- Waardering
- 32.578
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker weet ik het zeker. En die 2200 is enkel dan op niet trainingsdagen. Overige dagen pak ik mijn huidige 2800.Vind 2200 kcal op 94kg bw al behoorlijk laag. Het is niet dat je shredded bent en hebt nog echt maanden te gaan.
Weet je 100% zeker dat je volgens schema eet, aangezien lager dan 2k kcal op 90kg bw een lijdensweg gaat worden wat je niet maanden vol gaat houden.
Het gaat om 3 lage dagenVind 2200 kcal op 94kg bw al behoorlijk laag. Het is niet dat je shredded bent en hebt nog echt maanden te gaan.
Weet je 100% zeker dat je volgens schema eet, aangezien lager dan 2k kcal op 90kg bw een lijdensweg gaat worden wat je niet maanden vol gaat houden.
Weet dan niet wat ie op hoge dagen eet en dus het gemiddelde, maar weet wel dat ie nog een lange weg te gaan heeft. Als ie nu al gemiddeld 2400(?) zit dan gaat het een lijdensweg worden. Ts moet nog zeker 3/4 maanden doorgaan wilt ie 10% bf halen en probeer dat maar eens vol te houden op zo weinig kcal icm het trainen en eventuele cardio.
Ik ben een eigenwijze steenbok, komt goed. Heb ik mezelf beloofd.Weet dan niet wat ie op hoge dagen eet en dus het gemiddelde, maar weet wel dat ie nog een lange weg te gaan heeft. Als ie nu al gemiddeld 2400(?) zit dan gaat het een lijdensweg worden. Ts moet nog zeker 3/4 maanden doorgaan wilt ie 10% bf halen en probeer dat maar eens vol te houden op zo weinig kcal icm het trainen en eventuele cardio.
Ooh lees nu hoof 2800 x 4 en laag 2200 x 3 is gemiddeld 2540 pd, dat is nog “te doen”. Maar hoelang iemand dit volhoud is de vraag.
Hij bedoeld er mee te zeggen dat als je te laag in kcal zit je daar ook last van hebt met je workouts en hoe je je verder voelt…🤡 maar je voelt het wel als je te laag zit🤗Ik ben een eigenwijze steenbok, komt goed. Heb ik mezelf beloofd.
Hij moet wel zakken, want valt niet af.Weet dan niet wat ie op hoge dagen eet en dus het gemiddelde, maar weet wel dat ie nog een lange weg te gaan heeft. Als ie nu al gemiddeld 2400(?) zit dan gaat het een lijdensweg worden. Ts moet nog zeker 3/4 maanden doorgaan wilt ie 10% bf halen en probeer dat maar eens vol te houden op zo weinig kcal icm het trainen en eventuele cardio.
Ooh lees nu hoof 2800 x 4 en laag 2200 x 3 is gemiddeld 2540 pd, dat is nog “te doen”. Maar hoelang iemand dit volhoud is de vraag.
Ik ben een stegosaurus...

Maccie klappen om de dagEet je elke dag hetzelfde of doe je iifym onzin gedoe?
Ik eet praktisch elke dag hetzelfde, alleen de groentes wissel ik af tussen broccoli, sperziebonen, bloemkool of tomaten.Eet je elke dag hetzelfde of doe je iifym onzin gedoe?
Saai, ik ernet 6 bierIk eet praktisch elke dag hetzelfde, alleen de groentes wissel ik af tussen broccoli, sperziebonen, bloemkool of tomaten.
Wtf is iifym?
If it fits your macro’sIk eet praktisch elke dag hetzelfde, alleen de groentes wissel ik af tussen broccoli, sperziebonen, bloemkool of tomaten.
Wtf is iifym?
If it fits your macros.Ik eet praktisch elke dag hetzelfde, alleen de groentes wissel ik af tussen broccoli, sperziebonen, bloemkool of tomaten.
Wtf is iifym?
Ben je van de blauwe knoop?
Ik zal in mijn vakantie sowieso meer bewegen. Vloeibare kcals drink ik nooit, mocht dit zo zijn track ze altijd.Ik verwacht dat je met 3 dagen laag, nog wel week of 5 verder bent voor je weer moet zakken, of meer bewegen.
Zoals ik van de week zei, kun je ook 45minuten extra gaan wandelen. daar pak je ook ~ 400kcals mee. zeker nu je vakantie krijgt.
Maar je kunt allerlei dingen verzinnen, maar als je niet afvalt.....meer bewegen of minder eten(Kcals uit je drinken telt ook mee)