Fitness Seller

[Crazy PR Comp] MonsterGirl pin quarter squat 150kg

Bezoekers in dit topic

subzero zei:
respect voor haar...

maarja 15 jaar zou betekenen dat ik een nader gesprek krijg met justitie als ik me wat in me hoofd haal....

Don't think about it, of ik kom ff langs :mad:;)
 
Wat is eigenlijk de bedoeling van die oefening. Lijkt me op eerste zicht nutteloos aangezin het gewoon het gewicht paar cm uit de steunen halen is.
 
olav zei:
Wat is eigenlijk de bedoeling van die oefening. Lijkt me op eerste zicht nutteloos aangezin het gewoon het gewicht paar cm uit de steunen halen is.

CZS zwaar belasten, om zo later met lichtere gewichten stabieler te staan, wat mentaal ook veel fijner is dan :)
 
goede prestatie, ziet er alleen heel briek uit. Gedeeltelijk kan dat komen doordat de camera aan een zijkant staat, maar ik neem aan dat je normaal veel beter op je techniek let (en hopelijk ook minder gewicht, maar daar is het een record-poging voor natuurlijk).

Inderdaad is wel lekker, ik doe ook heel af en toe wel eens een walkout met meer dan mijn maximum, dan is de volgende keer de drempel voor iets minder gewicht op de bar ineens een heel stuk lager. (of static holds voor deadlift, geen fatsoenlijke kooi om vanaf de knieen te gaan tillen helaas).
 
Back
Naar boven