AndroidHealthClinic

Creakong (van Mutant)

Bezoekers in dit topic

Kanslozegeit

Novice
Lid geworden
7 mrt 2015
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Ik zie nu bij body en fit shop de Creakong voor 7.50 in de aanbieding is.
Nou zat ik al langer een beetje te zoeken naar creatine etc. Ik vind dat deze wel heel erg goedkoop is, maar als ik dan naar het merk kijk (Mutant) lijkt me het toch wel kwaliteit voor een hele lage prijs? Of zitten hier nog addertjes onder het gras etc?
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/pvl-nutrients/creakong/

Koen
 
Verzendkosten als je alleen dat besteld volgens mij.
 
Heb ooit een Creakong gekregen bij een zak Mutant Mass, toen ik nog retarded was.

Dat spul deed prima zijn werk, kun je gewoon bestellen.

Ook al is B&F een kutwinkel.
 
Verzendkosten als je alleen dat besteld volgens mij.

Klopt maar ik bestel het samen met whey en pre workout denk ik.

Oke bedankt, vind het wel een mooie deal. 300g voor 7.50
 
Ìn ieder geval niet de huismerk whey bestellen.
 
Bedankt dat je het even zei, want dit is echt absurt xD
Hoe kan het dat je als bedrijf iets verkoopt terwijl je eigenlijk gewoon pure onzin verkoopt?
Ga meteen even voor een andere kijken, en nogmaals bedankt!
 
Op zich niks mis mee, maar als er in een product meerder soorten creatine zitten moet ik altijd een beetje lachen. Creatine mono is wat je moet hebben. De rest is onbewezen of zelfs contraproductief.
 
Ik probeer gewoon eerst die Creakong en kijk wel even hoe ik daarop reageer. Kan daarna altijd nog een andere kopen.
Welke whey word aanbevolen om te kopen?
 
Ik probeer gewoon eerst die Creakong en kijk wel even hoe ik daarop reageer. Kan daarna altijd nog een andere kopen.
Welke whey word aanbevolen om te kopen?

Bij XXL Nutrition kun je er zeker van zijn dat de producten die je koopt ook daadwerkelijk bevatten wat het label indiceert.

Verder zijn er genoeg andere aanbieders, echter zijn deze niet allemaal veelvuldig getest en kan er niet uitgesloten worden dat ook zij zich schuldig maken aan 'B&F-praktijken.'

Kijk eens naar het aanbod van de boardsponsors, keuze genoeg ;)
 
Ik probeer gewoon eerst die Creakong en kijk wel even hoe ik daarop reageer. Kan daarna altijd nog een andere kopen. Welke whey word aanbevolen om te kopen?
niet de mutant whey is ge amino spiked pre workouts trekken ook op geen reet mutant heeft mooie verpakkingen maar is een kut merk creatine nog niet geprobeert de rest wel
 
niet de mutant whey is ge amino spiked pre workouts trekken ook op geen reet mutant heeft mooie verpakkingen maar is een kut merk creatine nog niet geprobeert de rest wel

bron van aminospike?
 
Bij XXL Nutrition kun je er zeker van zijn dat de producten die je koopt ook daadwerkelijk bevatten wat het label indiceert.

Verder zijn er genoeg andere aanbieders, echter zijn deze niet allemaal veelvuldig getest en kan er niet uitgesloten worden dat ook zij zich schuldig maken aan 'B&F-praktijken.'

Kijk eens naar het aanbod van de boardsponsors, keuze genoeg ;)

Okee zal ik doen. Tnx!
 
je naam zegt t al :rolol: B&F is net zo kansloos met hun 20% minder whey
 
bron van aminospike?
is algemeen geweten en staat vermeld op verschillende fora,ook zit er rommel in om het op te vullen zoals creatine en taurine geloof ik glutamine staat vermeld maar zit er niet in is gebleken.oh en laten we zwijgen over de smaak :) beter besteld hij een betrouwbaar merk
 
is algemeen geweten en staat vermeld op verschillende fora,ook zit er rommel in om het op te vullen zoals creatine en taurine geloof ik glutamine staat vermeld maar zit er niet in is gebleken.oh en laten we zwijgen over de smaak :) beter besteld hij een betrouwbaar merk

Doe ik met alle plezier ;)
ik zag dat de whey van bodylab goed uit de test was gekomen? Denk dat ik daar dan gwn een emmer van 2kg ga halen.
mocht dit ook niet goed zijn hoor ik graag suggestie's :)
 
7.5 EURO voor 300gr is niet bijzonder goedkoop. Andere merken zijn minder dan 15 euro voor 500 gr. Hetzelfde dus.
 
7.5 EURO voor 300gr is niet bijzonder goedkoop. Andere merken zijn minder dan 15 euro voor 500 gr. Hetzelfde dus.

Weet niet hoe jij rekent? Bij mij is t dan toch echt 600 gr voor 15 euro. en aangezien je 5 gram per dag doet, 45 in de week, scheelt het je toch 2 weken die 100 gram (even ruim gezien)
 
Doe ik met alle plezier ;) ik zag dat de whey van bodylab goed uit de test was gekomen? Denk dat ik daar dan gwn een emmer van 2kg ga halen. mocht dit ook niet goed zijn hoor ik graag suggestie's :)
met optimum nutrition zit je altijd wel safe imo en XXL natuurlijk
 
Back
Naar boven