MuscleMeat

crossfit + pl

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
allright.. give it a try.. vet om te doen hoor

Dat uiteinde is wss rond de 7,5kg; misschien verschilt het wel met elkaar. Het uiteinde van de bar is superglad, ik heb dan ook geen officele V-bar. Ik sluit de #2 niet eens, crushing grip train ik ook niet zoveel Maar crushing grip zegt ook niet echt veel over je supporting grip.

Denk wat minder. Zou betekenen dat de twee uiteinden van het halter samen al 15 van de 20 kg moeten zijn.

Verder wel weer toffe training!!

ey victor, wat mij erg helpt qua conditie is zwemmen, en dan ook vooral onder water zwemmen (steeds langer je adem in houden)

• Topic Starter Topic Starter
Denk wat minder. Zou betekenen dat de twee uiteinden van het halter samen al 15 van de 20 kg moeten zijn.

Verder wel weer toffe training!!

Inderdaad. Ik gebruik dit stuk ook voor mijn pinchen en weegt bij mij 2kg

Uhm ja, als die uiteindes er eenmaal af zijn weegt die bar zelf geen drol meer, ik zal het binnenkort wel eens gaan wegen.

ey victor, wat mij erg helpt qua conditie is zwemmen, en dan ook vooral onder water zwemmen (steeds langer je adem in houden)

Ja indd, in de zomer zullen er wss WODs komen waarbij je moet zwemmen. Bij ons zijn er geen grote zwembaden en kost het nog wel wat om elke week te zwemmen. Als het weer warm is buiten zwemmen.

Een 30mm stang van 180cm weegt al 10kg, dus die sleeves zijn iig onder de 5kg. Maar doet er ook niet zoveel toe, je kan hier wel een RT komen proberen, of als jij je home gym hebt neem ik 'm wel mee.

Is prima.

16-02-08

bench press
3x1x100

deadlift
3x230 (4f) PR

Pendlay row
3x5x100 PR

Push jerk
even wat op techniek geoefend.

Commentaar:
- Vroeg trainen is echt klote, volgende week maar een andere variant voor de deadlift doen.

dikke pr's man... ga je van een platform deadliften denk je? of bedoel je meer andere variatie á la sumo dead?

Ik denk rackpulls alleen moet ik wel ergens op staan aangezien het powerrack niet lager gaat dan bovenkant kniehoogte bij mij.

ah mjah op een schijf staan ofzo

Ja dacht ik ook aan, ik zie het volgende week wel :p

18-02-08

wrist curls
3x

pinch holds
3x(3x5kg)x10s

"Annie"

50-40-30-20 and10 rep rounds of:
zo hoog mogelijk springen i.p.v. double unders
Sit-ups

Tijd: 12.5 min

pull ups
4x8xbw

Comment:
- Mijn onderrug is nog helemaal naar de klote van zaterdag.

Laatst bewerkt:
20-02-08

push jerk
3x90, 1x100, 1x105 PR, 0x110 k*t groove, 0x110 scheelde een paar cm op de lockout.
Moet nog veel aan de techniek werken.

full squat
bij de 200kg, kreeg ik last van mijn onderrug...

chest supported rows
3 setjes

Comment:
- K*t training, wat baal ik van die onderrug zeg als ik voorover buig en dingen op til voel ik allerlei steken en een vreemde pijn in mijn onderrug.

Das minder, even de tijd geven Victor. Ik moet ook vaak de urge bestrijden om onderrug belastende dingen te doen binnen een paar dagen van mijn LB training.

Toch vrij goeie 'push jerk' ;)

Ja die all out setjes op de deadlift zijn indd niet echt goed elke week, ik ga het nu ook afwisselen met andere varianten. De 120kg push jerk nail ik eind maart wel.

22-02-08

"Lynne"

Five rounds for max reps of:
Body weight bench press
Pull-ups

bench press
3x3x95, 2x2x95

pull up
3x8xbw, 2x5xbw

Commentaar:
- Vorige keer alleen maar singles gemaakt op de bench press, er zit wel progressie in.
- Onderrug gaat ook een stuk beter.

24-02-08

bench press (close grip)
3x3x90

rack pull (kniehoogte)
1x210, 1x230, 1x250

pendlay row
3x110, 3x3x90 (snatch grip)

Commentaar:
- close grip benchen ging wel lekker.
- rack pull was klote, ik stond onstabiel op die plates.

Gaat goed met die Cross Fit shit! nice

netjes bezig zo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven