- Waardering
- 7.550
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Succes met trainen💪🏽 gas🔥🔥
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met trainen💪🏽 gas🔥🔥
Ach ik las er over heen, je bedoelt mijn Weekoverzicht.... Sorry die komt nog.
Nu begin ik je echt kwijt te raken...Met chestpr doe je dus weer junk. 9x34-8x34-8x34 en back off setje.
Dacht dat je twee werksets zou doen met back-off, en bij DP hetzelfde met 2 back-off sets ?
De 3e set, dus max met 34kg 9 reps, next 8 en back-off.Nu begin ik je echt kwijt te raken...
Hoezo is dit junk dan?
Geef me eens een voorbeeld van een "goede set" zonder junk.
Ja, daar zit wat in. Volgende keer begin ik hoger in gewicht. Of ik ga per set verhogen.De 3e set, dus max met 34kg 9 reps, next 8 en back-off.
Als je 3 volle sets kunt doen met 34kg is je gewicht te ligt.
Ja die volgorde klopt niet, zo staat het in mijn app, ik heb eerst biceps gepakt en daarna triceps.Snap ook niet dat je 1oef biceps doet, dan 2 triceps en weer biceps.
Abs was ook laatste oefening ?Ja die volgorde klopt niet, zo staat het in mijn app, ik heb eerst biceps gepakt en daarna triceps.
Had ik moeten aanpassen maar heb het zo overgenomen in de log.
Nee eerste. Vink fijn om als eerst te doen. Kreeg ik van iemand te horen dat dat prima kan, volgens mij van @wovano
Je bent beginner. Ik vind het energie verspillen die je met optrekken nodig hebt.Nee eerste. Vink fijn om als eerst te doen. Kreeg ik van iemand te horen dat dat prima kan, volgens mij van @wovano
3 volle werksets zijn toch wel te doen. Met voldoende rust van 3 min wel te redden. Of een rir 2-3 naar 0-1.Als je 3 volle sets kunt doen met 34kg is je gewicht te ligt.
Lage RIR is zonde van de set. Intensief trainen, en niet zoveel rusten omdat je nog een set moet doen, die junk is.3 volle werksets zijn toch wel te doen. Met voldoende rust van 3 min wel te redden. Of een rir 2-3 naar 0-1.
Voor zover ik onthouden heb kun je toch prima gainen met 2-3 RIR en minder kans op blessures. Persoonlijk vind ik 3 min rusten op compounds en volle set pakken fijner dan minder lang rusten en steeds minder moeten omdat je net niet genoeg rust hebt gehad.Lage RIR is zonde van de set. Intensief trainen, en niet zoveel rusten omdat je nog een set moet doen, die junk is.
dit idd, is toch gewoon hoe heel veel mensen trainen met sets op hetzelfde gewicht.3 volle werksets zijn toch wel te doen. Met voldoende rust van 3 min wel te redden. Of een rir 2-3 naar 0-1.
Langer rust op lagere en zwaardere set(meer gewicht) dan rust je 3-5 minuten.Voor zover ik onthouden heb kun je toch prima gainen met 2-3 RIR en minder kans op blessures. Persoonlijk vind ik 3 min rusten op compounds en volle set pakken fijner dan minder lang rusten en steeds minder moeten omdat je net niet genoeg rust hebt gehad.
Bedoelde meer je kunt rir 0-2 met voldoende rust tussendoor of rir 2-3 en afbouwend naar 0-2 met minder rust tussendoor. De eerste doe ik vaak met compounds en de tweede met isolatie.Lage RIR is zonde van de set. Intensief trainen, en niet zoveel rusten omdat je nog een set moet doen, die junk is.
RIR3, je kunt 10 reps, maar doet er 7. Met 2x 3 minuten rust.
RIR0,1. Je kunt maximaal 10reps met dit gewicht, rust en doet nog een set waar je net 9 reps er uit perst.
Volume 21(halfbakken) of volume 20,19 waar je alles hebt gegeven
Wat is er zo moeilijk aan 2werksets met back-off setje ?dit idd, is toch gewoon hoe heel veel mensen trainen met sets op hetzelfde gewicht.
ik heb gelezen dat @K82 eerder in zijn topic gevraagd had om een schop onder zijn ass, maar denk ook dat we nu op het punt zijn gekomen dat er helemaal niks meer goed is.
hij is een relatieve beginner, heel erg zoekende naar een goede manier van trainen en zal daar vast zijn weg ( zoals wij allemaal ) in vinden.