MuscleMeat

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
"Washday tomorrow, nothing clean, right?"

Donderdag upperbody.

Ab crunch machine:
4 x 10 x 25

Bench:
12 x 80
9 x 80
11 x 70
8 x 70

Lat Pulldown:
10 x 80
9 x 80
11 x 70
10 x 70

Seated machine chest fly:
10 x 65
11 x 55
14 x 45
10 x 45

Seated cable row hammergrip:
10 x 50
9 x 60
8 x 60
11 x 50

Shoulder bell press:
8 x 24
10 x 22
11 x 20
9 x 20

Upright row:
13 x 45
11 x 45
9 x 50

Incline dbell curl:
8 x 20
11 x 16
8 x 16

Overhead triceps machine:
12 x 20
10 x 20
10 x 20

Fijne workout, echt heerlijk.

Gister en eergisteren op het strand gelegen met de vrouw, lekker gezwommen in de zee en ook knap verbrand op de benen en bovenlichaam op sommige plekken.
Daardoor wat vocht vast gehouden, ben een kilo zwaarder dan eergisteren.

Heb wel een beetje gezondigd wat eten betreft en keukenweegschaal niet meegenomen , heb zelfs een CORNETTO gehad, patat (zo op het oog rond de 150gr) met bakje mayo (20gr mayo), de volgende dag één croissant kaas, één koffiebroodje en één ciabatta rozijn. Voor de rest eiwitshakes en kwark. Eiwitten sowieso binnengekregen maar het doel om 2200kcal per dag te pakken is niet doorgegaan, dit werden er 2700 en 2800, nog zeker onder onderhoud.
Vanaf vandaag weer strak in de planning.

Feeling good!

I'll be back!

Laatst bewerkt:
Als je maar genoten hebt en direct weer oppakken. Zulke dagen zijn vrij lastig om vol te houden. Maar zeg eens… hoe kan jij als halve turk verbranden 🤣🤣🤣

• Haha
Waarderingen: K82
Als je maar genoten hebt en direct weer oppakken. Zulke dagen zijn vrij lastig om vol te houden. Maar zeg eens… hoe kan jij als halve turk verbranden 🤣🤣🤣
Haha klopt, is ook helemaal ok hoor wat mij betreft, zolang ik maar niet boven mijn kcals uit kom kan ik er wel mee leven voor deze ene keer.

Daarnaast wordt ik altijd echt snel bruin, gezicht, hoofd, armen.
Maar heb altijd een lange broek aan en een shirt dus de rest is bedekt en is redelijk licht van kleur, dat verband op sommige stukken dus makkelijk aan 't strand.

Maar trekt wel weer bij hoor, gister was 't erger hahha.

Het is ook niet die halve Turk die verbrandt maar die halve Nederlander die er bij mij in zit 🤣

Is het al tijd om te trainen?

Ja ik loop zo die kant op. Heb mijn eiwit hes naar binnen gegoten, banaantje erbij en nu even caffeine pakken.

Straks de Belt-Squat voor de eerste keer in mijn leven doen, in plaats van de klassieke Squat.

Update van de afgelopen week volgt straks.

Is het al tijd om te trainen?

Ja ik loop zo die kant op. Heb mijn eiwit hes naar binnen gegoten, banaantje erbij en nu even caffeine pakken.

Straks de Belt-Squat voor de eerste keer in mijn leven doen, in plaats van de klassieke Squat.

