- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Maar jij deed toch geen bodybuilding.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij deed toch geen bodybuilding.
Dit heeft ook sterk mijn voorkeur of hams icm rug.
totaal afhankelijk van het blok/periodisering en de intensiteit die je hanteert. Ken genoeg coaches die dit wel voorschrijven namelijk.Als je na de squat nog kan/wil legpressen, heb je niet goed gesquat. Geldt ook andersom.
Soms spookt die gedachte ook door mijn hoofd.Als je na de squat nog kan/wil legpressen, heb je niet goed gesquat. Geldt ook andersom.
Als je nog wat sterker wordt en je je mentaal moet voorbereiden om het gewicht aan te durven, ga je dat steeds minder 2 keer willen in 1 sessie.
Laatst 1.5j niet nee, maar train al wat langer dan dat
Right up your alley, T-1000!Ik ga me 100% richten op spiermassa.
Ik ga net zo droog worden als jij, dat is het doel.
Stond deze zo in het programma, vind je BTN lekkerder of heb je er een ander doel mee?
Ik weeg me elke dag, zit standaard in mijn systeem. Maar ok, jij je zin, ik geef zo dadelijk de wekelijkse update.wekelijkse update, of heb je je niet gewogen vanmorgen ?
Stond eigenlijk niet in t programma maar ik wilde hem gewoon weer eens op deze manier pakken, pak je toch net iets andere gebieden mee.Stond deze zo in het programma, vind je BTN lekkerder of heb je er een ander doel mee?
Ja ik denk dat de eerste goede stap is die ik kan nemen, bij een volgend plateau maar eens kijken om dan ook de trainingsdagen te verlagen.
Volgende stap meer bewegen, dan wel vaker trainen. zvm massa behouden doe je door te trainen.Ja ik denk dat de eerste goede stap is die ik kan nemen, bij een volgend plateau maar eens kijken om dan ook de trainingsdagen te verlagen.
Elke dag zelfde tijdstip, alleen merk ik de laatste week dat ik minder poep in de ochtend en dat mijn darmen blijkbaar later in de ochtend willen downloaden, maar dan heb ik al een keer gegeten.Weeg je overigens wel elke dag beetje zelfde tijdstip?
Dat is al zo in the year 2024.Wederom een 2de update deze week, de eerstvolgende is dus volgende donderdag/vrijdag en dan weer met foto's.
Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Huidig bodyfat: 19.6%
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 94.4 kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 94.2
Gem. gewicht vorige week: 94.3
Buikomtrek: 96.5 cm (laatste meting) onveranderd ??
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300
Vanaf zaterdag 06-07-2024 schommelt mijn gewicht tussen de 94.4 en de 93.8 en gaat niet verder naar beneden. Ik snap dat gewicht niet alles zegt. Buikomtrek is ook niet afgenomen, ik beweeg wel meer, ik train niet meer op kracht maar puur op spiergroei (eigenlijk vanaf deze week). En soms lijkt het wel alsof ik wat droger ben geworden maar kan ook compleet tussen mijn oren zitten. We gaan lekker door maar ik ga wel een beetje gas bij geven en een tandje dieper cutten.
Mijn plan wordt om vanaf maandag op trainingsdagen op 2700kcals te gaan zitten en op niet trainingsdagen op 2200. Ik blijf mijn huidige stappen zetten, dit zijn er per dag zo'n 8000 en ja ook hier zit rek in dus ik kan er voor kiezen om in de avond ook nog eens een stuk te gaan lopen. In de weekenden deed ik dat eerder niet maar afgelopen weekend wel en dat beviel goed, dus aankomend weekend is de bedoeling om dit ook weer te gaan doen.
Trainen gaat goed, het lijkt er op dat ik begin te wennen aan de langere setjes (in plaats van die korte 5 reps), motivatie is nog steeds hoog, heb het idee dat dit steeds hoger wordt. Soms heb ik wel zin in een paar krentenbollen met enorm veel boter, of wit brood met een dikke laag chocopasta, stuk of 6, maar dat is maar een gedachte en dan eet ik heel braaf een paar eitjes en een appel.
Ok, onderstaand is misschien niet helemaal in de stijl van Terminator, maar het stukje uit het nummer van "Zager & Evans - the Year 2525" heeft wel iets machine-achtigs;
"In the year 5555
Your arms hangin' limp at your sides
Your legs got nothin' to do
Some machine's doin' that for you"
Hasta la Vista stelletje mieren, en nu weer aant werk!