen aids al fucking 100 jaar geen vaccin uit te vinden is, maar voor dit super mysterieuze coronavirus is er binnen een paar maanden wel opeens iets wat helemaal perfect werkt en superveilig is en iedereen moet het nemen want anders mag je niet meer mee doen!
Wat is dat nou weer voor vergelijking. :roflol: Appels met peren vergelijken.

Is het de bedoeling bij de bioscopen? Ik dacht alleen evenementen. Afgelopen zomer waren evenementen toch ook max 30 mensen ofzo?

Is toch nog niet bekend. Als het doen zal het voor elk evenement waar een X aantal personen komen. Voetbalstadions, voorstellingen, beurzen, Efteling. tja, wat niet eigenlijk?
Ik zie ze het al wel eisen bij elk event met meer dan 250 personen. Daar zou een bioscoop bezoek dus ook onder kunnen vallen.

Hou nu toch eens op met hiv/aids erbij trekken, dat is een compleet ander soort virus, hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden tfoe
Daarnaast, er wordt al twintig jaar onderzoek gedaan naar coronavirussen en -vaccins maar maakt niet uit joh

Ik snap dat niet iedereen hier kapot is van een vaccinatiepaspoort of iets in die richting, maar kom aub met een andere oplossing dan?

Fijn voor jou en hartstikke prima als je je niet wil laten vaccineren maar ik wil graag mijn bedrijf weer zsm veilig kunnen openen, maakt me niet meer zo veel uit op welke manier of onder welke voorwaarden eigenlijk verder.

Hou nu toch eens op met hiv/aids erbij trekken, dat is een compleet ander soort virus, hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden tfoe
Daarnaast, er wordt al twintig jaar onderzoek gedaan naar coronavirussen en -vaccins maar maakt niet uit joh

Ik snap dat niet iedereen hier kapot is van een vaccinatiepaspoort of iets in die richting, maar kom aub met een andere oplossing dan?

Fijn voor jou en hartstikke prima als je je niet wil laten vaccineren maar ik wil graag mijn bedrijf weer zsm veilig kunnen openen, maakt me niet meer zo veel uit op welke manier of onder welke voorwaarden eigenlijk verder.
Wat een onzin dat jij pas je bedrijf kan openenen als 'iedereen' zich gevaccineerd heeft. Lekker zwichten voor de chantage ipv bewustworden.

Is toch nog niet bekend. Als het doen zal het voor elk evenement waar een X aantal personen komen. Voetbalstadions, voorstellingen, beurzen, Efteling. tja, wat niet eigenlijk?
Ik zie ze het al wel eisen bij elk event met meer dan 250 personen. Daar zou een bioscoop bezoek dus ook onder kunnen vallen.

Dit is de routekaart van juni vorig jaar. Samenkomst was max 100 man, evenementen een vraagteken. Dus als jij hebt gezien dat het bij 250 een vereiste is, dan is er dus al meer mogelijk dan vorig jaar.

Die proef evenementen zijn niet vanuit de overheid. Integendeel, die wouden het lang niet. Het is vanuit de evenementensector, gericht op wat er wèl kan.

stap-voor-stap-wat-kan-wanneer-9-juni.png

De Jonge:

Voor mensen die geen vaccin willen, heeft de bewindsman "nul begrip". Hij hamerde erop om "iedereen die het belang van vaccinatie ondermijnt hard tegen te spreken".

Volgens de minister hebben we een "groot probleem" als een deel van de jongeren zich niet laat vaccineren.

Ik kan mn ogen niet geloven ald ik dit lees! Als iemand dit zomer '19 tegen me gezegd zou hebben dat dit allemaal gaat gebeuren had ik m weggezet als een alu-hoedje

Oudjes jaarlijks vaccineren net zoals -en evt samen met- de griepprik neemt alle druk van de ziekenhuizen af? Hoeft er niks "verplicht" te worden.

Ondernemers zouden trouwens toch ook ongevaccineerden als klant willen kunnen hebben? Al zijn het er maar 10% van de bevolking zou het toch dom zijn om mensen zo uit te sluiten van alle industrieën die nu plat liggen. (of hadden die wel zoveel procent buffer in de winst om zomaar weg te gooien?)

In b4 daar gaan ze noodhulpsteunsubsidie voor krijgen.

Oudjes jaarlijks vaccineren net zoals -en evt samen met- de griepprik neemt alle druk van de ziekenhuizen af? Hoeft er niks "verplicht" te worden.
Ja maar dat is niet afgesproken in Davos, Bigpharma wil heel in heel de wereld minimaal jaarlijks de spuit rammen. Volgens Galen hebben ze er niet of nauwelijks aan verdiend dit jaar, dit strookt met de langere termijn visie van die grafk#@@! farmaceuten.

Stelletje mong*len daar, er zou geen vaccinatie paspoort komen. En hoppaaa, 2 maanden later "vaccinatie paspoort verplicht"
Toch maar FvD stemmen ookal gaat het niet veel uithalen

Terug
Naar boven