MuscleMeat

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet meer dus.
Of was je ook maagd, en toen niet meer en nu wel weer ?

Je foto's laten elke keer wel een verschil zien, keep it up :thumb:
Star Trek Hoax GIF

• Bicep
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
"Jesus, you were gonna kill that guy!"
"Of course, I am a terminator!"

Vrijdag lowerbody:

Deadlift:
Warmup (filmpje van uitvoering plaats ik hierna)

9 x 70 (Warmup)
2 x 110
1 x 120
1 x 140

Graag feedback over de vorm en uitvoering.

HackSquat:
Lege slede weegt 60 kg.
Alle gewichten hieronder zijn inclusief slede:
15 x 60 warmup en kennis maken met deze oefening.
13 x 80
10 x 100
8 x 110
6 x 120

Lying Legcurls:
8 x 35
10 x 30
13 x 25

Laatste set wordt de volgende keer 5kg verhoogd.

Leg Extensions:
8 x 35
10 x 30
10 x 30

Volgende keer begin ik met 40kg

Kuiten seated:
4 x 10 x 45

Ok, ik heb deze week elke dag erg fijn en hard getraind. Dit schema zal ik nog eenmaal in één post zetten voor het overzicht. Ik ga iedere week exact dit programma aanhouden en zal enkel als doel hebben om reps te vermeerderen danwel gewicht te verhogen waar nodig.

Nu tijd voor 50gr havermout en 1 scoop whey PWO.

I'll be Back, no problemo, hasta la Vista.

800gr per week is nog best veel, gaat lekker, als je dit nog even vol kunt houden
Ik hou dit zeker wel vol. Hoge dagen zijn nu 2500kcals en lage dagen 2200, bijna elke dag 10k stappen, dagen dat dit niet gehaald wordt zijn het er 8000.

Ik merk wel dat ik meer aan eten denk als normaal. Lijkt me logisch, heb tot nu toe geen last ofzo dus ik kan nog verlagen als ik wil maar tot nu toe loopt 't nog goed.

Maar dit is een prima ronde toch? Nu weet je dat je zwaarder kan! Enige vraag is waarom bouw je af in gewicht? Als je 8x34 haalt zou ik de volgende set hetzelfde pakken of juist gewicht erbij.
Of als je de set na deze maar 5/6x34 haalt iets verlagen wat je toegepast hebt.

Aan de laatste set kan je zien dat het goed ging en waarschijnlijk de 2e set al op de 36kg had kunnen zitten! Maar als dit allemaal richting Max voelde was dit een goede ronde toch?
Ja ben het met je eens op alle punten. Ik was alleen een basis aan het zoeken voor mezelf zodat ik de volgende keer war gerichter kan werken.

Die top/backoff vind ik zelf wel een fijne manier. Echter denk ik er wel aan om de gewichten om te draaien en dus met "laag gewicht" te beginnen en dan steeds gewicht er bij.

Maar laat ik eerst maar even een goede routine hierin krijgen.

De zweep van @AK ligt namelijk op de loer 😜 (grapje AK!)

💪🏽

• Bicep
Waarderingen: GruX
Klopt, maar dat was mijn punt niet. Je ziet dat die goed op weg is, maar toch nog meer in zit als je de laatste setjes ziet.

Ja precies. Maar als je kijkt naar de herhalingen en gewicht is het vermoeden dat die de 36 wel aankan.

Je ziet wel veel meer structuur en maakt het voelen/meten van wat je kan eenvoudiger 💪🏻✌🏻
Ik zal je zeggen, ik wilde de eerste set met 40kg dumbbells beginnen maar die kreeg ik in mijn eentje net niet de lucht in. Misschien had ik me moeten laten helpen om ze de eerste keer klaar te leggen zegmaar.

Niet meer dus.
Of was je ook maagd, en toen niet meer en nu wel weer ?

Je foto's laten elke keer wel een verschil zien, keep it up :thumb:
Wat is de definitie van "naturel"?

Betekent dit dat je überhaupt nog nooit AAS hebt gebruikt? Dan ben ik dus niet naturel want ik heb begin dit jaar een paar maand geprikt en toen ik 22 was ook (20 jaar geleden dus).

Laatste prik was 4 maand geleden dus momenteel doe ik het zonder AAS.
Ben ik nu dan naturel op het moment, lijkt me wel.

Dus, wanneer ben je naturel?

Ik zal je zeggen, ik wilde de eerste set met 40kg dumbbells beginnen maar die kreeg ik in mijn eentje net niet de lucht in. Misschien had ik me moeten laten helpen om ze de eerste keer klaar te leggen zegmaar.
Dumbbells voorslaan vergt veel oefening. Zelf gebruik ik boven de 40kg powerhooks omdat ik anders met mijn versleten schouders meer bezig ben met voorslaan dan met pressen.

• Like
Waarderingen: K82
Waar blijft je deadlift filmpje.

Betekent dit dat je überhaupt nog nooit AAS hebt gebruikt? Dan ben ik dus niet naturel want ik heb begin dit jaar een paar maand geprikt en toen ik 22 was ook (20 jaar geleden dus).

Je bent dus zo naturel als paprika chips.
Ben wel met je eens dat het ligt aan de definitie die je gebruikt. Na 20 jaar heb je natuurlijk geen profijt meer van je kuur.
Na vier maanden kun je nog wel wat massa bij je dragen die je anders niet had gehad.

als je begin dit jaar nog heb geprikt dan ben je niet niet meer naturel vind ik.

Als je ooit gekuurd hebt ben je niet meer natural! Het is net als maagd zijn😍😜
Eens maar als je 20 jaar terug 1 keer iets heb geprobeerd. Dan vind ik dat niet meer echt mee tellen voor je fysiek van nu. Maar dat is mijn mening he.

• Heart
Waarderingen: GruX
Eens maar als je 20 jaar terug 1 keer iets heb geprobeerd. Dan vind ik dat niet meer echt mee tellen voor je fysiek van nu. Maar dat is mijn mening he.
Zo werkt dat helaas niet.
Misschien heeft hij er niet uitgehaald wat er in zat, maar 1x een kuur levert een dusdanig voordeel op dat je niet meer door kunt als zijnde naturel.
Je lichaam heeft er voordeel van gehad.

Zo werkt dat helaas niet.
Misschien heeft hij er niet uitgehaald wat er in zat, maar 1x een kuur levert een dusdanig voordeel op dat je niet meer door kunt als zijnde naturel.
Je lichaam heeft er voordeel van gehad.
blijf erbij dat 1 kuurtje van 20 jaar terug geen invloed meer heeft op je fysiek van nu. Dat je je zelf dan geen naturel kan noemen dat snap ik wel. Maar van 20 jaar terug heeft echt geen invloed meer hoor.

blijf erbij dat 1 kuurtje van 20 jaar terug geen invloed meer heeft op je fysiek van nu. Dat je je zelf dan geen naturel kan noemen dat snap ik wel. Maar van 20 jaar terug heeft echt geen invloed meer hoor.
Er zijn waarschijnlijk wel permanente veranderingen.

blijf erbij dat 1 kuurtje van 20 jaar terug geen invloed meer heeft op je fysiek van nu. Dat je je zelf dan geen naturel kan noemen dat snap ik wel. Maar van 20 jaar terug heeft echt geen invloed meer

Is er laatst geen onderzoek uitgebracht dat wanneer je een keer kuurt, je receptoren en spiercellen/geheugen etc voor altijd positief veranderd blijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven