XXL Nutrition

Review Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg

Vandaag voor het eerst gebruikt, nou ik merkte goed verschil!

Toen ik eenmaal in de gym was, voelde ik het meteen, geconcentreerd, volop energie, kon meer reps en kon ook zwaarder pakken dan normaal, (borst/triceps overal net iets zwaarder dan normaal, waar ik vooraf 22kg 8reps kon deed ik nu voor het eerst 24kg en kon meteen 8 reps zonder hulp)

Had nog vrij veel energie erna, en moet zeggen dat ik nu nog steeds energie heb en het gevoel heb alsof ik zo weer kan knallen in de gym!!

Kan niet wachten tot het morgen is, heb er zin in!!!

Thanks B&F dit is een blijvertje!!

Ik heb 'mijn Crazy' nu ongeveer 10 dagen.

En elke keer weer krijg je een SUPER training, met name door het vele energie wat je er van krijgt.
En ook mijn spieren kunnen veel meer aan, en de volgende morgen bijna geen á totaal geen last van spierpijn.

En de smaak... ja die is na mijn mening niet echt super. Maar het gaat natuurlijk ook om de effectiviteit, en die is super dus ik zou zeggen snel achter over drinken en aan het werk.

Aanrader dus!

What to do

Dag allemaal.

Ik zou graag wat advies willen. Ben nieuw hier op het forum.

Momenteel doe ik krachttraining(3x per weerk) naast mijn voetbal training (5x per week) en één wedstrijd gemiddeld per week.

Ik ben 1.83 weeg 75kg ongeveer maar heb nog niet de body(power) en explosiviteit(eerste 2/3 meter sprint) die ik graag zou willen hebben. DMV krachttraining wil ik dus atletischer/krachtiger(bovenlichaam) en in de benen explosiever worden.

Momenteel heb ik een netjes uitgebalanceerd dieet redelijk clean met daarbij Mammoth en Creatine van BenF, beide neem ik dagelijks. Mammoth om aan te komen en mezelf met genoeg koolhydraten te voorzien voor een lange training. En creatine spreekt voor zich... meer explosiviteit en kracht tijdens de training zowel veld als kracht training.

Mijn eerste vraag is eigenlijk of deze Crazy PWO kan combineren met Creatine? of moet ik dan iets minder of helemaal geen toegevoegde Creatine gebruiken?

Daarnaast vraag ik me af of ik deze Crazy PWO ook voor een wedstrijd kan innemen voor extra scherpte en een fit gevoel? Ik heb wel eens dat ik pas na 20 minuten de verzuring uit mijn benen heb gelopen of dat ik dan pas echt los ben. Ik heb namelijk problemen met mijn explosiviteit die komt pas los na die periode(en ik had al zo weinig explosiviteit in mijn benen). Misschien dat dit helpt om eerder op te warmen en mijn spieren sneller explosief te kunnen inzetten.

En wanneer zouden jullie het persoonlijk gebruiken met gemiddeld 9 trainingen in de week? iedere training? alleen de wedstrijd en de krachttraining? of een combinatie van een aantal kracht trainingen en een aantal veld trainingen?

In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr.

Dag allemaal.

Ik zou graag wat advies willen. Ben nieuw hier op het forum.

Momenteel doe ik krachttraining(3x per weerk) naast mijn voetbal training (5x per week) en één wedstrijd gemiddeld per week.

Ik ben 1.83 weeg 75kg ongeveer maar heb nog niet de body(power) en explosiviteit(eerste 2/3 meter sprint) die ik graag zou willen hebben. DMV krachttraining wil ik dus atletischer/krachtiger(bovenlichaam) en in de benen explosiever worden.

Momenteel heb ik een netjes uitgebalanceerd dieet redelijk clean met daarbij Mammoth en Creatine van BenF, beide neem ik dagelijks. Mammoth om aan te komen en mezelf met genoeg koolhydraten te voorzien voor een lange training. En creatine spreekt voor zich... meer explosiviteit en kracht tijdens de training zowel veld als kracht training.

Mijn eerste vraag is eigenlijk of deze Crazy PWO kan combineren met Creatine? of moet ik dan iets minder of helemaal geen toegevoegde Creatine gebruiken?

Daarnaast vraag ik me af of ik deze Crazy PWO ook voor een wedstrijd kan innemen voor extra scherpte en een fit gevoel? Ik heb wel eens dat ik pas na 20 minuten de verzuring uit mijn benen heb gelopen of dat ik dan pas echt los ben. Ik heb namelijk problemen met mijn explosiviteit die komt pas los na die periode(en ik had al zo weinig explosiviteit in mijn benen). Misschien dat dit helpt om eerder op te warmen en mijn spieren sneller explosief te kunnen inzetten.

En wanneer zouden jullie het persoonlijk gebruiken met gemiddeld 9 trainingen in de week? iedere training? alleen de wedstrijd en de krachttraining? of een combinatie van een aantal kracht trainingen en een aantal veld trainingen?

In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr.

heb in je andere topic al antwoord gegeven. waarom 2x vragen?

Idd waarom een nieuw topic openen als je het hier ook al gevraagd had..

heb in je andere topic al antwoord gegeven. waarom 2x vragen?

Ik ben niet zo handig op dit forum nog en heb pas sinds vandaag een account het is nog een beetje zoeken. Wist in eerste instantie niet hoe ik een nieuwe thread moest openen. In ieder geval... erg bedankt voor je reactie!

ik merk toch eigenlijk niks van deze pre workout... al een geluk dat het niet veel kost anders was het weggegooid geld :)

Ik ben niet zo handig op dit forum nog en heb pas sinds vandaag een account het is nog een beetje zoeken. Wist in eerste instantie niet hoe ik een nieuwe thread moest openen. In ieder geval... erg bedankt voor je reactie!
Maakt niet uit! :) Je mag me ook altijd een privébericht schrijven als je vragen hebt. Dat is gemakkelijk, snel en je krijgt altijd een goed antwoord (sowieso dezelfde dag)!
ik merk toch eigenlijk niks van deze pre workout... al een geluk dat het niet veel kost anders was het weggegooid geld :)
Crazy is inderdaad een budget pre-workout. Het is scherp geprijsd, werkzame ingrediënten. Het werkt subtiel, extra energie, meer uithoudingsvermogen etc. We krijgen Unstoppable deze dagen binnen. Deze kan je ook eens proberen, absoluut een must-have!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Binnenkort eens proberen

Heb er al 1 volledige pot van geprobeerd maar merkte niets. Het is gwn een ferme dosis cafeïne met andere niet echt noodzakelijke ingrediënten. Gelukkig viel de smaak wel mee ook al lostte het slecht op.

T is gewoon een goeie budget pre-workout die je direct voor je training kan nemen (op de sportschool)
En je geen crash krijgt. Je krijgt er echt wel een hoop extra drive van vind ik.

Als je resistent ben voor een hoop van die pre-workouts, en je wilt echt een kei-harde beuk pre-workout die je eens in de week wilt nemen, dan kan je indd voor wat sterkere pre's gaan.

Bevalt mij prima! Ben alleen soms wat duizelig tijdens de traning. Weet niet of dit komt door het cutten of de pre wo. Maar bevalt verder goed. Heb er soms de hele dag baat bij.

Bevalt mij prima! Ben alleen soms wat duizelig tijdens de traning. Weet niet of dit komt door het cutten of de pre wo. Maar bevalt verder goed. Heb er soms de hele dag baat bij.
Bedankt voor je review! :) Het ligt vaak inderdaad aan voeding als je een beetje duizelig wordt. Zware training, zeker met grote oefeningen zoals deadlift, squat etc. Dan kan het wel eens voorkomen dat je dat gevoel hebt. Wat ik zelf ervaar als ik niet voldoende ademhaal tijdens de serie, dan heb ik hier ook last van. Neem 3-5 minuutjes rust, dan moet het zeker goed zijn.

Ralf

ben ik de enige die er een laag libido van gekregen heeft...
de vrouwen zijn er niet blij mee :(

Lijkt me stug dat dat door een pre-workout komt!

Het is in ieder geval gebeurd nadat ik ben begonnen met trainen en ik was daarbij ook meteen begonnen met deze pre workout shake.

Ik gebruik nu een aantal weken de Crazy. Krijg er enorm veel energie van en kan echt voluit presteren, dus wat dat betreft zeker een aanrader!
Het enige punt is dat ik sinds ik de crazy gebruik in gewicht ben toegenomen, terwijl ik meer train en clean eet. Toch lijkt het me niet alleen spieren te zijn, maar ook vocht. Is er nog iemand die dit ervaart? Kan dit door de creatine komen, ondanks de relatief lage dosis?

Ik gebruik nu een aantal weken de Crazy. Krijg er enorm veel energie van en kan echt voluit presteren, dus wat dat betreft zeker een aanrader!
Het enige punt is dat ik sinds ik de crazy gebruik in gewicht ben toegenomen, terwijl ik meer train en clean eet. Toch lijkt het me niet alleen spieren te zijn, maar ook vocht. Is er nog iemand die dit ervaart? Kan dit door de creatine komen, ondanks de relatief lage dosis?

Zal inderdaad goed door de creatine kunnen komen, en door extra spiermassa.
Maar "aangekomen" ?? Ben je niet net als mijn vriendin die 500gram aankomt en zich druk maakt? :D

Zal inderdaad goed door de creatine kunnen komen, en door extra spiermassa.
Maar "aangekomen" ?? Ben je niet net als mijn vriendin die 500gram aankomt en zich druk maakt? :D

Ha nee, ik heb het over ongeveer 3kg. Wat de weegschaal aangeeft, maakt mij verder in principe niet zoveel uit, maar ik heb het idee dat mijn spieren minder zichtbaar zijn geworden sinds ik deze pre workout gebruik, terwijl ze zeker wel sterker zijn geworden. En zoals ik al zei let ik op wat ik eet, vooral de laatste tijd, dus als het vetopslag is, zou dat mij erg verbazen.

Terug
Naar boven