Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.251
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cheesburgertje weghappen dan maar?
Was da ?
Lust jij niet.
Vroeger had je die Chicken Gourmet op zo'n Heerlijk broodje, hebben ze niet meer.
halve cm.Hoeveel is je buikomtrek afgenomen afgelopen week ?
Daar gaat het ook om, niet alleen gewicht. en nog 2 dagen te gaan schrijf je
Ja klopt, ik snap wat je wil zeggen.Daar gaat het ook om, niet alleen gewicht. en nog 2 dagen te gaan schrijf je
Ik zou niet te snel je kcals verlagen als het niet nodig is. Misschien kan je er niks mee maar om een voorbeeld te geven toen ik een tijdje geleden begon aan mijn mini cut bleef mijn gewicht 2 weken lang exact hetzelfde, de week erop viel ik 800 gram af op precies dezelfde hoeveelheid kcals en beweging.Ja klopt, ik snap wat je wil zeggen.
Zoals ik al aangaf ga ik me er niet druk om maken, dit hoort er gewoon bij en ik heb geleerd dat je lichaamssamenstelling zichtbaar kan veranderen ondanks dat gewicht stabiel blijft of zelfs toeneemt.
Maar einde week ga ik bekijken wat ik ga doen, ik vermoed toch kcals verlagen maar dat zie ik dan wel. Voel me verder wel erg goed moet ik zeggen en heb enorm veel zin om te trainen steeds.
Ja doe ik. 4 dagen per week (als ik thuis werk) maak ik tussen de middag een loopronde van 4500 stappen. De 4 dagen dat ik naar de gym ga loop ik daar ook heen, en natuurlijk ook weer naar huis en dat zijn in totaal rond de 2500 stappenDoe je ook wat cardio wekelijks, wellicht x stappen pd?
Als je hier een overzicht van hebt en dit ook wekelijks aanhoud kan je dit uiteindelijk ook opbouwen. Zou iig niet te met te veel cardio beginnen aangezien je nog wel ff moet en eenmaal wekelijks x cardio erin dan kan je dit beter aanhouden voor de gehele cut.Ja doe ik. 4 dagen per week (als ik thuis werk) maak ik tussen de middag een loopronde van 4500 stappen. De 4 dagen dat ik naar de gym ga loop ik daar ook heen, en natuurlijk ook weer naar huis en dat zijn in totaal rond de 2500 stappen
Op upperbody dagen pak ik na het trainen een loopband 15 minuten snelheid 6.