MuscleMeat

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde verhaal gaat ook op voor kuiten.
Ja de kuitjes bij mij willen helaas nog niet zo goed mee komen. Volgens mij doet wesley vissers ze ook voor de benentraining. Kuiten meermaals per week op een borst dag misschien maar eens proberen.

• Like
Waarderingen: K82
Ja de kuitjes bij mij willen helaas nog niet zo goed mee komen. Volgens mij doet wesley vissers ze ook voor de benentraining. Kuiten meermaals per week op een borst dag misschien maar eens proberen.
High reps, full rom, knieën locken, 2/3x pw 3 werksets, onderin hold / geen momentum en ze gaan 100% groeien.

Probleem is vaak dat men het afraffelt of “zoek het niet” eind vd sessie.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Update cut week 2.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: -
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 95.8 kg
Buikomtrek: 98.5 cm
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Gisteren deload lowerbody:

Squat:
3 x 10 x 60

Legpress:
3 x 10 x 100

Lying leg curls:
3 x 10 x 15

Leg extensions:
3 x 10 x 15

Kuiten staand:
3 x 10 x 60

Machine crunch: geen kramp!
3 x 20 x 20

Erg licht, geen echte weerstand, wel kleine pomp.
Op deze manier maximaal vormfeeling en daarmee nog meer focus gelegd op houding, techniek, en totale ROM.
De hele workout fijne focus en geen vermoeidheid, wel erg warm in de gym maar dat vind ik niet erg. Zweet mag me van de kop druipen, als we maar kunnen trainen.

Donderdag komt er een deload upperdag en dan hebben we 2 keer getraind deze deload week.

Volgende week weer knallen vanaf 85% en weer op volle set en repranges (repranges volgens schema als doel)

Kcal deficit eindelijk gewend, heeft een week geduurd voor ik echt gewend was aan de 500kcal minder.

Ik weeg alles af, pak ik een beetje zero mayo, weeg ik de fles, knijp er wat mayo uit en weeg ik de fles nogmaals. Bereken het verschil en daarmee het aantal kcals.

Op deze manier is mijn weegschaaltje echt mijn grote vriend geworden.

Uiterlijk nog niet echt veranderd maar dat had ik ook niet verwacht zo snel. Ik denk dat ik over een week of 2 pas resultaat kan zien aan de buitenkant.

Komt goed!

Verder geen bijzonderheden verder.

I'll be back.

IMG_20240626_081911.jpg
IMG_20240626_081919.jpg

Update cut week 2.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: -
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 95.8 kg
Buikomtrek: 98.5 cm
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Gisteren deload lowerbody:

Squat:
3 x 10 x 60

Legpress:
3 x 10 x 100

Lying leg curls:
3 x 10 x 15

Leg extensions:
3 x 10 x 15

Kuiten staand:
3 x 10 x 60

Machine crunch: geen kramp!
3 x 20 x 20

Erg licht, geen echte weerstand, wel kleine pomp.
Op deze manier maximaal vormfeeling en daarmee nog meer focus gelegd op houding, techniek, en totale ROM.
De hele workout fijne focus en geen vermoeidheid, wel erg warm in de gym maar dat vind ik niet erg. Zweet mag me van de kop druipen, als we maar kunnen trainen.

Donderdag komt er een deload upperdag en dan hebben we 2 keer getraind deze deload week.

Volgende week weer knallen vanaf 85% en weer op volle set en repranges (repranges volgens schema als doel)

Kcal deficit eindelijk gewend, heeft een week geduurd voor ik echt gewend was aan de 500kcal minder.

Ik weeg alles af, pak ik een beetje zero mayo, weeg ik de fles, knijp er wat mayo uit en weeg ik de fles nogmaals. Bereken het verschil en daarmee het aantal kcals.

Op deze manier is mijn weegschaaltje echt mijn grote vriend geworden.

Uiterlijk nog niet echt veranderd maar dat had ik ook niet verwacht zo snel. Ik denk dat ik over een week of 2 pas resultaat kan zien aan de buitenkant.

Komt goed!

Verder geen bijzonderheden verder.

I'll be back.

IMG_20240626_081911.jpg
IMG_20240626_081919.jpg
De kilo's gaan lekker, dat moet je op een gegeven moment wel gaan zien. :thumb:

• Bicep
De kilo's gaan lekker, dat moet je op een gegeven moment wel gaan zien. :thumb:
Ja Ik verwacht binnenkort wel wat te kunnen zien. Shirts gaan al wat losser zitten, is ook niet zo gek, 2 maand geleden zat ik op 104kg en nu op 95.8...dus dat scheelt ook al behoorlijk.

Ik probeer die 4pack door 25% bf te rammen dan heb ik abs & kan ik 2-3x per week naar de mac

• Haha
Ja Ik verwacht binnenkort wel wat te kunnen zien. Shirts gaan al wat losser zitten, is ook niet zo gek, 2 maand geleden zat ik op 104kg en nu op 95.8...dus dat scheelt ook al behoorlijk.
Lekkere tempo! :flex: Gaat de goede kant op!

• Bicep
Thanks, als het in dit tempo verder blijft gaat ben ik naar mijn idee over tot 12 tot 16 weken waar ik wil zijn qua doel.

We gaan het zien.
Ik zou er wel rekening mee houden dat het einde een stuk langer zal duren. Je hebt dan een stuk minder gewicht = lagere verbranding, je lichaam zal ook steeds meer z'n best doen om energie te besparen etc. Gewoon lekker gaan met die banaan en geen tijd in je hoofd hebben.

Ik zou er wel rekening mee houden dat het einde een stuk langer zal duren. Je hebt dan een stuk minder gewicht = lagere verbranding, je lichaam zal ook steeds meer z'n best doen om energie te besparen etc. Gewoon lekker gaan met die banaan en geen tijd in je hoofd hebben.
Klopt hoor, ben ik me van bewust. Ik ga er ook geen tijd aan hangen, ik doe mijn ding en we killen die massa.

Mission: Eliminate fat until 10% is left.

Thanks, als het in dit tempo verder blijft gaat ben ik naar mijn idee over tot 12 tot 16 weken waar ik wil zijn qua doel.

We gaan het zien.
Uiteraard ben ik de brenger van slecht nieuws, maar je huidige shape naar 10% vet zal 20+ weken duren, verschiet ook niet van 25/30 als je paar weken “pauze/onderhoud/refeeds” doet. Je valt de eerste weken altijd enorm veel af op de weegschaal vooral als je wat hoger in bf% zit. Het is niet ondenkbaar dat iemand in 1 maand tijd 10/15kg op de weegschaal afvalt eerste maand bv.

Ik hoop dat je het haalt in 12 weken, maar ik zou me geld er niet op zetten het gaat toch een langer avontuur worden en ongetwijfeld komen er nog wat “drempels” waar je overheen/doorheen moet gaan.

Hoe dieper je nu gaat, hoe meer profijt komende jaren.

Uiteraard ben ik de brenger van slecht nieuws, maar je huidige shape naar 10% vet zal 20+ weken duren, verschiet ook niet van 25/30 als je paar weken “pauze/onderhoud/refeeds” doet. Je valt de eerste weken altijd enorm veel af op de weegschaal vooral als je wat hoger in bf% zit. Het is niet ondenkbaar dat iemand in 1 maand tijd 10/15kg op de weegschaal afvalt eerste maand bv.

Ik hoop dat je het haalt in 12 weken, maar ik zou me geld er niet op zetten het gaat toch een langer avontuur worden en ongetwijfeld komen er nog wat “drempels” waar je overheen/doorheen moet gaan.

Absoluut dit, nu 1x doorbijten heb je de rest van je leven profijt van als je het goed doet

• Heart

Geen "slecht" nieuws maar "echt" nieuws. Thanks, ik ben me bewust dat het niet "eventjes" zal duren en dat ik een mooie lange reis voor de boeg heb.

Heb me er al bij neergelegd dat ik eerst een mager "dun mannetje" ga worden, die wel fucking droog is, vandaar uit zal ik groeien.

Absoluut dit, nu 1x doorbijten heb je de rest van je leven profijt van als je het goed doet

Alsof dit zijn laatste kans is. Als je na een diepe cut te snel omhoog gaat heb je alle voordelen alweer verpest. De cut hierna kan je met iets meer ervaring elke keer weer wat dieper gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven