Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou liever de dag na(je laatste dag) een update geven, en verschil in afvallen, én buikomtrek. anders wordt het rommelig voor ons om het bij te houden, voor jezelf denk ik ook.

(afgelopen gem gew:...., 600g afgevallen, buikomtrek ..cm afgenomen) 3.5kg in 5 weken is niet slecht natuurlijk. als je Kcals wilt verlagen zou ik eerst laag en hoog doen.
Dus 3 dagen op 2200Kcals
Heb je gelijk in, wordt ook onoverzichtelijk op deze manier.

Ik zal vanaf vandaag op de donderdag mijn updates geven.

Meer cardio/bewegen!! Probeer 10k stappen per dag🤗 voeding niet te ver onder onderhoud, dan ga je je slechter voelen en mis je energie om je workouts goed te kunnen doen🤗

• Bicep
Waarderingen: K82
elke dag 45min stevig lopen, verbrand je zo ~ 400kcals

• Like
elke dag 45min stevig lopen, verbrand je zo ~ 400kcals
Stevig lopen doe ik dan sowieso, ik kom altijd mensen tegen die ook pauze houden en dan een rondje "wandelen".
Ik haal eigenlijk altijd iedereen in terwijl ik loop.

Komt goed, hoe ging je KickBox training?

Stevig lopen doe ik dan sowieso, ik kom altijd mensen tegen die ook pauze houden en dan een rondje "wandelen".
Ik haal eigenlijk altijd iedereen in terwijl ik loop.

Komt goed, hoe ging je KickBox training?
Ben kapot conditioneel. zit te trillen op de stoel

• Bicep
  • Bicep
"She believes that a machine called "the Terminator", which looks human of course, was sent back through time to kill her."

Maandag UBP:

Crunch machine:
3 x 12 x 25

Bench:
3 x 3 x 100
12 x 80
10 x 80
10 x 70
13 x 60

BOR:
4 x 5 x 90

Cable chest fly:
10 x 40
14 x 30
12 x 30

Lat Pull down HammerGrip:
8 x 90
9 x 80
10 x 70
12 x 60

Dips bodyweight:
2 x 10

Overhead triceps machine:
8 x 30
10 x 25
11 x 20

Biceps curl straight bar:
14 x 30
12 x 30
11 x 30

Geen bijzonderheden, heerlijk getraind, geen p*ssy setjes, geen junkvolume en tot 1 a 2 RIR (die is voor de volgende keer).

Nu een shake en een appel als PWO. Die appel....heerlijk....

Ik zou die 3 x 3 x 100 bench toch skippen

Alles onder de 5/6 reps telt niet zozeer voor hypertrofie, maar je vermoeid je er wel door en de werksets die dus wel meetellen kan je niet meer maximaal uitvoeren.

Tevens indien 3 reps beetje je max is is het ook blessure gevoelig doordat je zwaar gaat.

• Like
Ik zie ze meer als krachtsetjes, de bedoeling is om iedere week te verhogen in gewicht op de "powerdag" zeg maar.

Maar misschien omdat ik aan 't cutten ben en de bedoeling is om goed droog te worden dat er toch een andere manier van trainen gehandhaafd moet worden.

Advies is altijd welkom.

Daarom wil ik ook graag weten waarom @vntl zegt deze te skippen.

Alles onder de 5/6 reps telt niet zozeer voor hypertrofie, maar je vermoeid je er wel door en de werksets die dus wel meetellen kan je niet meer maximaal uitvoeren.

Tevens indien 3 reps beetje je max is is het ook blessure gevoelig doordat je zwaar gaat.
Ja ik begrijp wat je zegt, het is me enkel als kracht oefening bedoeld en behoud.
Daarnaast snap ik zeer zeker dat het de Hypertrofie setjes vermoeid.

Ik zal denk ik een andere keuze moeten maken de aankomende tijd, het hele "kracht opbouw" gedeelte omzetten naar puur Hypertrofie.

Zit toch een beetje in mijn hoofd die korte zwaardere setjes.

Ik zie ze meer als krachtsetjes, de bedoeling is om iedere week te verhogen in gewicht op de "powerdag" zeg maar.

Maar misschien omdat ik aan 't cutten ben en de bedoeling is om goed droog te worden dat er toch een andere manier van trainen gehandhaafd moet worden.

Advies is altijd welkom.

Daarom wil ik ook graag weten waarom @vntl zegt deze te skippen.
Je doel is toch cutten en wat spiermassa aankomen 🤗 3x3 is eerder powerliften/strongmen! Je bedoeling is goed maar zou in jou geval eerder 3 setjes 85kg pakken tot fail!

Zelfde geldt voor je bent over rows, 90kg vind ik tamelijk veel! Pak ze eens op iets van 60kg en ga wat hoger in de reps (8-12 is mooi). Let goed op je uitvoering, niet gooien met de gewichten.

• Heart
Ja ik begrijp wat je zegt, het is me enkel als kracht oefening bedoeld en behoud.
Daarnaast snap ik zeer zeker dat het de Hypertrofie setjes vermoeid.

Ik zal denk ik een andere keuze moeten maken de aankomende tijd, het hele "kracht opbouw" gedeelte omzetten naar puur Hypertrofie.

Zit toch een beetje in mijn hoofd die korte zwaardere setjes.
Maar wat bedoel je met kracht exact.

Of je nu sterker word in een hogere rep range is namelijk hetzelfde alleen is het gewoon beter voor spiermassa. Wellicht werk je met top/backoff sets dat je 2 sets met hetzelfde gewicht rep range 6/10 aanhoud en daarna ga je wat lichter (backoff set) en doe je 2 sets hetzelfde gewicht dat je 10/15 reps pakt. Volgens de theorie pak je dan beide spiervezels, maar praktijk is vaak dat 4 topsets gewoon vaak niet haalbaar zijn doordat kracht snel afneemt en de eerste set je wellicht 10 reps haalt en set 4 net 4 reps. Mentaal is top/backoff ook net iets makkelijker te hendelen. Beide sets wel altijd maximaal pushen.

• Like
Je doel is toch cutten en wat spiermassa aankomen 🤗 3x3 is eerder powerliften/strongmen! Je bedoeling is goed maar zou in jou geval eerder 3 setjes 85kg pakken tot fail!

Zelfde geldt voor je bent over rows, 90kg vind ik tamelijk veel! Pak ze eens op iets van 60kg en ga wat hoger in de reps (8-12 is mooi). Let goed op je uitvoering, niet gooien met de gewichten.
Ik moet zeggen dat de pomp ook echt dik is bij lange setjes, logisch ook natuurlijk.

Vanaf morgen zal ik alles omzetten naar puur spiermassa trainen en het strongman gedeelte bewaren voor een andere periode.

Jullie hebben wel gelijk en prettig dat dit benoemd wordt. Zat er lichtjes over te denken in de gym maar jullie bevestigen het wel.

Thanks. 💪🏽🦾

Ik moet zeggen dat de pomp ook echt dik is bij lange setjes, logisch ook natuurlijk.

Vanaf morgen zal ik alles omzetten naar puur spiermassa trainen en het strongman gedeelte bewaren voor een andere periode.

Jullie hebben wel gelijk en prettig dat dit benoemd wordt. Zat er lichtjes over te denken in de gym maar jullie bevestigen het wel.

Thanks. 💪🏽🦾
Je gaat, voor zover ik weet, vermoedelijk wel (tijdelijk) inleveren op je maximaal kracht.

Als je geen PL-ambities hebt is dat prima.

• Like
  • Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven