MuscleMeat

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
DL fout ?
anders moet je in cut geen 1RM doen, maar reps.
9 x 70 (Warmup)
2 x 110
1 x 120
1 x 140

• Bicep
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
DL fout ?
anders moet je in cut geen 1RM doen, maar reps.
9 x 70 (Warmup)
2 x 110
1 x 120
1 x 140
Ik kan 't filmpje niet uploaden helaas, iets met "invalid filetype".

Maar bij 140 glijdt de bar naar mijn vingers en heb ik de bar in mijn vingerhaak zeg maar.

Ik zal de volgende DL setjes doen met reps op lager gewicht. Misschien bij DL toch maar voor korte sets gaan? Als in 5x5?

Straps gebruiken bij pull, maar uiteraard zijn er hier ook diehards die roepen “grip trainen” 👍

Grip is altijd eerder weg als kracht dus een pull workout/ oefening zonder straps vind ik zinloos.

Straps gebruiken bij pull, maar uiteraard zijn er hier ook diehards die roepen “grip trainen” 👍

Grip is altijd eerder weg als kracht dus een pull workout/ oefening zonder straps vind ik zinloos.
Ok, straps dus, ga ik bestellen.
Zie jij verder nog zaken waarvan je denkt dat ze anders kunnen?

Wat is de definitie van "naturel"?

Betekent dit dat je überhaupt nog nooit AAS hebt gebruikt? Dan ben ik dus niet naturel want ik heb begin dit jaar een paar maand geprikt en toen ik 22 was ook (20 jaar geleden dus).

Laatste prik was 4 maand geleden dus momenteel doe ik het zonder AAS.
Ben ik nu dan naturel op het moment, lijkt me wel.

Dus, wanneer ben je naturel?
Uit je doen en laten op dit forum dacht ik serieus dat je misschien pas net 20 was. Dat je 42 bent sta ik van te kijken.
Als je een paar maanden geleden nog aas heb gebruikt ben je zeker geen naturel.
Iets van 20 jaar geleden valt over te discuseren. Maar een paar maanden geleden niet😆

Uit je doen en laten op dit forum dacht ik serieus dat je misschien pas net 20 was. Dat je 42 bent sta ik van te kijken.
Als je een paar maanden geleden nog aas heb gebruikt ben je zeker geen naturel.
Iets van 20 jaar geleden valt over te discuseren. Maar een paar maanden geleden niet😆
🤣 Je dacht dat ik net 20 was?

Mijn doen en laten?

Ok, grappig. Nee ben wel iets ouder.

En ja ik kom volgens de één misschien jong over en volgens de ander misschien kinderachtig (dat hoor ik namelijk wel eens) maar dat boeit mij echt totaal niet.

En wat het naturel zijn betreft, ik ben dus niet naturel, ondanks dat ik momenteel niks prik.

Vandaag wel weer 10k stappen gezet en weer 200gr lichter op de schaal.

🦾💪🏽

Ik kom vaak wat ouder over, misschien heeft het te maken door de gear!

Wat denk jij @Schwarzeneggertje ?

• Bicep
🤣 Je dacht dat ik net 20 was?

Mijn doen en laten?

Ok, grappig. Nee ben wel iets ouder.

En ja ik kom volgens de één misschien jong over en volgens de ander misschien kinderachtig (dat hoor ik namelijk wel eens) maar dat boeit mij echt totaal niet.

En wat het naturel zijn betreft, ik ben dus niet naturel, ondanks dat ik momenteel niks prik.

Vandaag wel weer 10k stappen gezet en weer 200gr lichter op de schaal.

🦾💪🏽
Je posts hebben een jeugdig enthousiasme, daar is wmb niets mis mee.

• Heart
Geen idee wat dat betekend, maar ik ben wel sterk telt dat ook?
Hij ziet in jou de nieuwe King Kong.
En hij kan het weten, hij is in Afrika geweest.

Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet eruit als een droge Veluwe met leeuwen en her en der een stoffige getto. Lijkt me niks.

Hij ziet in jou de nieuwe King Kong.
En hij kan het weten, hij is in Afrika geweest.

Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet eruit als een droge Veluwe met leeuwen en her en der een stoffige getto. Lijkt me niks.
Ik woonde 100m van een gezellige bar en 500m van 2 grote supermarkten met het hele assortiment aan Zuid-Afrikaanse wijnen.

"My CPU is a neural-net processor; a learning computer. The more contact I have with humans, the more I learn."

Maandag upperbody 1.

Ab crunch machine:
4 x 12 x 25

OHP (op advies de OHP als eerst gedaan):
14 x bar (= 4 x 20)
12 x 30
10 x 35
8 x 40
6 x 45 (laatste rep pushpress)

Bench:
10 x bar
4 x 60
2 x 80
1 x 90
8 x 100 (laatste 4 reps met hulp)
8 x 90 (laatste 2 reps met hulp)
8 x 85 (laatste 2 reps met hulp)
8 x 80 (laatste rep met hulp)

Deze benchsessie voelde niet verkeerd zo na een OHP, wel op kracht ingeleverd als ik kijk naar de behaalde reps in vergelijking met vorige week.

Ook werd me verteld om na te denken over een andere indeling van deze workout omdat mijn max blijkbaar hoger zou liggen dan 100. En dat dit ik dus effectiever zou kunnen benchen, maar hoe dan?

Ik weet alleen nu even niet zo goed hoe een alternatieve sessie er voor mij uit zou kunnen zien.
Misschien een opbouw van gewicht en afscheid nemen van die 80kg maar zwaarder eindigen (of beginnen)?

BOR:
12 x 50 (warmup)
4 x 10 x 80

Alle sets 10 reps (2 meer dan vorige week). Volgende week gewicht op de eerste sets verhogen.

Lat Pull down Hammergrip:
8 x 90
9 x 80
13 x 70 (vreemd dat dit ineens te makkelijk leek te gaan, kwam hier na 3 reps achter en besloot toch door te trekken).
Volgende sessie beter en effectiever inrichten)
8 x 80 (Dit dus....)

Biceps curls straight bar:
8 x 40
9 x 35
12 x 30
8 x 30

Triceps pushdown:
14 x 60
12 x 60
11 x 60

Overhead triceps extensions:
Staand cable extensions gedaan omdat de machine helaas bezet was door 3 gozers.
3 x 12 x 40

Afsluitend:
Hanging leg raises
3 x 15

Erg fijn getraind, ik had veel minder power verwacht op de bench met name doordat ik daarvoor OHP gedaan had. Geen noemenswaardige kracht ingeleverd en ook een bijzonder goed gevoel in de schouders moet ik zeggen.

Wel ben ik dus, zoals aangegeven, aan het bedenken hoe ik mijn Bench effectiever kan inrichten, dit om er eigenlijk alles uit te halen wat er in zit. Puur gericht op hypertrofy.
En dit komt enkel omdat ik de opmerking kreeg dat ik meer kan drukken dan dat ik momenteel doe.

Dus als er mensen zijn die een richting kunnen aangeven zou dat mooi zijn.
Zo niet, dan blijf ik me focussen op meer reps, dat sowieso.

I'll be back!

Laatst bewerkt:
Heb je die persoon gevraagd die jou zag bankdrukken, hoe je dat moet gaan doen ?

• Like
Heb je die persoon gevraagd die jou zag bankdrukken, hoe je dat moet gaan doen ?
Ja, hij gaf aan hoger te beginnen met bijvoorbeeld 110, dan een spotter er achter te hebben die me helpt met het pushen maar die mijzelf de negatieve (neergaande beweging) laat doen, dit om mijn spieren te laten wennen aan het gewicht, sterker te worden en spiergroei mogelijk te maken.

Is dit een goede optie?

Erg fijn getraind, ik had veel minder power verwacht op de bench met name doordat ik daarvoor OHP gedaan had. Geen noemenswaardige kracht ingeleverd en ook een bijzonder goed gevoel in de schouders moet ik zeggen.

Wel ben ik dus, zoals aangegeven, aan het bedenken hoe ik mijn Bench effectiever kan inrichten, dit om er eigenlijk alles uit te halen wat er in zit. Puur gericht op hypertrofy.
En dit komt enkel omdat ik de opmerking kreeg dat ik meer kan drukken dan dat ik momenteel doe.
ohp en bench zal elkaar op deze verhouding niet heel erg in de weg zitten, ohp is eigenlijk een prima warming up, maakt de schouders lekker los.
voor je bench zou ik die laatste reps niet met hulp doen, je weet nooit hoeveel hulp dat is, dat is altijd subjectief, de stapjes naar beneden zijn prima maar ik zou meer waarde hechten aan bv een laatste set van 5x80 zonder hulp.
natuurlijk kan je meer drukken dan dat je nu doet, je traint immers het benchen en je bent/hoeft niet iedere training opzoek naar je max, deze zal naarmate je vooruitgang boekt op je trainingen mbt reps/gewicht vanzelf mee omhoog gaan, je komt dus vanzelf een keer je max tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven