Muscle Morph
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Waren er toen geen andere gewichtsklassen?
Zeker mooie prestatie!
Klopt, gewichtsklassen waren iets anders...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren er toen geen andere gewichtsklassen?
Zeker mooie prestatie!
Mijn wilks is 357.1125. Dat kwalificeren gebeurt op een speciale dag van tevoren? Of moet je een bepaalde wedstrijdgeschiedenis hebben? Mooie prestaties van jou! Zijn die records een beperkte tijd geldig of voor altijd? Ik zie hier namelijk een hoger record in 1995: [Link niet meer beschikbaar]
Zijn die records een beperkte tijd geldig of voor altijd? Ik zie hier namelijk een hoger record in 1995: [Link niet meer beschikbaar]
Dat hoop ik niet voor je, 240 zou dan dus juist eerder 225-230 zijn geweest. Ze wijken niet naar boven af, maar naar beneden![]()
Neem aan dat je wilks gebaseerd is op je PR's in de gym en je huidige bw. Op een wedstrijd is dat wel iets anders, zeker als het je eerste is. Het is toch maar afwachten of al je lifts goedgekeurd worden en of er niks geks gebeurd.
Over de kwalificatie wedstrijd is nog niet zoveel info. Houd deze pagina in de gaten en de npb facebook groep
[Link niet meer beschikbaar]

Hehe ik zat al te wachten wanneer je in zou checkenDeadlift record bij junioren -93 raw is 290kg en geared is het 300(maar dit was raw gedaan op een geared wedstrijd), beide mijn records
Die enorme ruk aan de barbell voor je begint moet je snel afleren. In mijn opinie is dat DE manier om blessures op te lopen,
Rond de 0.07 seconden lijk je ook naar achter te gaan wiegen en dus een soort "hitch" te creëren. Op een wedstrijd zou je daar best rode lampjes voor kunnen krijgen, gezien het 1 vloeiende beweging moet zijn.
Ondanks dat alles is het gewoon een sterke prestatie, zeker gezien je leeftijd en lichaamsgewicht. Maar als je lang wilt kunnen blijven liften, moet je dat zeker niet op deze wijze doen. Ik ben dus ook erg benieuwd naar een filmpje van een setje tussen de 75%-85%. En graag zo gefilmd dat we niet onze nek hoeven te breken
"lompe" kracht werken, terwijl je bij een squat toch echt wat meer gefocust moet zijn.
Ja, ik heb het gewoon gebaseerd op mijn Gym PR's. Of ze worden goedgekeurd maakt nu even niets uit. Ik ben toch niet val plan om mee te doen aan een wedstrijd voordat ik mijn deadlift met correcte legdrive kan en mijn squat boven de 200kg is. Ook financieel zit het er voorlopig nog niet in![]()
waarom dat nu weer ? ik squatte 142 kg op mijn eerste wedstrijd
Defineer, als je wilt, die failure eens?Vervolgens doe ik de zware set en dan bouw ik het steeds gewicht af met steeds ongeveer 1 min rust tussendoor en meerdere herhalingen. Alles to failure, behalve de warming up.
Dit doe ik een keer per week.
chillmijn billen en een heel klein stukje van mijn onderrug loskwamen
Je bedoelde dat de onderrug/bil een beetje los kwam van de rugleuning toch?
Misschien kun je proberen om iets gestructureerder te trainen?
Wil je jouw techniek van de deadlift veranderen?
Wedstrijd kost 15 euro en tegen de tijd dat npb je een factuur stuurt, heb je die 45,- euro al bij elkaar gespaard.
Je moet wel een singlet kopen, maar als je een goede koopt heb je daar heel lang plezier van.
Daarbij werkt elke PLer wel aan zn techniek, je hoeft geen perfecte techniek te hebben om mee te mogen doen.
Moet je alleen wedstrijdkosten en lidmaatschap npb betalen?
+ nieuwe riem. Ik heb nu zo'n dun goedkoop XXL Nutrition riem die niet toegestaan is voor wedstrijden.