Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee grapje, ik vernam net dat er ergens kipstukken aan 't zwemmen zijn in een koekenpan.....denk dat ik daar maar even verandering in ga brengen.

💪🏽✌🏽

Double Chili Chicken 🤌​

• Heart
Waarderingen: K82
Ik heb kinderen, dus ja. Maar past geheel in mijn dieet

• Heart
Ik ga ook vrijwel elke week naar de mac met de kleine. Niks mis mee.

De kip 20 is ook fijn met bbq saus

• Heart
Update cut week 5.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: 19.6%
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 94.6 kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 94.2 (met nog 2 dagen te gaan)
Buikomtrek: 96.5 cm (laatste meting)
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Wat gewicht betreft zie ik een lichte toename de afgelopen 2 dagen. Heel vreemd, buikomtrek neemt af, spiegel wordt steeds aardiger voor me maar mijn gewicht is dus iets toegenomen.
Ik ga me er maar niet blind op staren, darminhoud kan natuurlijk meewerken, en dit is het eerste weekend dat ik zaterdag en zondag een flink stuk gelopen heb, elke dag sowieso 4500 stappen en normaal zou ik dat in het weekend dus niet doen.
Dus ik vind die gewichtstoename een beetje vreemd maar zoals ik al zei ik ga me daar niet blind op staren. Verder zie ik mijn gemiddelde gewicht ook niet dalen, dus deze week ga ik bekijken wat ik met mijn kcals ga doen.
Als ik donderdag nog steeds op of net boven 94kg zit ga ik verlagen van 2800 naar 2500 kcals. Dan wordt het de eerste verlaging sinds begin cut 5 weken geleden.

Vanmorgen die witte buik van me maar even op de foto gezet:
IMG_20240715_081129.jpg

Hoeveel is je buikomtrek afgenomen afgelopen week ?

• Like
Daar gaat het ook om, niet alleen gewicht. en nog 2 dagen te gaan schrijf je
Ja klopt, ik snap wat je wil zeggen.
Zoals ik al aangaf ga ik me er niet druk om maken, dit hoort er gewoon bij en ik heb geleerd dat je lichaamssamenstelling zichtbaar kan veranderen ondanks dat gewicht stabiel blijft of zelfs toeneemt.

Maar einde week ga ik bekijken wat ik ga doen, ik vermoed toch kcals verlagen maar dat zie ik dan wel. Voel me verder wel erg goed moet ik zeggen en heb enorm veel zin om te trainen steeds.

Ja klopt, ik snap wat je wil zeggen.
Zoals ik al aangaf ga ik me er niet druk om maken, dit hoort er gewoon bij en ik heb geleerd dat je lichaamssamenstelling zichtbaar kan veranderen ondanks dat gewicht stabiel blijft of zelfs toeneemt.

Maar einde week ga ik bekijken wat ik ga doen, ik vermoed toch kcals verlagen maar dat zie ik dan wel. Voel me verder wel erg goed moet ik zeggen en heb enorm veel zin om te trainen steeds.
Ik zou niet te snel je kcals verlagen als het niet nodig is. Misschien kan je er niks mee maar om een voorbeeld te geven toen ik een tijdje geleden begon aan mijn mini cut bleef mijn gewicht 2 weken lang exact hetzelfde, de week erop viel ik 800 gram af op precies dezelfde hoeveelheid kcals en beweging.

• Like
Ik zou liever de dag na(je laatste dag) een update geven, en verschil in afvallen, én buikomtrek. anders wordt het rommelig voor ons om het bij te houden, voor jezelf denk ik ook.

(afgelopen gem gew:...., 600g afgevallen, buikomtrek ..cm afgenomen) 3.5kg in 5 weken is niet slecht natuurlijk. als je Kcals wilt verlagen zou ik eerst laag en hoog doen.
Dus 3 dagen op 2200Kcals

Doe je ook wat cardio wekelijks, wellicht x stappen pd?

• Like
Doe je ook wat cardio wekelijks, wellicht x stappen pd?
Ja doe ik. 4 dagen per week (als ik thuis werk) maak ik tussen de middag een loopronde van 4500 stappen. De 4 dagen dat ik naar de gym ga loop ik daar ook heen, en natuurlijk ook weer naar huis en dat zijn in totaal rond de 2500 stappen

Op upperbody dagen pak ik na het trainen een loopband 15 minuten snelheid 6.

Ja doe ik. 4 dagen per week (als ik thuis werk) maak ik tussen de middag een loopronde van 4500 stappen. De 4 dagen dat ik naar de gym ga loop ik daar ook heen, en natuurlijk ook weer naar huis en dat zijn in totaal rond de 2500 stappen

Op upperbody dagen pak ik na het trainen een loopband 15 minuten snelheid 6.
Als je hier een overzicht van hebt en dit ook wekelijks aanhoud kan je dit uiteindelijk ook opbouwen. Zou iig niet te met te veel cardio beginnen aangezien je nog wel ff moet en eenmaal wekelijks x cardio erin dan kan je dit beter aanhouden voor de gehele cut.

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven