- Waardering
- 27.840
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JA ik zat zelf ook meteen aan "te weinig" zout te denken, als ik mijn voeding bekijk zie ik heel weinig zout, echt weinig, ik zal sowieso eens onderzoeken wat een wenselijke hoeveelheid zout per dag is.Heb dit ook wel eens, is allemaal niet zo erg. Dan voel je in elk geval dat je hard getraind hebt.
Het is soms het onbewust aanspannen (twitch) van een spier, in dit geval een buikspier, en soms gaat dat over in echte kramp. Kan misschien wat vogelen met vocht- en zoutinname als het vaak voor komt.
Snap trouwens niet waarom iemand 100 sit-ups zou doen.
gaat om natrium en kalium gehalte, niet keukenzout. te-kort heb je daar amper van, eerder teveelJA ik zat zelf ook meteen aan "te weinig" zout te denken, als ik mijn voeding bekijk zie ik heel weinig zout, echt weinig, ik zal sowieso eens onderzoeken wat een wenselijke hoeveelheid zout per dag is.
Thanks voor je bericht man.
100 reps = localfatburning ?
Ik heb ook veel abs getraind, en heb een brede taille nu. niet zo geil als @Vypaw
NatriumChloride = Zoutgaat om natrium en kalium gehalte, niet keukenzout. te-kort heb je daar amper van, eerder teveel
Feiten en fabels over zout | Nierstichting
Gezonde nieren voor iedereen en een beter leven met nierziekte.nierstichting.nl
Heb ik ook wel last van in de buik en hamstrings. Met name in de cut lager in het vet%. Begin er nu ook weer last van te krijgen en slik er magnesium citraat voor, dat schijnt te helpen🤗Donderdag HUB (deload)
Bench:
2 x 8 x bar
6 x 50
3 x 10 x 80
BOR:
3 x 10 x 70
Seated Chest fly (cable bezet, te veel moeite om te delen)
3 x 10 x 30
Lateral Dumbell raises:
3 x 10 x 10
Dumbell biceps curls incline:
3 x 10 x 14
Triceps pushdown rope:
3 x 10 x 50
Buik: 100 situps en toen....
... hier gebeurde iets vreemds....pijnlijke spierkramp in mijn buik, hoe dan?? Vorige week een keer lichtjes gehad maar vandaag lag ik echt krom van de kramp op de grond. Na 10 seconden adem halen was het weg....nu alleen "spierpijn" in mijn buik.
Kan iemand zeggen waar dit aan ligt en hoe ik dit kan voorkomen?
Voor de rest best fijn getraind maar wel zwaar gevoel, beetje lam maar kan ook door de hele dag op kantoor zitten komen...
I'll be back.
Je zegt het eigenlijk al zelf.NatriumChloride = Zout
Wat is het grote verschil tussen keukenzout en natrium? ik zal het opzoeken...
Het is aanvullende info, niet om kracht bij te zetten van bericht erboven geschreven.Filmpje gaat alleen over niet trainen van de obliques?
Er zijn zeker andere manieren om de buikspieren te trainen.
Je kunt beter 3 sets van 30 doen dan 1x 100. Niet gek dat je dan je rectus abd overbelastRond 1980 deden we honderden, zo niet duizenden situps voor elke training.
1 uur zeer intensief sporten(hardlopen, wielrennen), verlies je 1 liter zweet waarvan oa 1000mg natrium.NatriumChloride = Zout
Wat is het grote verschil tussen keukenzout en natrium? ik zal het opzoeken...
Duidelijk, thanks.1 uur zeer intensief sporten(hardlopen, wielrennen), verlies je 1 liter zweet waarvan oa 1000mg natrium.
na het sporten is het verstandig aan te vullen met natrium, kalium rijke voeding en water. Keukenzout is ~ 39% natrium en 61% chloride. Als je dit met zout aan gaat aanvullen heb je dus ~ 2.5g zout nodig, en 1 banaan voor 400mg natrium.
Dit geldt voor als je zelf natriumarm kookt/eet.
Klopt. Dat is omdat ik na de training vaak geen energie meer ervoor heb en er het doel was om dikkere buikspieren te krijgen. Die liepen namelijk achter. Buik voor je training heeft trouwens geen negatief effect verder op je training. Maar buik na de training zorgde er bij mij dus voor dat ik het of oversloeg of te snel door de sets ging.Alleen na of helpt het ook als ik dit vooraf zou doen?
Ik heb zelfs gehoord dat iemand @wovano als ik me niet vergis, buikspieren vóór zijn workouts doet.
Maar thanks ik zal de tip meenemen.
Goede tip, kan me goed vinden in jou verhaal🤗Klopt. Dat is omdat ik na de training vaak geen energie meer ervoor heb en er het doel was om dikkere buikspieren te krijgen. Die liepen namelijk achter. Buik voor je training heeft trouwens geen negatief effect verder op je training. Maar buik na de training zorgde er bij mij dus voor dat ik het of oversloeg of te snel door de sets ging.