- Waardering
- 2.923
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Niet meer dus.
Of was je ook maagd, en toen niet meer en nu wel weer ?
Je foto's laten elke keer wel een verschil zien, keep it up![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet meer dus.
Jij wint!!
Ik hou dit zeker wel vol. Hoge dagen zijn nu 2500kcals en lage dagen 2200, bijna elke dag 10k stappen, dagen dat dit niet gehaald wordt zijn het er 8000.800gr per week is nog best veel, gaat lekker, als je dit nog even vol kunt houden
Thanks!
Ja ben het met je eens op alle punten. Ik was alleen een basis aan het zoeken voor mezelf zodat ik de volgende keer war gerichter kan werken.Maar dit is een prima ronde toch? Nu weet je dat je zwaarder kan! Enige vraag is waarom bouw je af in gewicht? Als je 8x34 haalt zou ik de volgende set hetzelfde pakken of juist gewicht erbij.
Of als je de set na deze maar 5/6x34 haalt iets verlagen wat je toegepast hebt.
Aan de laatste set kan je zien dat het goed ging en waarschijnlijk de 2e set al op de 36kg had kunnen zitten! Maar als dit allemaal richting Max voelde was dit een goede ronde toch?
Ik zal je zeggen, ik wilde de eerste set met 40kg dumbbells beginnen maar die kreeg ik in mijn eentje net niet de lucht in. Misschien had ik me moeten laten helpen om ze de eerste keer klaar te leggen zegmaar.Klopt, maar dat was mijn punt niet. Je ziet dat die goed op weg is, maar toch nog meer in zit als je de laatste setjes ziet.
Ja precies. Maar als je kijkt naar de herhalingen en gewicht is het vermoeden dat die de 36 wel aankan.
Je ziet wel veel meer structuur en maakt het voelen/meten van wat je kan eenvoudiger 💪🏻✌🏻
Wat is de definitie van "naturel"?Niet meer dus.
Dumbbells voorslaan vergt veel oefening. Zelf gebruik ik boven de 40kg powerhooks omdat ik anders met mijn versleten schouders meer bezig ben met voorslaan dan met pressen.Ik zal je zeggen, ik wilde de eerste set met 40kg dumbbells beginnen maar die kreeg ik in mijn eentje net niet de lucht in. Misschien had ik me moeten laten helpen om ze de eerste keer klaar te leggen zegmaar.
Ik moet zeggen dat de spiegel beter oogt dan mijn phone camera, Huawei P30 lite, misschien dat die Chinezen met me lopen te fucken 😜
Je bent dus zo naturel als paprika chips.Wat is de definitie van "naturel"?
Betekent dit dat je überhaupt nog nooit AAS hebt gebruikt? Dan ben ik dus niet naturel want ik heb begin dit jaar een paar maand geprikt en toen ik 22 was ook (20 jaar geleden dus).
Laatste prik was 4 maand geleden dus momenteel doe ik het zonder AAS.
Ben ik nu dan naturel op het moment, lijkt me wel.
Dus, wanneer ben je naturel?
als je begin dit jaar nog heb geprikt dan ben je niet niet meer naturel vind ik.Wat is de definitie van "naturel"?
Betekent dit dat je überhaupt nog nooit AAS hebt gebruikt? Dan ben ik dus niet naturel want ik heb begin dit jaar een paar maand geprikt en toen ik 22 was ook (20 jaar geleden dus).
Laatste prik was 4 maand geleden dus momenteel doe ik het zonder AAS.
Ben ik nu dan naturel op het moment, lijkt me wel.
Dus, wanneer ben je naturel?
Als je ooit gekuurd hebt ben je niet meer natural! Het is net als maagd zijn😍😜als je begin dit jaar nog heb geprikt dan ben je niet niet meer naturel vind ik.
Eens maar als je 20 jaar terug 1 keer iets heb geprobeerd. Dan vind ik dat niet meer echt mee tellen voor je fysiek van nu. Maar dat is mijn mening he.Als je ooit gekuurd hebt ben je niet meer natural! Het is net als maagd zijn😍😜
Als antwoord op mijn vraag ben ik het met je eens.Eens maar als je 20 jaar terug 1 keer iets heb geprobeerd. Dan vind ik dat niet meer echt mee tellen voor je fysiek van nu. Maar dat is mijn mening he.
Zo werkt dat helaas niet.Eens maar als je 20 jaar terug 1 keer iets heb geprobeerd. Dan vind ik dat niet meer echt mee tellen voor je fysiek van nu. Maar dat is mijn mening he.
blijf erbij dat 1 kuurtje van 20 jaar terug geen invloed meer heeft op je fysiek van nu. Dat je je zelf dan geen naturel kan noemen dat snap ik wel. Maar van 20 jaar terug heeft echt geen invloed meer hoor.Zo werkt dat helaas niet.
Misschien heeft hij er niet uitgehaald wat er in zat, maar 1x een kuur levert een dusdanig voordeel op dat je niet meer door kunt als zijnde naturel.
Je lichaam heeft er voordeel van gehad.
Er zijn waarschijnlijk wel permanente veranderingen.blijf erbij dat 1 kuurtje van 20 jaar terug geen invloed meer heeft op je fysiek van nu. Dat je je zelf dan geen naturel kan noemen dat snap ik wel. Maar van 20 jaar terug heeft echt geen invloed meer hoor.
blijf erbij dat 1 kuurtje van 20 jaar terug geen invloed meer heeft op je fysiek van nu. Dat je je zelf dan geen naturel kan noemen dat snap ik wel. Maar van 20 jaar terug heeft echt geen invloed meer