XXL Nutrition

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig man! Je gaat hard 💪

• Heart
Waarderingen: K82
Gaat de goede kant op! Je schouders beginnen ook al meer definitie te tonen. En hoe lager je staat hoe sneller je de progress ziet. :D

• Bicep
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig man! Je gaat hard 💪
Dankje :) Lief van je!

Ik vind zelf dat het nog wel een tandje harder mag eigenlijk. Ben best iemand die veel nadenkt en dan ga ik weer denken om nu al weer iets aan te passen in mijn kcals maar ik moet me echt aan het plan laten houden anders ga ik te snel.

Als @AK dit leest zal ie waarschijnlijk zeggen dat ik me inderdaad niet moet laten opjagen door mezelf.

Eigenlijk wil ik gewoon het liefst eind september op 10% staan maar ik vermoed dat dat eind november gaat worden. En eerlijkgezegd is dit nu weer een resultaat van "denken" , ik moet gewoon net zo lang door gaan tot het doel bereikt is en dan pas kijken wanneer dat is.

Komt goed.

Gaat de goede kant op! Je schouders beginnen ook al meer definitie te tonen. En hoe lager je staat hoe sneller je de progress ziet. :D
Ja alleen heb ik hier in mijn home office niet het mooie licht om goede en mooie foto's te maken. Kzal dinsdag en woensdag ook een beetje bruiner worden op het strand, die witte buik ziet er natuurlijk niet uit :roflol:

Gaat de goede kant op kerel 👌🏻 lekker bezig zo

• Bicep
Even een vergelijking, inmiddels ben ik precies 6 cut weken bezig.

IMG_20240726_101139.jpg
IMG_20240726_101237.jpg

Heb je de hoge/lage dagen nu een volle week gedaan ?
Valt me opzich nog tegen maar 300gram dan. met deze trainingswijze zul je ook niet veel Kcals verbranden voor je Cut. je pecs lijken wel beter zichtbaar btw

• Like
Persoonlijk had ik sneller gepusht of iig nu het gaspedaal vol induwen. 3.5kg afvallen met dit bf% in 6 weken is echt langzaam en kan veel sneller. Ben zelf absoluut voorstander van een langzame cut, maar als je dit in 6 weken doet dan bereid je maar voor dat die 10% nog 3/4 maanden gaan duren minimaal.

Als je nergens last van hebt dan drop die kcal wat harder imo.

Heb je de hoge/lage dagen nu een volle week gedaan ?
Valt me opzich nog tegen maar 300gram dan. met deze trainingswijze zul je ook niet veel Kcals verbranden voor je Cut. je pecs lijken wel beter zichtbaar btw
Nee nog geen volle week, afgelopen woensdag was de eerste lage dag. Dus kan daar nog niet veel over zeggen.

De afgelopen training was ook niet mijn normale maar iets aangepast. Vanavond zijn de sets, reps en gewichten weer zoals het hoort

Aankomende zaterdag en zondag worden lage dagen, maandag een hoge, dinsdag en woensdag lage en dan donderdag en vrijdag weer hoge.

Heb jij een suggestie dan? Want je maakt me wel nieuwsgierig met je "deze trainingswijze zul je ook niet veel Kcals verbranden"

Persoonlijk had ik sneller gepusht of iig nu het gaspedaal vol induwen. 3.5kg afvallen met dit bf% in 6 weken is echt langzaam en kan veel sneller. Ben zelf absoluut voorstander van een langzame cut, maar als je dit in 6 weken doet dan bereid je maar voor dat die 10% nog 3/4 maanden gaan duren minimaal.

Heb nergens last van nee. Ik vind dus ook dat het sneller kan en mag en moet man!

Met "sneller pushen" bedoel je "sneller cutten" toch? Moet even wennen dat je daar niet "pushen in de gym" mee bedoeld.

Het zou in mijn ogen mooi zijn, als dat lukt, om eind september mijn doel sowieso te hebben bereikt, dan heb ik nog 2 maand en een week.

Nee nog geen volle week, afgelopen woensdag was de eerste lage dag. Dus kan daar nog niet veel over zeggen.

De afgelopen training was ook niet mijn normale maar iets aangepast. Vanavond zijn de sets, reps en gewichten weer zoals het hoort

Aankomende zaterdag en zondag worden lage dagen, maandag een hoge, dinsdag en woensdag lage en dan donderdag en vrijdag weer hoge.

Heb jij een suggestie dan? Want je maakt me wel nieuwsgierig met je "deze trainingswijze zul je ook niet veel Kcals verbranden"
Zoals ik al eerder zei, ben ik van de high-reps. je verliest het minste massa, of bouwt zelfs nog iets, wanneer je met gewichten traint.
Maar je kunt dit aankijken, en wat je lage dagen doen. Ik bedoel niet dat je nu gelijk moet zakken in kcals. je kunt ook een week hebben dat je stagneert in gewicht, en wel of niets verliezen op je buikomtrek. maar dat je er beter uitziet in de spiegel.

Heb nergens last van nee. Ik vind dus ook dat het sneller man en mag en moet man!

Met "sneller pushen" bedoel je "sneller cutten" toch? Moet even wennen dat je daar niet "pushen in de gym" mee bedoeld.

Het zou in mijn ogen mooi zijn, als dat lukt, om eind september mijn doel sowieso te hebben bereikt, dan heb ik nog 2 maand en een week.
Pushen in de gym is standaard elke sessie maximaal neem in aan.

Kcal harder droppen, je gaat nooit in sept op 10% bf zit als je dit tempo aanhoud. Cardio zou ik (nog) niet uppen, vooral als je aangeeft je qua voeding nog vrij ruim zit. Ik zou mee -300/500 pd doen, beetje tempo ga je niet dood van.

• Like

Nee ! Dat is onzin. Je moet meer energie verbranden. straks zit ie op 1500kcals en loopt als een zombie rond.

Eerst maar volle week hoge.lage dagen afwachten !

• Like
Pushen in de gym is standaard elke sessie maximaal neem in aan.

Kcal harder droppen, je gaat nooit in sept op 10% bf zit als je dit tempo aanhoud. Cardio zou ik (nog) niet uppen, vooral als je aangeeft je qua voeding nog vrij ruim zit. Ik zou mee -300/500 pd doen, beetje tempo ga je niet dood van.
Pushen in de gym doen we sowieso, maar omdat je zegt "ik zou echt gaan pushen" was ik benieuwd wat je daar mee bedoeld.

En nu krijg ik dus van de één het advies om hoge en lage dagen in kcals te doen, van de ander krijg ik het advies om "gewoon kcals te verlagen, dus geen hoge en lage.
Ik snap dat het per persoon verschillend is en er geen one-size-fits-all methode is maar ik moet nu wel een keuze maken en wil niet blijven hangen....

Ik ga die massa killen man, vetmassa bedoel ik dan, hoge reps blijven er in maar dan wel met normale, zware gewichten tot bijna max (ivm overtraining en slecht herstel)

En wat betreft weinig eten en niet volhouden: ik ben een bijzonder eigenwijze steenbok die een doel voor ogen heeft, moet ik daarom honger lijden, dan doe ik dat, maakt mij niet uit. Er zijn ijsjes met 5kcals (slimpie waterijsjes) die de trek kunnen stillen, ik heb zero ranja, en tegenwoordig is er zero-alles dus als t moet zijn dat de noodmiddelen om eventuele erge trek tegen te gaan.

Deze week en volgende week eerst bekijken wat die hoge en lage dagen gaan doen.

Als t mij niet bevalt, ga ik naar 2400 kcals elke dag in plaats van hoge lage dagen.

ik heb niet zo veel problemen om op groente, fruit, kwark, kip, eieren en noten te leven, dan maak ik van de post-workout wel een brinta en de pre-workout een havermout zodat ik rond de trainingen koolhydraten binnen krijg.

is maar een idee he, niet dat ik dit nu meteen ga doen....

Deze week en volgende week eerst bekijken wat die hoge en lage dagen gaan doen.

Als t mij niet bevalt, ga ik naar 2400 kcals elke dag in plaats van hoge lage dagen.

ik heb niet zo veel problemen om op groente, fruit, kwark, kip, eieren en noten te leven, dan maak ik van de post-workout wel een brinta en de pre-workout een havermout zodat ik rond de trainingen koolhydraten binnen krijg.

is maar een idee he, niet dat ik dit nu meteen ga doen....
Met brinta moet je nog meer drinken, dat zuigt veel vocht op. UFO is beter of Rijstebloem

• Bicep
Komkommer is ook best een goede ‘vuller’ moest je op iets willen knabbelen bij honger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven