Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
"But everything she said was true. She knew... and nobody believed her. Not even me."

Donderdag upperbody 2:

Ab crunch machine:
4 x 10 x 25

Bw PullUps:
3 x 8

db chest press, lichte incline:
9 x 34
8 x 34
8 x 34
10 x 30

Seated cable row:
8 x 70
10 x 60
12 x 50
14 x 50

Seated machine fly:
9 x 65 (1rep meer dan vorige week)
10 x 55
12 x 50

Seated db press:
10 x 24
8 x 24
9 x 20
7 x 20

Incline biceps db curls:
8 x 20
8 x 18
8 x 18

Seated biceps machine
8 x 40
8 x 35
10 x 30

Triceps pushdown:
12 x 60
10 x 60
10 x 65
8 x 65

Overhead triceps machine:
12 x 20
10 x 20
8 x 25

Niet echt bijzonderheden te melden behalve dat ik mijn upperbody dagen naar mijn idee behoorlijk goed ingericht heb, ook qua gevoel.

Nu is het even aan mij om de lowerbody dagen te bekijken met betrekking tot het splitsen van achterkant en voorkant.

Ik zal de adviezen die gegeven zijn zeker goed doornemen en in overweging nemen.

Zoooo (en dan met de platte Almelose "ooo") veel smaken en zoooo veel manieren, ieder zijn eigen persoonlijke manier die voor hem of haar goed werk maar een goede stabiele basis is natuurlijk essentiëel.

I'll be back.

Laatst bewerkt:
Ok, en nu gaan we trainen.

• Like
Waarderingen: GruX
Met chestpr doe je dus weer junk. 9x34-8x34-8x34 en back off setje.
Dacht dat je twee werksets zou doen met back-off, en bij DP hetzelfde met 2 back-off sets ?

• Wow
Waarderingen: K82
Met chestpr doe je dus weer junk. 9x34-8x34-8x34 en back off setje.
Dacht dat je twee werksets zou doen met back-off, en bij DP hetzelfde met 2 back-off sets ?
Nu begin ik je echt kwijt te raken...

Hoezo is dit junk dan?

Geef me eens een voorbeeld van een "goede set" zonder junk.

Nu begin ik je echt kwijt te raken...

Hoezo is dit junk dan?

Geef me eens een voorbeeld van een "goede set" zonder junk.
De 3e set, dus max met 34kg 9 reps, next 8 en back-off.
Als je 3 volle sets kunt doen met 34kg is je gewicht te ligt.

Snap ook niet dat je 1oef biceps doet, dan 2 triceps en weer biceps.

Snap ook niet dat je 1oef biceps doet, dan 2 triceps en weer biceps.
Ja die volgorde klopt niet, zo staat het in mijn app, ik heb eerst biceps gepakt en daarna triceps.

Had ik moeten aanpassen maar heb het zo overgenomen in de log.

Edit:
Aangepast 💪🏽

Ja die volgorde klopt niet, zo staat het in mijn app, ik heb eerst biceps gepakt en daarna triceps.

Had ik moeten aanpassen maar heb het zo overgenomen in de log.
Abs was ook laatste oefening ?

Begin met optrekken is wel goed, want BW is het zwaarst. Dan rows en dan pecs pas

3 volle werksets zijn toch wel te doen. Met voldoende rust van 3 min wel te redden. Of een rir 2-3 naar 0-1.
Lage RIR is zonde van de set. Intensief trainen, en niet zoveel rusten omdat je nog een set moet doen, die junk is.

RIR3, je kunt 10 reps, maar doet er 7. Met 2x 3 minuten rust.
RIR0,1. Je kunt maximaal 10reps met dit gewicht, rust en doet nog een set waar je net 9 reps er uit perst.

Volume 21(halfbakken) of volume 20,19 waar je alles hebt gegeven

Laatst bewerkt:
Lage RIR is zonde van de set. Intensief trainen, en niet zoveel rusten omdat je nog een set moet doen, die junk is.
Voor zover ik onthouden heb kun je toch prima gainen met 2-3 RIR en minder kans op blessures. Persoonlijk vind ik 3 min rusten op compounds en volle set pakken fijner dan minder lang rusten en steeds minder moeten omdat je net niet genoeg rust hebt gehad.

• Like
Waarderingen: K82
3 volle werksets zijn toch wel te doen. Met voldoende rust van 3 min wel te redden. Of een rir 2-3 naar 0-1.
dit idd, is toch gewoon hoe heel veel mensen trainen met sets op hetzelfde gewicht.

ik heb gelezen dat @K82 eerder in zijn topic gevraagd had om een schop onder zijn ass, maar denk ook dat we nu op het punt zijn gekomen dat er helemaal niks meer goed is.
hij is een relatieve beginner, heel erg zoekende naar een goede manier van trainen en zal daar vast zijn weg ( zoals wij allemaal ) in vinden.

Voor zover ik onthouden heb kun je toch prima gainen met 2-3 RIR en minder kans op blessures. Persoonlijk vind ik 3 min rusten op compounds en volle set pakken fijner dan minder lang rusten en steeds minder moeten omdat je net niet genoeg rust hebt gehad.
Langer rust op lagere en zwaardere set(meer gewicht) dan rust je 3-5 minuten.
Ik rust op hogere reps 2 minuten, en super sets geen rust. We hebben het hier al weken over trouwens 🙃

RIR3, je kunt 10 reps, maar doet er 7. Met 2x 3 minuten rust.
RIR0,1. Je kunt maximaal 10reps met dit gewicht, rust en doet nog een set waar je net 9 reps er uit perst.

Volume 21(halfbakken) of volume 20,19 waar je alles hebt gegeven
Bedoelde meer je kunt rir 0-2 met voldoende rust tussendoor of rir 2-3 en afbouwend naar 0-2 met minder rust tussendoor. De eerste doe ik vaak met compounds en de tweede met isolatie.

dit idd, is toch gewoon hoe heel veel mensen trainen met sets op hetzelfde gewicht.

ik heb gelezen dat @K82 eerder in zijn topic gevraagd had om een schop onder zijn ass, maar denk ook dat we nu op het punt zijn gekomen dat er helemaal niks meer goed is.
hij is een relatieve beginner, heel erg zoekende naar een goede manier van trainen en zal daar vast zijn weg ( zoals wij allemaal ) in vinden.
Wat is er zo moeilijk aan 2werksets met back-off setje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven