AndroidHealthClinic

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou je cut meer zien als je lichaam voorbereiden op een gigantische bouwperiode van x jaar. Zodra je echt lean bent prime je jou lichaam optimaal om echt maximaal spiermassa aan te zetten.

Domste is na een diepe cut/prep direct gaan vreten en na 2 weken 10kg gainen en na 2 maanden 20kg. Dan bende mooie klaar en heb je zero gains gemaakt. Uiteraard klinkt dit lacherig, maar het zal je verbazen hoeveel mensen dit overkomt.
Oh maar ik ben ook echt van plan om die aanpak van jou te handhaven op gebied van rustig bouwen, ik ga na mijn cut zeer zeker heel voorzichtig en lean bouwen en zal nooit meer boven de 15% bf willen komen, in ieder geval niet meer "dik" worden zeg maar.

Oh maar ik ben ook echt van plan om die aanpak van jou te handhaven op gebied van rustig bouwen, ik ga na mijn cut zeer zeker heel voorzichtig en lean bouwen en zal nooit meer boven de 15% bf willen komen, in ieder geval niet meer "dik" worden zeg maar.
Dat is wel de beste aanpak, alleen zijn we allemaal “mensen” en realiteit is soms anders. Ik weet nog na me wedstrijd ik naar huis reed en ik elke tankstation me vriendin liet stoppen en als een bezetten ging vreten. Burger king, mac donalds, kant en klare broodjes, m&ms, magnums, zelfs toen ik echt gigantische buikpijn had at ik gewoon door en er was geen rem. Volgende dag weer reality check en normaal dieet, maar die avond van 21.00/00.00 was echt onmenselijk wat ik in die 3 uur gegeten heb. Moest gewoon rennende de pomp in om te schijten en toen ik klaar was rekende ik nog ff zak m&ms en 2 magnums af en ging weer verder 😃

Dat is wel de beste aanpak, alleen zijn we allemaal “mensen” en realiteit is soms anders. Ik weet nog na me wedstrijd ik naar huis reed en ik elke tankstation me vriendin liet stoppen en als een bezetten ging vreten. Burger king, mac donalds, kant en klare broodjes, m&ms, magnums, zelfs toen ik echt gigantische buikpijn had at ik gewoon door en er was geen rem. Volgende dag weer reality check en normaal dieet, maar die avond van 21.00/00.00 was echt onmenselijk wat ik in die 3 uur gegeten heb. Moest gewoon rennende de pomp in om te schijten en toen ik klaar was rekende ik nog ff zak m&ms en 2 magnums af en ging weer verder 😃
Klinkt als een normale doordeweekse avond na het werk 🤣😜

Ga ik doen.
Geestelijk moet ik me echt bewust blijven dat dit wat ik nu doe echt voor een goed doel is.

Ik accepteer dat ik straks weer "dun" ben en me daardoor nu al klein begin te voelen.
Maar dat is iets persoonlijks denk ik.
Ik begrijp daarnaast ook dat als ik 80kg zou zijn en superdroog dat ik er gespierder uitzie dan wanneer ik 100kg ben en vet....

Dus...

💪🏽✌🏽👍🏽
De periode dat je afvalt en kleiner wordt is cut, maar naarmate je minder vet krijgt, compenseert dit met het beter zien van de spieren en het steeds smaller wordende middel. Tis een tijdelijke fase waar je ook mentaal even door moet.
Succes :thumb:

Dubl.

• Heart
Waarderingen: K82
Even vreemde vraag die niet in je log thuis hoort, misschien in de toekomst. Maar ik heb gasten op HGH in dikke cut best veel massa zien behouden. Goede vraag is dan uiteraard wat is veel? Maar niet zo veel verloren als @AK verteld. Verder eens dat je echt jaar per jaar paar kilo massa kan halen en je vooruit moet plannen. Kijk 3 - 5 jaar vooruit waar je wilt zijn en naartoe wilt. Brengt je verder dan maand tot maand. Uiteraard moet je dit wel in perspectief zien.

Even vreemde vraag die niet in je log thuis hoort, misschien in de toekomst. Maar ik heb gasten op HGH in dikke cut best veel massa zien behouden. Goede vraag is dan uiteraard wat is veel? Maar niet zo veel verloren als @AK verteld. Verder eens dat je echt jaar per jaar paar kilo massa kan halen en je vooruit moet plannen. Kijk 3 - 5 jaar vooruit waar je wilt zijn en naartoe wilt. Brengt je verder dan maand tot maand. Uiteraard moet je dit wel in perspectief zien.

Om massa te behouden hebben de meeste ook niet zoveel gear nodig, tenzij je echt een huge bent. Vaak is het meer zelf overschatting van hun eigen grootte wat dan achteraf vet, vocht en glycogeen blijkt te zijn.

Sommige hebben ook maar kilo of 5-6 verschil met off

• Like
Donderdag HUB (deload)

Bench:
2 x 8 x bar
6 x 50
3 x 10 x 80

BOR:
3 x 10 x 70

Seated Chest fly (cable bezet, te veel moeite om te delen)
3 x 10 x 30

Lateral Dumbell raises:
3 x 10 x 10

Dumbell biceps curls incline:
3 x 10 x 14

Triceps pushdown rope:
3 x 10 x 50

Buik: 100 situps en toen....

... hier gebeurde iets vreemds....pijnlijke spierkramp in mijn buik, hoe dan?? Vorige week een keer lichtjes gehad maar vandaag lag ik echt krom van de kramp op de grond. Na 10 seconden adem halen was het weg....nu alleen "spierpijn" in mijn buik.

Kan iemand zeggen waar dit aan ligt en hoe ik dit kan voorkomen?

Voor de rest best fijn getraind maar wel zwaar gevoel, beetje lam maar kan ook door de hele dag op kantoor zitten komen...

I'll be back.

Zal wel overbelasting zijn aangezien het na/tijdens je trainen op komt. Zou er niks verder achter zoeken tenzij het weer komt buiten trainen en of na voldoende rust.

• Like
Ik heb wel eens kramp in me abs als ik machine crunches doe, dan is een “blok” van je abs x seconden aangespannen zonder dat je het zelf doet en dat voel je wel

• Like
......

... hier gebeurde iets vreemds....pijnlijke spierkramp in mijn buik, hoe dan?? Vorige week een keer lichtjes gehad maar vandaag lag ik echt krom van de kramp op de grond. Na 10 seconden adem halen was het weg....nu alleen "spierpijn" in mijn buik.

Voor de rest best fijn getraind maar wel zwaar gevoel, beetje lam maar kan ook door de hele dag op kantoor zitten komen...

I'll be back.
Ik heb zo af en toe een spastische ab die dan er helemaal uitsteekt, dubbel zo groot zeg maar.
De kramp is dan intens. Wellicht heb jij dat nu ervaren. Oplossing is jezelf lang maken zodat je buikspieren lang worden.

• Like
Donderdag HUB (deload)

Bench:
2 x 8 x bar
6 x 50
3 x 10 x 80

BOR:
3 x 10 x 70

Seated Chest fly (cable bezet, te veel moeite om te delen)
3 x 10 x 30

Lateral Dumbell raises:
3 x 10 x 10

Dumbell biceps curls incline:
3 x 10 x 14

Triceps pushdown rope:
3 x 10 x 50

I'll be back.
Dan weet je wel dat je um belast :D
Ken het, maar bij mij is het de bovenste rij, linker blokje, die dit soms doet. Meestal voel je het wel aankomen en dan gauw rechtop staan en rekken.

Thanks voor de buikspierkramp reacties.
Heb intussen een maatje van de gym gesproken die dit ook goed kent.

Komt dus vaker voor begrijp ik. Maar lijkt me niet de bedoeling en stoort me tijdens mijn workout. Volgende keer rustiger crunchen of weer overgaan op hanging leg raises, vind ik zelf ook erg fijn.

I'll be back.
na je sit-ups dit doen. dan rek je

• Bicep
Heb dit ook wel eens, is allemaal niet zo erg. Dan voel je in elk geval dat je hard getraind hebt.

Het is soms het onbewust aanspannen (twitch) van een spier, in dit geval een buikspier, en soms gaat dat over in echte kramp. Kan misschien wat vogelen met vocht- en zoutinname als het vaak voor komt.

• Bicep
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven