AndroidHealthClinic

COVID 19 vaccinatiepaspoort

Fijn voor jou en hartstikke prima als je je niet wil laten vaccineren maar ik wil graag mijn bedrijf weer zsm veilig kunnen openen, maakt me niet meer zo veel uit op welke manier of onder welke voorwaarden eigenlijk verder.

En dat is precies wat Rutte nu aan het doen is, iedereen indirect verplichten te vaccineren omdat ze anders geen andere oplossing meer zien.

Gooi gewoon alles open als alle 70+ gevaccineerd is en we kunnen weer door met ons leven.

Stelletje mong*len daar, er zou geen vaccinatie paspoort komen. En hoppaaa, 2 maanden later "vaccinatie paspoort verplicht"
Toch maar FvD stemmen ookal gaat het niet veel uithalen

Beter PVV stemmen dan, die maakt nog een kleine kans om groter te worden dan de VVD.

Big farma is inderdaad wel te vertrouwen, nu ze binnen een jaar een vaccin gemaakt en getest hebben.

Waarom ging het eerder dan verkeerd toen ze >10 jaar de tijd namen?

Een paar jaar geleden ging er ook van alles fout bij het hpv vaccin bij jonge meisjes. Was er in de eerste ronde niet iets met onvruchtbaarheid?

Hou nu toch eens op met hiv/aids erbij trekken, dat is een compleet ander soort virus, hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden tfoe
Daarnaast, er wordt al twintig jaar onderzoek gedaan naar coronavirussen en -vaccins maar maakt niet uit joh

Ik snap dat niet iedereen hier kapot is van een vaccinatiepaspoort of iets in die richting, maar kom aub met een andere oplossing dan?

Fijn voor jou en hartstikke prima als je je niet wil laten vaccineren maar ik wil graag mijn bedrijf weer zsm veilig kunnen openen, maakt me niet meer zo veel uit op welke manier of onder welke voorwaarden eigenlijk verder.
Ik weet niet wat voor bedrijf je hebt.... Maar met het zelftesten is de aansprakelijkheid nog wel iets om in de gaten te houden. Het is toch raar dat ze daar zo op aan sturen terwijl het juridisch nog niet in orde is

Was er niet ook iets met vaccinatie bij zwangerschap? Geheel niet getest? Niet aan te raden?

Big farma is inderdaad wel te vertrouwen, nu ze binnen een jaar een vaccin gemaakt en getest hebben.

Geen enkele sector of bedrijf waar veel geld in omgaat is te vertrouwen.

Geld corrumpeert.

Wij zijn niet minder corrupt dan 3e wereldlanden zoals China.

Een paar jaar geleden ging er ook van alles fout bij het hpv vaccin bij jonge meisjes. Was er in de eerste ronde niet iets met onvruchtbaarheid?
Ik denk dat, als met alles, je gaat zoeken op internet dat je precies vind zoals je het zou willen vinden.
Volgens de officiele kanalen is het antwoord: Nee, de HPV-vaccinatie kan geen vruchtbaarheidsproblemen veroorzaken. De vaccinatie werkt op het afweersysteem van het lichaam en niet op de voortplantingsorganen.
Volgens alternatieve bronnen ja dan wel.

Ik denk dat, als met alles, je gaat zoeken op internet dat je precies vind zoals je het zou willen vinden.
Volgens de officiele kanalen is het antwoord: Nee, de HPV-vaccinatie kan geen vruchtbaarheidsproblemen veroorzaken. De vaccinatie werkt op het afweersysteem van het lichaam en niet op de voortplantingsorganen.
Volgens alternatieve bronnen ja dan wel.
Had t niet over alternatieve bronnen. Had het over fouten die de eerste ronde werden gemaakt 😉

Had t niet over alternatieve bronnen. Had het over fouten die de eerste ronde werden gemaakt 😉
Volgens de statistieken in iedergeval niet. Als we specifiek naar HPV kijken zou ik mijn dochter er niet mee laten vaccineren gezien er ongeveer 830 vrouwen in NL per jaar deze ziekte krijgen. Het vaccin beschermt tegen 2 (van de 170) soorten welke voor 70% van de gevallen zorgt. Statistisch gezien is de kans dus heel erg klein. Wanneer ze 18 is mag ze het zelf kiezen wat ze er mee doet.

Van deze 30 zijn er maar een klein aantal die daadwerkelijk iets met veiligheid van medicatie te maken hebben.

Maar kom maar op met dat paspoort, als we daar het land weer mee van slot krijgen.
Ik denk dat we de resultaten uit de UK en Israel wel kunnen vertrouwen om te stellen dat de vaccins vooralsnog veilig zijn.
Zitten er qua stoffen zoveel andere dingen in dan die je niet al op een andere manier binnenkrijgt of met een ander vaccin al eens hebt gekregen?

De mRNA vaccins zijn wel een eerste keer voor de mensheid.
Niet helemaal waar, er zijn al een 20-tal medicatie in clinical trials.

Human trials of cancer vaccines using the same mRNA technology have been taking place since at least 2011. ‘If there was a real problem with the technology, we’d have seen it before now for sure,’ said Prof. Goldman.

Als er geen problemen waren, waren die medicijnen nu na 10 jaar wel goedgekeurd.

Ik vertrouw het niet helemaal dat het nu ineens binnen 10 maanden op de markt kan komen voor 7 miljard mensen. Dat is wel heel erg veel geld wat er mee verdiend kan worden en dan is de verleiding om ergens een cijfertje te veranderen wel heel erg verleidelijk, als je daarmee 1 van de eerste bent met een vaccin.

Als er geen problemen waren, waren die medicijnen nu na 10 jaar wel goedgekeurd.

Ik vertrouw het niet helemaal dat het nu ineens binnen 10 maanden op de markt kan komen voor 7 miljard mensen. Dat is wel heel erg veel geld wat er mee verdiend kan worden en dan is de verleiding om ergens een cijfertje te veranderen wel heel erg verleidelijk, als je daarmee 1 van de eerste bent met een vaccin.
Mijn simpele boerenverstand zegt dat een veilig mRNA vaccin tegen lichaamseigen kankercellen veel lastiger en listiger te maken is dan een mRNA vaccin tegen een virus waarover wat het type betreft best veel kennis is.

Het vaccin is niet binnen 10 maanden ontwikkelt.
Ze zijn al zeker 25 jaar bezig met mRNA vaccins, de huidige voor COVID-19 is gewoon een afgeleide - vandaar het nu erg snel op de markt kon komen.

Het is niet ineens natuurlijk. Men is niet van 0 af aan moeten beginnen, er is wereldwijde samenwerking en er zijn volop zaken waar die nu parallel gedaan werden waar men "vroeger" pas naar de volgende stap ging wanneer voorgaande stap gereed was.

Volgende site is wel interessant:

Mij gaat het er niet eens om of het wel of niet veilig zou zijn.
Dat het veilig is geloof ik verder wel.

Mij gaat het om het principe... alles alle oudjes/ risicogroepen gevaccineerd zijn heb je geen overvolle IC's meer.
Vervolgens zijn er daarna nog steeds maatregelen en moeten ook jongeren zich laten vaccineren.
Als we dan direct terug naar normaal zouden gaan wil ik me best laten prikken. Dat dit aankomende jaren waarschijnlijk niet terugkomt, zelfs als je je wel laat vaccineren
doet mij denken waarom zou ik dan een vaccin nemen..

Ik ben ook niet eens perse tegen een vaccinatiebewijs maar dan moet het wel voor een ziekte zijn die oprecht erg is.
Als het oprecht erg was stonden de meeste mensen wel in de rij voor een vaccin (buiten wat religie en completgekkies om).

Terug
Naar boven