Update van de afgelopen week volgt straks.
Shut-up and Squat :whip:

• Heart
"Come with me if you want to live"

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Laatste meeting bodyfat: 19.6%
Huidig bodyfat: onbekend
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 92.5kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 92.9
Gem. gewicht vorige week: 94
Buikomtrek: 96
Laatste meting buikomtrek: 96 cm (week geleden)
Kcals: 2800 op trainingsdagen, 2200 op niet trainingsdagen
Onderhoud: 3300

Vrijdag lowerbody:

Belt Squat:
11 x 50
10 x 70
8 x 70
10 x 50

Deadlift:
10 x 80
4 x 90
2 x 100
1 x 110
1 x 120
8 x 80

LegPress:
11 x 150
9 x 150
8 x 150
8 x 150

Lying legCurls:
8 x 35
10 x 30
12 x 25

Leg Extensions:
8 x 35
10 x 30
12 x 25

Kuiten staand:
4 x 10 x 120

Ok,de Belt Squat, het is wel een beetje wennen, houding zoeken, voeten naar voren voeten naar achteren, hoe diep ga ik zakken?
Ik begon maar met 50 kg (25 aan beide kanten), het frame zal rond de 30kg wegen vermoed ik dus het zal zo rond de 80 ik totaal zijn.
Wat ik merk is dat je echt heel de voorkant focust en enorme pomp er van krijgt, voelt behoorlijk anders dan een klassieke Squat maar dat is logisch.
Ik zal hem wat vaker pakken zodat ik er aan kan wennen. Voelde niet verkeerd.

Daarnaast neemt het vocht op mijn verbrande schenen en enkels ook mooi af, vergeleken met gisteren 1 kilo kwijt.

Dit weekend maar even flink gaan lopen zoals het hoort. 2200kcals op de dagen dat er niet getraind wordt.

En natuurlijk de voortgangsfoto's :

IMG_20240802_091950.jpg
IMG_20240802_092404.jpg
IMG_20240802_092700.jpg

Als ik eind volgende week niet een betere progressie zie ga ik agressiever cutten.

1.5kg er af toch ?

• Like
Als ik eind volgende week niet een betere progressie zie ga ik agressiever cutten.
Waarom? Je kan toch niet in één week een gigantische verandering verwachten? Je bent t.o.v. vorige week best wel wat gewicht kwijt en deze sport draait om de lange adem en je moet nog wel even.

Waarom? Je kan toch niet in één week een gigantische verandering verwachten? Je bent t.o.v. vorige week best wel wat gewicht kwijt en deze sport draait om de lange adem en je moet nog wel even.
Ja dat besef ik me eigenlijk ook wel, nadat ik het had gepost dacht ik "niet te snel gaan jongen, rustig aan is beter".

Bedankt voor je reactie man.

Als je nu te hard gaat en je voelt je er niet lekker op, of kunt niet vol trainen, én cardio schiet je helemaal niks mee op.
Het heeft tijd nodig, dat moet je accpeteren

• Like
Even over kcals uit gesloten kuurlog:

Zoals ik al 1000x zei, kun je niet van een ander uitgaan.
@Grudgie cut op 2500kals met 60kg BW

• Like
"Come with me if you want to live"

Begin bodyfat: 23.7%
Doel bodyfat: 10%
Laatste meeting bodyfat: 19.6%
Huidig bodyfat: onbekend
Startgewicht: 97.8 kg
Huidig gewicht: 92.5kg (laatste weging)
Gem weekgewicht: 92.9
Gem. gewicht vorige week: 94
Buikomtrek: 96
Laatste meting buikomtrek: 96 cm (week geleden)
Kcals: 2800 op trainingsdagen, 2200 op niet trainingsdagen
Onderhoud: 3300

Vrijdag lowerbody:

Belt Squat:
11 x 50
10 x 70
8 x 70
10 x 50

Deadlift:
10 x 80
4 x 90
2 x 100
1 x 110
1 x 120
8 x 80

LegPress:
11 x 150
9 x 150
8 x 150
8 x 150

Lying legCurls:
8 x 35
10 x 30
12 x 25

Leg Extensions:
8 x 35
10 x 30
12 x 25

Kuiten staand:
4 x 10 x 120

Ok,de Belt Squat, het is wel een beetje wennen, houding zoeken, voeten naar voren voeten naar achteren, hoe diep ga ik zakken?
Ik begon maar met 50 kg (25 aan beide kanten), het frame zal rond de 30kg wegen vermoed ik dus het zal zo rond de 80 ik totaal zijn.
Wat ik merk is dat je echt heel de voorkant focust en enorme pomp er van krijgt, voelt behoorlijk anders dan een klassieke Squat maar dat is logisch.
Ik zal hem wat vaker pakken zodat ik er aan kan wennen. Voelde niet verkeerd.

Daarnaast neemt het vocht op mijn verbrande schenen en enkels ook mooi af, vergeleken met gisteren 1 kilo kwijt.

Dit weekend maar even flink gaan lopen zoals het hoort. 2200kcals op de dagen dat er niet getraind wordt.

En natuurlijk de voortgangsfoto's :

IMG_20240802_091950.jpg
IMG_20240802_092404.jpg
IMG_20240802_092700.jpg
Heb je blessures? Je belt squat / DL zijn bijzonder laag voor iemand van jou bw. Nou weet ik ook wel dat gewicht een “tool” is, maar alsnog moet je wel wat kunnen tillen voor je spieren te kietelen.

Zie dat je 20kg dbs incline doet curlen, maar 120kg dl voor 1, het klopt gewoon niet.

Hoelang train je trouwens al?

Heb je blessures? Je belt squat / DL zijn bijzonder laag voor iemand van jou bw. Nou weet ik ook wel dat gewicht een “tool” is, maar alsnog moet je wel wat kunnen tillen voor je spieren te kietelen.

Zie dat je 20kg dbs incline doet curlen, maar 120kg dl voor 1, het klopt gewoon niet.

Hoelang train je trouwens al?
Dit was mijn eerste beltsquat, moest wennen aan de stand, en uitvoering.
Ik weet dat 't laag is, bewust zo gedaan.

DL kon ik hoger pakken maar bewust niet voor gekozen. Ik wilde eigenlijk niet die korte setjes pakken maar toch gedaan, gewoon nieuwsgierig.

Deadlift gewicht valt over het algemeen wel tegen vind ik, ik zie guys die tegen de 200 van de grond trekken met minder bodyweight. Iets met techniek?

Na de cut ga ik daar wel meer op focussen maar ik was eigenlijk gewoon benieuwd hoe die 120 nog voelde met mijn kcals in mijn huidige cut.

Daarnaast train ik nu ruim anderhalf jaar weer elke week fanatiek, altijd wel getraind in gyms maar dan ook weer te veel periodes op en af, dan weer paar jaar wel dan weer niet dan weer paar jaar wel, te veel mee laten slepen door situaties, zou ik tegenwoordig niet meer doen. KT is nu mijn leven, de rest van mijn leven bouw ik daar om heen.

DL kon ik hoger pakken maar bewust niet voor gekozen. Ik wilde eigenlijk niet die korte setjes pakken maar toch gedaan, gewoon nieuwsgierig.

Deadlift gewicht valt over het algemeen wel tegen vind ik, ik zie guys die tegen de 200 van de grond trekken met minder bodyweight. Iets met techniek?

Na de cut ga ik daar wel meer op focussen maar ik was eigenlijk gewoon benieuwd hoe die 120 nog voelde met mijn kcals in mijn huidige cut.

Daarnaast train ik nu ruim anderhalf jaar weer elke week fanatiek, altijd wel getraind in gyms maar dan ook weer te veel periodes op en af, dan weer paar jaar wel dan weer niet dan weer paar jaar wel, te veel mee laten slepen door situaties, zou ik tegenwoordig niet meer doen. KT is nu mijn leven, de rest van mijn leven bouw ik daar om heen.
Als je jezelf niet uitdaagt stimuleer je ook geen groei he.
Persoonlijk heb ik het idee dat je ver van intensief traint en daarmee kom je eerste jaar wel weg, maar daarna stagneer je al vrij snel.

• Like

Deadlift komt zeker veel techniek bij kijken maar 1x120 voor iemand van jouw bw vind ik wel erg weinig zoals @AK zegt. Ik deed setjes van 160-180kg rond de 70-72 kg bw met een max van 2x210

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven