- Waardering
- 27.818
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig heb ik een overview met wat ik slik gemaakt waarbij ik mg en/iu bereken , ga vanavond weer ff checken en contact opnemen met fysio ivm schouders/biceps miss maar weer shockwave laten doenDaarom kun je beter gericht suppleren. oa B-complex van Kruidvat zit maar 1mg B6 in. vaak zit er B6 verstopt in ZMA supps. goed etiketten lezen.
Een vitamine B6-tekort kan leiden tot een lagere vitamine C-serum, een verhoogde uitscheiding van calcium, zink en magnesium en een lagere koperopname
Je kunt zo'n apparaat ook zelf kopen, scheelt je weer kosten aan fysio.Gelukkig heb ik een overview met wat ik slik gemaakt waarbij ik mg en/iu bereken , ga vanavond weer ff checken en contact opnemen met fysio ivm schouders/biceps miss maar weer shockwave laten doen
Nee, daar heb ik het niet over Suetje.

Eerlijk waar wij hebben hier een paar spetters gehad, ik kreeg filmpjes uit Enschede daar stonden auto's geheel onder water, ik kon het niet geloven. Hier in Almelo was het bijna zo goed als droog, wel donkere lucht maar die bui heeft ons blijkbaar net niet geraakt.Hoe was de wateroverlast bij jullie van gister ?
kreeg shitload aan filmpjes vanaf uur of 21u uit Enschede en Oldenzaal
De regen leek gisteren overal vrij lokaal.Eerlijk waar wij hebben hier een paar spetters gehad, ik kreeg filmpjes uit Enschede daar stonden auto's geheel onder water, ik kon het niet geloven. Hier in Almelo was het bijna zo goed als droog, wel donkere lucht maar die bui heeft ons blijkbaar net niet geraakt.
Ja daar dacht ik ook al aan.
Man man man dat is echt heftig hoor. Verwacht je toch niet zo iets?!oa hier kun je een impressie krijgen. https://www.tubantia.nl/enschede/wa...n-enschede-is-nog-steeds-niet-droog~ae801801/
kennis van mij woont daar in nieuwbouw bij Zuiderval, achter Brunen daar a/d Kuipersdijk. Haaksbergerstraat was het ook raak bij de Aldi en Gamma daar
Kun je zien dat de zgn ingenieurs die de infrastructuur bepalen, niet bijster slim zijn. Om nog maar te zwijgen over de nieuwbouw daarMan man man dat is echt heftig hoor. Verwacht je toch niet zo iets?!
Mee eens, en nu dan die miljoenen aan schade bij de verzekeraar neerleggen die haar uiterste best gaat doen om zo min mogelijk uit te keren.Kun je zien dat de zgn ingenieurs die de infrastructuur bepalen, niet bijster slim zijn. Om nog maar te zwijgen over de nieuwbouw daar
Ja dat las ik ook, heftig.Bij de Eekte Oldenzaal zat een Ambulance met patiënt vast. dan denk ik echt wat doe je daar. dat stuk ligt ook in kuil onder viaduct, dus water komt van 2 kanten
Gewoon dom. als je niet onderweg bent naar patiënt, en dan zou ik er nog niet langs gaan, kon ie gewoon door de stad