MuscleMeat

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
"Nice bike!"

Update cut week 3.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: -
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 94.6 kg
Buikomtrek: 97.5 cm
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Vrijdag HLB:

Lying leg curls Als warmup voor squats:
3 x 10 x 25

1 setje leg extension langzaam:
12 x 25

Squats:
2 x 10 x bar
4 x 40
2 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 100
Werksets
4 x 110
6 x 100
8 x 90 echt persen
10 x 80 pomp in de benen niet normaal
Max x 70 (15 keer)
Helemaal op gesquat...

Knie, totaal geen pijn, alles voelt heerlijk.

RDL:
8 x 60
8 x 70
7 x 80
6 x 90

LegPress:
8 x 130
8 x 180
6 x 180
6 x 130

Helemaal leeg bij die legpress man.

Kuiten staand:
3 x 8 x 100
Ging ook moeizamer als normaal maar dat vind ik een goed teken.

Onderarmen straight bar:
3 x 10 x 40

Anders getraind dan normaal maar wat is normaal?
Normaal zou ik Squats op vrijdag 4 x 10 x 80 doen.
Dit keer dus niet maar deze workout die ik vandaag gepakt heb voelt veeeeel beter.
@AK ik weet niet of je iets bedoelde als dit maar dit voelde echt top.

Nu shake pakken en weekend vieren.

Hasta la vista!

"Nice bike!"

Update cut week 3.

Huidig gewicht: 94.6 kg
Buikomtrek: 97.5 cm

Vrijdag HLB:

Lying leg curls Als warmup voor squats:
3 x 10 x 25

1 setje leg extension langzaam:
12 x 25

Squats:
2 x 10 x bar
4 x 40
2 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 100
Werksets
4 x 110
6 x 100
8 x 90 echt persen
10 x 80 pomp in de benen niet normaal
Max x 70 (15 keer)
Helemaal op gesquat...

Knie, totaal geen pijn, alles voelt heerlijk.

RDL:
8 x 60
8 x 70
7 x 80
6 x 90

LegPress:
8 x 130
8 x 180
6 x 180
6 x 130

Helemaal leeg bij die legpress man.

Kuiten staand:
3 x 8 x 100
Ging ook moeizamer als normaal maar dat vind ik een goed teken.

Onderarmen straight bar:
3 x 10 x 40

Anders getraind dan normaal maar wat is normaal?
Normaal zou ik Squats op vrijdag 4 x 10 x 80 doen.
Dit keer dus niet maar deze workout die ik vandaag gepakt heb voelt veeeeel beter.
@AK ik weet niet of je iets bedoelde als dit maar dit voelde echt top.

Nu shake pakken en weekend vieren.

Hasta la vista!
Zou zelf beginnen met de zwaarste sets en feeder sets naar dat gewicht opbouwen vb:

RDL: (jou opbouw)
8 x 60
8 x 70
7 x 80
6 x 90

Hoe ik het zou doen:
40kg 5
70kg 2/3
90kg eerste werkset
90kg tweede werkset
70kg derde werkset

Opbouw naar de eerste werkset met lage aantal reps, puur de beweging aanvoelen of je geen pijntjes hebt en het gewicht leren. Jou 8x60 en 7x70kg sets kosten beide kracht en hebben niet bijgedragen aan spieropbouw, maw “junkvolume”. Die 7x80kg zou ik ook incalculeren als junk aangezien je 6x90kg doet.

Junk volume vermijden, kost alleen herstel en kracht voor de werksets word daardoor minder.

Zou zelf beginnen met de zwaarste sets en feeder sets naar dat gewicht opbouwen vb:

RDL: (jou opbouw)
8 x 60
8 x 70
7 x 80
6 x 90

Hoe ik het zou doen:
40kg 5
70kg 2/3
90kg eerste werkset
90kg tweede werkset
70kg derde werkset

Opbouw naar de eerste werkset met lage aantal reps, puur de beweging aanvoelen of je geen pijntjes hebt en het gewicht leren. Jou 8x60 en 7x70kg sets kosten beide kracht en hebben niet bijgedragen aan spieropbouw, maw “junkvolume”. Die 7x80kg zou ik ook incalculeren als junk aangezien je 6x90kg doet.

Junk volume vermijden, kost alleen herstel en kracht voor de werksets word daardoor minder.
Junkvolume....

Thanks man. Wordt gewaardeerd.

💪🏽✌🏽

• Heart
Waarderingen: AK
Update cut week 4.

Huidig gewicht: 94.2 kg
Buikomtrek: 97.0 cm

Inmiddels aangekomen op een redelijk stabiel gewicht, afgelopen zaterdag, zondag en vanochtend was mijn gewicht 94.2 kg

Is het wijs om nog 1 a 2 dagen zo door te blijven gaan om echt zeker te weten dat dit mijn eerste plateau is? Ik vermoed van wel.
Als ik morgen weer 94,2kg ben ga ik mijn kcals verlagen naar 2500kcal.

Beginfoto:
IMG_20240610_095735.jpg

Foto van vanmorgen:
IMG_20240708_080002.jpg

Nog niet heel veel verandering al zie ik wel iets gebeuren.
Komt goed. Als ik elke maand 4 kg droger wordt teken ik er voor.
Vanmiddag in de gym even mijn vet opmeten.

Eet smakelijk allemaal stelletje vreetzakken.

"Cut with me if you want to live!"

Laatst bewerkt:
Kijk over weekgem, én je buikomtrek !

Update cut week 4.

Huidig gewicht: 94.2 kg
Buikomtrek: 97.0 cm

Inmiddels aangekomen op een redelijk stabiel gewicht, afgelopen zaterdag, zondag en vanochtend was mijn gewicht 94.2 kg

Is het wijs om nog 1 a 2 dagen zo door te blijven gaan om echt zeker te weten dat dit mijn eerste plateau is? Ik vermoed van wel.
Als ik morgen weer 94,2kg ben ga ik mijn kcals verlagen naar 2500kcal.
Weekgemiddelden en buikomtrek-ontwikkeling?

Weekgemiddelden zal ik toevoegen. Buik is een beetje verrot om te meten, ik denk dat ik de ene keer te hoog zit, dan weer te los, dan weer te strak.

Ik heb ook een beetje (eindelijk) idee, dat de spiegel echt de eerste is die vertelt dat ik de goede kant op ga, daarna meetlint en daarna de weegschaal.

"The hell is that goddamn dog barking at? Hey!! Shut up you worthless piece of shit!"

Weekgemiddelden zal ik toevoegen. Buik is een beetje verrot om te meten, ik denk dat ik de ene keer te hoog zit, dan weer te los, dan weer te strak.

Ik heb ook een beetje (eindelijk) idee, dat de spiegel echt de eerste is die vertelt dat ik de goede kant op ga, daarna meetlint en daarna de weegschaal.

"The hell is that goddamn dog barking at? Hey!! Shut up you worthless piece of shit!"
WTF, is toch simpel ?
Gewoon de ruimste plek, en niet je buik inhouden, maar normaal staan !

Wat je zelf in de spiegel ziet is niet altijd reëel, het moet wel aansluiten bij wat je meet.

• Like
Waarderingen: K82
Gewichtgemiddelden:

Week 1: 97.1
Week 2: 96.3
Week 3: 95.3
Week 4: loopt nog

Dit zijn in ieder geval de weekgemiddelden van mijn gewicht.
Buik heb ik tot nu maar een keer of 5 gemeten, begon op 98.5, zit nu op 97.5 (laatste meting van vanmorgen)

Gewichtgemiddelden:

Week 1: 97.1
Week 2: 96.3
Week 3: 95.3
Week 4: loopt nog

Dit zijn in ieder geval de weekgemiddelden van mijn gewicht.
Buik heb ik tot nu maar een keer of 5 gemeten, begon op 98.5, zit nu op 97.5 (laatste meting van vanmorgen)
94.2kg schreef je. daar zit toch progressie in ?

Ik zou zeker nog wat wachten om je Kcal's te verlagen. Het is niet omdat de weegschaal een plateau aangeeft dat je daarom geen vet verliest
Ik ben al 3 weken op hetzelfde weekgemiddelde, en toch word ik droger (zowel in de spiegel als huidplooien die kleiner worden)
Die buikomtrek is niet altijd even nauwkeurig te meten idd, daarmee laat je om de 2 weken opmeten (4 punts meting ofzo)

Ik zou zeker nog wat wachten om je Kcal's te verlagen. Het is niet omdat de weegschaal een plateau aangeeft dat je daarom geen vet verliest
Ik ben al 3 weken op hetzelfde weekgemiddelde, en toch word ik droger (zowel in de spiegel als huidplooien die kleiner worden)
Die buikomtrek is niet altijd even nauwkeurig te meten idd, daarmee laat je om de 2 weken opmeten (4 punts meting ofzo)
Je buikomtrek neemt vanzelf af. zoals ik al 1000x heb geschreven, en ook als je stagneert in gewicht, kan toch je buikomtrek nog afnemen.
Maar hij zit net in begin van cut en maakt zich veel te druk. in bijna 4 weken 3kg afvallen gaat toch prima. het kan altijd harder en sneller, maar of iemand dat volhoud is een 2e

idd 3kg is zeker mooi, te snel is nooit goed

• Like
Je buikomtrek neemt vanzelf af. zoals ik al 1000x heb geschreven, en ook als je stagneert in gewicht, kan toch je buikomtrek nog afnemen.
Maar hij zit net in begin van cut en maakt zich veel te druk. in bijna 4 weken 3kg afvallen gaat toch prima. het kan altijd harder en sneller, maar of iemand dat volhoud is een 2e
Ik maak mie nie druk, ik denk alleen veel na en schrijf mijn gedachten hier dus ook op.

Komt helemaal goed, ik ben "straks" zo droog dat ik mezelf niet eens meer herken. That's the goal.

Ik maak mie nie druk, ik denk alleen veel na en schrijf mijn gedachten hier dus ook op.

Komt helemaal goed, ik ben "straks" zo droog dat ik mezelf niet eens meer herken. That's the goal.
Met een goede droge handdoek zal dat wel goed komen :roflol:

• Haha
Ik had in het begin ook dat mijn buikomtrek méér werd. Volgens mij komt dat omdat het vet losser gaat zitten.
Je ziet wel verschil bij je hals en front delts. :thumb:

• Bicep
Ik zou wachten, simpel gezegd: je cut duurt nog paar maanden. Elke week wat makkelijk is en je toch wat afvalt is mooi meegenomen.

Niet zo druk maken, de moeilijke/zware weken komen nog wel 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven