AndroidHealthClinic

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Legpress na squat doe ik 1 setje van 5 met 60% van het gewicht van de werkset, legpress na deadlift doe ik 3x 50% en 3x 75% (ongeveer, ain't got no time om met 1,5 en 2,5kg plaatjes over en weer te lopen) als opwarming.

• Like
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
"They lived only to face a new nightmare, the war against the machines".

Donderdag Upperbody (tegenwoordig geen "Power" of "Hypertrophy" meer maar enkel "Hypertrophy" dus zet ik dat er niet meer bij)

Ab crunch:
3 x 12 x 25

Benchpress:
Warmup:
10 x bar
4 x 50
2 x 80
Werkset:
8 x 90
11 x 80
9 x 80
11 x 70

Pull-Up bodyweight;
2 x 8

Machine Chest Fly;
8 x 60
10 x 50
12 x 40

Lat Pulldown Behind the Neck:
13 x 70
10 x 70
11 x 60
8 x 70

Seated Incline Dumbbell Curls:
8 x 18
9 x 16
8 x 14

Triceps Push Down:
10 x 60
10 x 55
12 x 50

Straight bar Biceps Curls:
8 x 40
10 x 30
8 x 30

Echt een fijne training, dikke pomp, goede vorm, wel iets minder gepakt als maandag maar alsnog een strijdbare workout, warm in de gym maar dat is niet erg. Wordt vanmiddaag nog warmer met het trainen van de legs!

De update komt volgende week donderdag/vrijdag, omdat ik deze week op maandag al een update gegeven heb vind ik het een beetje overbodig om dat nu nogmaals te doen.

wekelijkse update, of heb je je niet gewogen vanmorgen ?

• Bicep
Wederom een 2de update deze week, de eerstvolgende is dus volgende donderdag/vrijdag en dan weer met foto's.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: 19.6%
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 94.4 kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 94.2
Gem. gewicht vorige week: 94.3
Buikomtrek: 96.5 cm (laatste meting) onveranderd ??
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Vanaf zaterdag 06-07-2024 schommelt mijn gewicht tussen de 94.4 en de 93.8 en gaat niet verder naar beneden. Ik snap dat gewicht niet alles zegt. Buikomtrek is ook niet afgenomen, ik beweeg wel meer, ik train niet meer op kracht maar puur op spiergroei (eigenlijk vanaf deze week). En soms lijkt het wel alsof ik wat droger ben geworden maar kan ook compleet tussen mijn oren zitten. We gaan lekker door maar ik ga wel een beetje gas bij geven en een tandje dieper cutten.

Mijn plan wordt om vanaf maandag op trainingsdagen op 2700kcals te gaan zitten en op niet trainingsdagen op 2200. Ik blijf mijn huidige stappen zetten, dit zijn er per dag zo'n 8000 en ja ook hier zit rek in dus ik kan er voor kiezen om in de avond ook nog eens een stuk te gaan lopen. In de weekenden deed ik dat eerder niet maar afgelopen weekend wel en dat beviel goed, dus aankomend weekend is de bedoeling om dit ook weer te gaan doen.

Trainen gaat goed, het lijkt er op dat ik begin te wennen aan de langere setjes (in plaats van die korte 5 reps), motivatie is nog steeds hoog, heb het idee dat dit steeds hoger wordt. Soms heb ik wel zin in een paar krentenbollen met enorm veel boter, of wit brood met een dikke laag chocopasta, stuk of 6, maar dat is maar een gedachte en dan eet ik heel braaf een paar eitjes en een appel.

Ok, onderstaand is misschien niet helemaal in de stijl van Terminator, maar het stukje uit het nummer van "Zager & Evans - the Year 2525" heeft wel iets machine-achtigs;

"In the year 5555
Your arms hangin' limp at your sides
Your legs got nothin' to do
Some machine's doin' that for you"

Hasta la Vista stelletje mieren, en nu weer aant werk!

Goed plan om te beginnen met lagere dagen

• Like
Weeg je overigens wel elke dag beetje zelfde tijdstip?

• Like
Ja ik denk dat de eerste goede stap is die ik kan nemen, bij een volgend plateau maar eens kijken om dan ook de trainingsdagen te verlagen.
Volgende stap meer bewegen, dan wel vaker trainen. zvm massa behouden doe je door te trainen.

• Like
Weeg je overigens wel elke dag beetje zelfde tijdstip?
Elke dag zelfde tijdstip, alleen merk ik de laatste week dat ik minder poep in de ochtend en dat mijn darmen blijkbaar later in de ochtend willen downloaden, maar dan heb ik al een keer gegeten.
Daar denk ik dan weer over na. Als ik die shit meteen na wakker worden kwijt ben weeg ik natuurlijk minder, maar ja....het gaat weer niet zo als ik wil. Dus die lading gaat er dan later uit.

Herkenbaar of praat ik nu poep?

Wederom een 2de update deze week, de eerstvolgende is dus volgende donderdag/vrijdag en dan weer met foto's.

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: 19.6%
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 94.4 kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 94.2
Gem. gewicht vorige week: 94.3
Buikomtrek: 96.5 cm (laatste meting) onveranderd ??
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Vanaf zaterdag 06-07-2024 schommelt mijn gewicht tussen de 94.4 en de 93.8 en gaat niet verder naar beneden. Ik snap dat gewicht niet alles zegt. Buikomtrek is ook niet afgenomen, ik beweeg wel meer, ik train niet meer op kracht maar puur op spiergroei (eigenlijk vanaf deze week). En soms lijkt het wel alsof ik wat droger ben geworden maar kan ook compleet tussen mijn oren zitten. We gaan lekker door maar ik ga wel een beetje gas bij geven en een tandje dieper cutten.

Mijn plan wordt om vanaf maandag op trainingsdagen op 2700kcals te gaan zitten en op niet trainingsdagen op 2200. Ik blijf mijn huidige stappen zetten, dit zijn er per dag zo'n 8000 en ja ook hier zit rek in dus ik kan er voor kiezen om in de avond ook nog eens een stuk te gaan lopen. In de weekenden deed ik dat eerder niet maar afgelopen weekend wel en dat beviel goed, dus aankomend weekend is de bedoeling om dit ook weer te gaan doen.

Trainen gaat goed, het lijkt er op dat ik begin te wennen aan de langere setjes (in plaats van die korte 5 reps), motivatie is nog steeds hoog, heb het idee dat dit steeds hoger wordt. Soms heb ik wel zin in een paar krentenbollen met enorm veel boter, of wit brood met een dikke laag chocopasta, stuk of 6, maar dat is maar een gedachte en dan eet ik heel braaf een paar eitjes en een appel.

Ok, onderstaand is misschien niet helemaal in de stijl van Terminator, maar het stukje uit het nummer van "Zager & Evans - the Year 2525" heeft wel iets machine-achtigs;

"In the year 5555
Your arms hangin' limp at your sides
Your legs got nothin' to do
Some machine's doin' that for you"

Hasta la Vista stelletje mieren, en nu weer aant werk!
Dat is al zo in the year 2024.

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven