XXL Nutrition

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen "slecht" nieuws maar "echt" nieuws. Thanks, ik ben me bewust dat het niet "eventjes" zal duren en dat ik een mooie lange reis voor de boeg heb.

Heb me er al bij neergelegd dat ik eerst een mager "dun mannetje" ga worden, die wel fucking droog is, vandaar uit zal ik groeien.
Je oogt wel steeds groter/beter, maar de weegschaal zal depressief worden. Mentaal zal het allemaal kut zijn, maar zie het als een reality check hoeveel spiermassa je “echt” hebt en dit is vooral na een eerste diepe cut bij iedereen echt teleurstellend 😜

Je oogt wel steeds groter/beter, maar de weegschaal zal depressief worden. Mentaal zal het allemaal kut zijn, maar zie het als een reality check hoeveel spiermassa je “echt” hebt en dit is vooral na een eerste diepe cut bij iedereen echt teleurstellend 😜
Voor bikini klasse.....

• Sad
Waarderingen: AK
Alsof dit zijn laatste kans is. Als je na een diepe cut te snel omhoog gaat heb je alle voordelen alweer verpest. De cut hierna kan je met iets meer ervaring elke keer weer wat dieper gaan.
Zeker waar, ik doelde alleen meer op zoals jij het zegt denk ik, als je nu voor het eerst echt lean wordt je inderdaad de “ervaring” van het cutten op doet

Overigens petje af als je “eerste” cut echt 10% bf haalt. Ik had mijn eerste cut de handdoek sneller in de ring gegooid en was gestopt op iets hoger. Heb de shape fotos van me natty eerste cut ook nog wel en kan ze wel droppen hoe ik er toen bij stond icm met gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Overigens petje af als je “eerste” cut echt 10% bf haalt. Ik had mijn eerste cut de handdoek sneller in de ring gegooid en was gestopt op iets hoger. Heb de shape fotos van me natty eerste cut ook nog wel en kan ze wel droppen hoe ik er toen bij stond icm met gewicht.
Drop it

Blijven gaan, ik zou ook elke update je taille omtrek bijhouden, goeie manier om vordering bij te houden en persoonlijk vind ik het motiverend de daling te zien

• Like
Waarderingen: K82
Blijven gaan, ik zou ook elke update je taille omtrek bijhouden, goeie manier om vordering bij te houden en persoonlijk vind ik het motiverend de daling te zien
Thanks,

Taille omtrek zal ik inderdaad bij elke update toevoegen.

2019 75kg, trainde hier 3/4 jaar zonder coach duidelijk en 0 ervaring. Voeding eiwitten hoog en uithongeren om de abs te krijgen. Uiteraard natty, gebruik pas sinds 2021
IMG_0101.jpeg

2019 75kg, trainde hier 3/4 jaar zonder coach duidelijk en 0 ervaring. Voeding eiwitten hoog en uithongeren om de abs te krijgen. Uiteraard natty, gebruik pas sinds 2021
IMG_0101.jpeg
Ziet er sterk uit. Hoe was je shape voordat je begon? Wat voor percentage zat je op?

Ziet er sterk uit. Hoe was je shape voordat je begon? Wat voor percentage zat je op?
60kg 2015 toen nam me vriendin me keer mee naar de gym doordat zij meer uit een sportief gezin komt en beetje mij basis leerde van preppen etc. Was snel besmet en nu bijna 10 jaar later doe ik het nog steeds met passie.

IMG_0104.jpeg

60kg 2015 toen nam me vriendin me keer mee naar de gym doordat zij meer uit een sportief gezin komt en beetje mij basis leerde van preppen etc. Was snel besmet en nu bijna 10 jaar later doe ik het nog steeds met passie.

IMG_0104.jpeg
Supervet man, echt mooi dit.

Besmet zeg je, is een levenslange besmetting, kom je niet meer van af. Ik hoef in ieder geval nooit meer iets anders te gaan doen. Ja af en toe beetje jujutsu zou wel cool zijn maar geen tijd voor en kt is sowieso prio in mijn geval.

Maar vette transformatie van je! Echt nice om te zien hoe je shape nu is.

IMG_0104.jpeg
Knappe kerel was je toen nog hè 😘

Zelfde verhaal gaat ook op voor kuiten.
Op kuiten ga je geen wedstrijd winnen. Sterker nog het is vrij lastig om als jurylid de kuiten te zien. Jurylid kijkt schuin omhoog. Maar gezegd goed ontwikkelde kuiten maken het plaatje wel af.

• Like
Waarderingen: K82
Update cut
Week: 2

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%

Huidig bodyfat: -
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 95.8 kg

Buikomtrek: Meet ik maandag

Huidig Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Deload upperbody:

Incline bench:
3 x 10 x 40

Lat pulldown wide grip:
3 x 10 x 40

Chest Fly Machine
3 x 10 x 20

Shoulder Press Plate machine:
3 x 10 x 15

Biceps machine:
3 x 10 x 20

Triceps rope pulldown:
3 x 10 x 20

Wel een vreemde gewaarwording om met lichte gewichten te trainen, toch wel een pompje.
Daarnaast ook een verrot zere rechterknie, erg domme actie gedaan met leggpress, mijn rechtervoet iets verplaatst terwijl er spanning op stond.
Heel dom natuurlijk, ik voelde al iets in mijn knie daarna maar deed geen pijn en heb dus gewoon mijn workout afgemaakt, legcurls, legextensions, kuiten....
Gewoon dom, ik snap ook niet wat me bezielde dat ik mijn voet wil verplaatsen terwijl de boel onder spanning staat, ook al was de lading niet hoog er stond wel spanning op.

Maar daar leer je van.

Dit was de deload week, volgende week weer "normaal" trainen, ik probeer 3 RIR over te houden bij mijn sets.
Nieuwe foto's, buikomtrek en een lager gewicht (ga ik van uit) zijn maandag/dinsdag beschikbaar!

I'll be back!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven