XXL Nutrition

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja, ook wel handig voor de vrouwelijke lezers. De pil kan je B6 status ook verlagen

Daarom kun je beter gericht suppleren. oa B-complex van Kruidvat zit maar 1mg B6 in. vaak zit er B6 verstopt in ZMA supps. goed etiketten lezen.
Een vitamine B6-tekort kan leiden tot een lagere vitamine C-serum, een verhoogde uitscheiding van calcium, zink en magnesium en een lagere koperopname
Gelukkig heb ik een overview met wat ik slik gemaakt waarbij ik mg en/iu bereken , ga vanavond weer ff checken en contact opnemen met fysio ivm schouders/biceps miss maar weer shockwave laten doen

Gelukkig heb ik een overview met wat ik slik gemaakt waarbij ik mg en/iu bereken , ga vanavond weer ff checken en contact opnemen met fysio ivm schouders/biceps miss maar weer shockwave laten doen
Je kunt zo'n apparaat ook zelf kopen, scheelt je weer kosten aan fysio.

Je weet niet wat ik allemaal denk nu

Hoe was de wateroverlast bij jullie van gister ?
kreeg shitload aan filmpjes vanaf uur of 21u uit Enschede en Oldenzaal

• Topic Starter Topic Starter
Hoe was de wateroverlast bij jullie van gister ?
kreeg shitload aan filmpjes vanaf uur of 21u uit Enschede en Oldenzaal
Eerlijk waar wij hebben hier een paar spetters gehad, ik kreeg filmpjes uit Enschede daar stonden auto's geheel onder water, ik kon het niet geloven. Hier in Almelo was het bijna zo goed als droog, wel donkere lucht maar die bui heeft ons blijkbaar net niet geraakt.

Eerlijk waar wij hebben hier een paar spetters gehad, ik kreeg filmpjes uit Enschede daar stonden auto's geheel onder water, ik kon het niet geloven. Hier in Almelo was het bijna zo goed als droog, wel donkere lucht maar die bui heeft ons blijkbaar net niet geraakt.
De regen leek gisteren overal vrij lokaal.

• Like
Waarderingen: K82
  • Like
Kun je zien dat de zgn ingenieurs die de infrastructuur bepalen, niet bijster slim zijn. Om nog maar te zwijgen over de nieuwbouw daar
Mee eens, en nu dan die miljoenen aan schade bij de verzekeraar neerleggen die haar uiterste best gaat doen om zo min mogelijk uit te keren.

Tot de volgende bui komt en alles weer opnieuw begint.

Bij de Eekte Oldenzaal zat een Ambulance met patiënt vast. dan denk ik echt wat doe je daar. dat stuk ligt ook in kuil onder viaduct, dus water komt van 2 kanten

artikel zonder paywall
Schermafdruk van 2024-07-22 14-09-26.png

Laatst bewerkt:
  • Heart
"I can't let you take the man's weels son, so get off before i'll put you down!"

Maandag Upperbody:

Ab Crunch Machine:
3 x 12 x 25

Bench:
10 x bar
4 x 60
1 x 80
Werksets
8 x 90
80 x 11
70 x 11
60 x 13

BOR:
10 x 70
10 x 70
12 x 60
12 x 60

Incline Benchpress:
13 x 60
11 x 60
8 x 60
7 x 60

Lat pulldown hammergrip:
8 x 90
9 x 80
9 x 70
11 x 60

Dumbbell Shoulder Press:
12 x 22
10 x 22
6 x 26 (te grote overgang)
12 x 18

Triceps pushdown - Biceps cable Curl superset

Triceps:
4 x 12 x 60
Biceps:
4 x 10 x 40

Machine overhead triceps:
8 x 20
12 x 15
10 x 15

Incline Bench toegevoegd aan de maandag en de cable chest fly eruit gehaald. Weet niet of dit een goede beslissing is maar pushen op incline is wel fijn moet ik zeggen.
De chest fly pak ik sowieso op de 2de upperbody dag, maar dan met een machine en zwaarder dan met een cable chest fly.

Aantal stappen per dag zijn nu ook hoger en dat merk ik ook weer iets aan mijn gewicht dat tot nu toe blijft zakken, donderdag komt de officiele update met foto maar inmiddels stond de weegschaal vanmorgen op 93.6 en buikomtrek gaf 96cm aan, dat is t.o.v. de vorige meting een halve cm eraf.

Ben niet ontevreden over het geheel, soms denk ik dat het wel wat sneller mag gaan maar dat is maar een gedachte. Te snel is niet goed.
Dus we blijven steady doorgaan zo. Deze week worden er sowieso lage kcalsdagen ingevoerd, woensdag, zaterdag en zondag worden de "lage dagen" omdat er dan niet getraind wordt.

Tot de volgende,

I'll Be Back.

"and if you wanna shine them on it's; Hasta la Vista, baby!"

Dinsdag Lowerbody:

Squat:
10 x bar
4 x 60
2 x 80
1 x 90
Werksets:
8 x 100
10 x 90
10 x 80
8 x 80

LegPress Quad Focus Voeten Laag op de plaat, benen zo veel mogelijk intrekken:
8 x 170
10 x 150
9 x 150
14 x 120

Romanian Deadlift:
8 x 80
10 x 70
10 x 70
8 x 70

Leg Extensions:
8 x 35
9 x 30
11 x 25
9 x 25

Kuiten Staand:
4 x 10 x 120

De volgende squatdag wil ik de eerste set op minimaal 9 reps hebben staan (100kg) , had het gevoel bij deze set dat dit "makkelijk" had gekund maar heb het niet gedaan, ik denk dat ik mezelf hierin een beetje tekort heb gedaan.
Daarnaast zal ik mij meer focussen op mijn rust tussen de sets, ik merk dat ik soms te snel mijn volgende set doe, dat werkt niet fijn. Ene keer denk ik 1 minuutje rust wel aan te kunnen maar blijkt dat waarschijnlijk niet genoeg te zijn geweest.
Ga ik even onderzoeken.
Voor de rest wel echt heerlijk getraind, dikke pomp en moeilijk lopen na de training. Zin in donderdag!

I'll be Back!

"Can you even see anything?!" "I see everything!"

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Laatste meeting bodyfat: 19.6%
Huidig bodyfat: onbekend
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 93.2 kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 94
Gem. gewicht vorige week: 94.3
Buikomtrek: 96
Laatste meting buikomtrek: 96.5 cm (week geleden)
Kcals: 2800 op trainingsdagen, 2200 op niet trainingsdagen
Onderhoud: 3300

Update van gisteren:

In de nacht van woensdag op donderdag slechts 4 uurtjes geslapen, ik werd rond 04:00 wakker, even wctje gepakt om daarna weer verder te slapen maar ik kon niet meer in slaap komen helaas. Wel vervelend want ik voelde me de hele dag een beetje lam. Ook tijdens het trainen leek mijn power minder te zijn dus de setjes heb ik iets aangepast. Alsnog wel erg fijn getraind en op verschillende oefeningen goed kunnen pompen.

Donderdag upperbody:

Ab crunch machine:
3 x 12 x 25

Bench:
2 x 10 x bar
4 x 60
2 x 70
werksets
16 x 80
10 x 80
13 x 70
14 x 60

Lichte gewichten als je het zo ziet, maar wel echt hard gepompt.

Lat PullDown:
16 x 60
12 x 60
10 x 60
9 x 60

Net als bij de bench, flink lopen pompen.

Seated Machine Fly:
9 x 60
11 x 50
12 x 40

Seated Cable Row Hammergrip:
13 x 50
11 x 50
10 x 50
8 x 50

Dips bw:
3 x 8

Overhead triceps machine:
10 x 20
9 x 20
8 x 20

Incline biceps Curls (Dumbbell)
11 x 16
8 x 16
9 x 14

Over het algemeen helemaal niet ontevreden over deze training, echt een heerlijke pomp, goede vorm op alle onderdelen, helemaal nat van t zweet natuurlijk.
Vandaag gelukkig weer goed geslapen, vanavond lowerbody (met een OHP na de squat)

Laatste werkdag trouwens, daarna 3 weken vakantie, dan ben ik ook van plan om nog meer te gaan bewegen. Eerlijkgezegd vind ik de progressie een tikje te langzaam gaan, niet dat ik wil overhaasten maar het mag wat sneller.
Daarom meer bewegen en die lage dagen sowieso blijven handhaven, volgende week dinsdag en woensdag een dagje hotel aan strand dus dinsdag niet trainen en daarom dus eigenlijk één extra lage kcaldag.

I'll be Back!

Oh ja, hier een buikje van vanmorgen, buikspieren beginnen wakker te worden zo te zien, duurt nog wel even maar ik zie lijnen die ik eerst niet had.

IMG_20240726_083314.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven