XXL Nutrition

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
'What's the dogs name?"

Update cut week 3.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: -
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 94.8 kg
Buikomtrek: 97.5 cm
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Maandag PUB:

Ab crunch machine plated:
3 x 10 x 20

Benchpress:
2 x 10 x bar
4 x 60
1 x 70
1 x 80
1 x 90
Werksets:
4 x 100
3 x 4 x 90

BOR:
4 x 6 x 60

Lat Pull down Hammergrip:
2 x 10 x 60
2 x 10 x 70

Overhead Machine ShoulderPress:
4 x 6 x 40

Triceps bw dips:
2 x 8

Biceps curl straight bar:
3 x 10 x 30

Triceps pushdown:
3 x 10 x 60

Biceps curls machine:
3 x 8 x 25 (3 sec negative)

Hele lekkere training, veel weerstand, goede pomp, geen rare dingen geen pijntjes. Wel meer moeite met de 100 Benchpress, voelde zwaarder dan gebruikelijk naar licht denk ik aan de -500 kcal per dag voor 3wkn momenteel.
Maar voel me verder goed.

Nudes hieronder:

IMG_20240610_095932.jpg

IMG_20240701_084026.jpg

Laatst bewerkt:
Wat heb je met pleistertjes ?

• Haha
Waarderingen: K82
Kilo eraf en een cm eraf, mooi man :thumb:

• Like
Kilo verschil met afgelopen vrijdag ?

• Like
Hou je het eten goed vol? Of toch schaal baklava opgegeten na de overwinning van Turkije?

• Haha
Update cut week 3.

Huidig gewicht: 94.7 kg
Buikomtrek: niet gemeten cm

Donderdag HUB:

Crunch machine:
3 x 12 x 25

Benchpress:
10 x bar
10 x bar
6 x 50
2 x 70
8 x 80
10 x 70
12 x 60
Ik voelde nog een beetje spierpijn van maandag, beetje jammer.

Machine chest fly
10 x 30
10 x 35
10 x 40

BOR:
2 x 10 x 60
10 x 70

Seated cable row:
3 x 12 x 50

Triceps push down:
3 x 12 x 60

Biceps cable curls:
3 x 12 x 40

Triceps machine:
3 x 12 x 20
Nog nooit gedaan, deed hem vroeger wel eens met een dumbell achter je hoofd en dan pushen maar nog nooit deze machine, wel fijn ofzo. Zeer dikke pomp in de triceps.

Biceps machine preacher curls:
3 x 10 x 30

Fijne training.
Bodyweight van vandaag is bijna gelijk aan het gewicht van maandag maar schommelt met de dag zo'n 100 a 200gram.
Ik hou het vanaf hier extra goed in de gaten want ben inmiddels 3 weken aan 't cutten op -500 dus ik vraag me af hoe lang 't duurt voordat ik op een gewicht plateau kom.

Geen verdere bijzonderheden, rechterknie voelt nog een mini beetje au maar mag totaal geen naam hebben, morgen is 't LegDay dus dan even aanvoelen wat mijn knie wil doen.

Keep you posted, no problemo!

Hasta la vista I'll be back...

Laatst bewerkt:
Knie klachten hebt zou ik een training omdraaien. Dat je net iets meer rust heb tot je been training of een keer benen overslaan.

Had gelezen dat je twee keer per week doet en beter voorkomen dan genezen ;-)

• Like
Waarom houd je je buikomtrek niet bij ?

Update cut week 3.

Huidig gewicht: 94.7 kg
Buikomtrek: niet gemeten cm

Donderdag HUB:

Crunch machine:
3 x 12 x 25

Bemchpress:
10 x bar
10 x bar
6 x 50
2 x 70
8 x 80
10 x 70
12 x 60
Ik voelde nog een beetje spierpijn van maandag, beetje jammer.

Machine chest fly
10 x 30
10 x 35
10 x 40

BOR:
2 x 10 x 60
10 x 70

Seated cable row:
3 x 12 x 50

Triceps push down:
3 x 12 x 60

Biceps cable curls:
3 x 12 x 40

Triceps machine:
3 x 12 x 20
Nog nooit gedaan, deed hem vroeger wel eens met een dumbell achter je hoofd en dan pushen maar nog nooit deze machine, wel fijn ofzo. Zeer dikke pomp in de triceps.

Biceps machine preacher curls:
3 x 10 x 30

Fijne training.
Bodyweight van vandaag is bijna gelijk aan het gewicht van maandag maar schommelt met de dag zo'n 100 a 200gram.
Ik hou het vanaf hier extra goed in de gaten want ben inmiddels 3 weken aan 't cutten op -500 dus ik vraag me af hoe lang 't duurt voordat ik op een gewicht plateau kom.

Geen verdere bijzonderheden, rechterknie voelt nog een mini beetje au maar mag totaal geen naam hebben, morgen is 't LegDay dus dan even aanvoelen wat mijn knie wil doen.

Keep you posted, no problemo!

Hasta la vista I'll be back...
Als je jou training een cijfer zou moeten geven qua inzet/moeite die je geeft wat zou dit dan zijn? 1 dramatisch / 10 geef elke set alles

• Like
Knie klachten hebt zou ik een training omdraaien. Dat je net iets meer rust heb tot je been training of een keer benen overslaan.

Had gelezen dat je twee keer per week doet en beter voorkomen dan genezen ;-)
Klopt, had al een LegDay overgeslagen, knie is op dit moment helemaal ok.
Morgen bekijk ik het.

• Like
Waarderingen: GruX
Als je jou training een cijfer zou moeten geven qua inzet/moeite die je geeft wat zou dit dan zijn? 1 dramatisch / 10 geef elke set alles
Deze week is mijn eerste week na deload, ik dacht dat 't beter was om dan de eerste week weer "rustig" te beginnen.
Ik snap war je bedoeld, want deze training zou anders een 6.5 krijgen.

Volgende week gaan we weer volle bak er tegen aan.

Hoe kijk jij hier tegen aan: deload week en daarna de week erop meteen gassen of in die week toch eerst een opbouw week doen?

• Bicep
Hou je het eten goed vol? Of toch schaal baklava opgegeten na de overwinning van Turkije?
Eten hou ik prima op schema. Met mijn 2de verlaging kcals zal ik waarschijnlijk merken dat ik meer aan eten ga denken.
Nu eigenlijk geen last van, 2800kcals is nog wel te doen voor me, ik vermoed dat ik rond de 92 a 93 kg uit ga komen met deze hoeveelheid... We zullen zien.

Deze week is mijn eerste week na deload, ik dacht dat 't beter was om dan de eerste week weer "rustig" te beginnen.
Ik snap war je bedoeld, want deze training zou anders een 6.5 krijgen.

Volgende week gaan we weer volle bak er tegen aan.

Hoe kijk jij hier tegen aan: deload week en daarna de week erop meteen gassen of in die week toch eerst een opbouw week doen?
@AK Wil jij nog even jouw visie hier op geven?

Sowieso jouw algemene advies is altijd welkom.

@AK Wil jij nog even jouw visie hier op geven?

Sowieso jouw algemene advies is altijd welkom.
Ik zou juist na deload weekje vol gas geven. Gewoon een goede warming up en daarna 100% gas geven. Opbouwen hoeft allemaal niet en is weggegooide tijd.

Wellicht na een blessure is het raadzaam om je oude werkset gewichten niet te evenaren en opbouwen, maar na een deload moet je aldus de theorie sterker terugkomen.

Deload kan je trouwens in meerdere manieren doen, maar raadzaam is als je kracht output afneemt, motivatie neemt af, vermoeidheid neemt toe, etc dat je dan ff paar dagen gaat minecraften ipv trainen.

Ik zou juist na deload weekje vol gas geven. Gewoon een goede warming up en daarna 100% gas geven. Opbouwen hoeft allemaal niet en is weggegooide tijd.

Wellicht na een blessure is het raadzaam om je oude werkset gewichten niet te evenaren en opbouwen, maar na een deload moet je aldus de theorie sterker terugkomen.

Deload kan je trouwens in meerdere manieren doen, maar raadzaam is als je kracht output afneemt, motivatie neemt af, vermoeidheid neemt toe, etc dat je dan ff paar dagen gaat minecraften ipv trainen.
Duidelijk.

Daarnaast train ik volgens UB/LB op kracht maandag en dinsdag, UB/LB op hypertrofie op donderdag en vrijdag.

Ben je het met me eens dat dit prima kan om kracht te behouden en spiermassa op te bouwen? Ondanks cut of geen cut. Ja tijdens een cut is spieren kweken misschien niet makkelijk of zelfs niet mogelijk?

Dus je weet zelf, ma en di zo zwaar mogelijk met korte sets, do en vrij langere sets (10reps) maar dan minder zware gewichten dan ma en di.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven