Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als natty is het belangrijk om de frequentie hoog te houden en is een bro split verre van ideaal. Ook voor de meeste juicers tenzij je echt ver gevorderd bent.

Na 6 sets per spiergroep is het beste er wel af mits je intensiteit hoog genoeg is.
Intensiteit is belangrijk voor natty en niet natty, maar het totale volume wat men denkt nodig te hebben als naturel wordt vaak overschat.
Die bro split wordt nu vaak afgeschreven, maar in de jaren 90 groeide men er goed op.

Ik denk dat er toen in 1 training meer intensiteit werd geleverd dan tegenwoordig in twee. En dat daarom de bro split nog steeds kan werken afhankelijk van de persoon.

• Bicep
Waarderingen: K82
' negatives ' passen bv in een bro split. Erg intensief en lange hersteltijd.

Die bro split wordt nu vaak afgeschreven, maar in de jaren 90 groeide men er goed op.

Ik denk dat er toen in 1 training meer intensiteit werd geleverd dan tegenwoordig in twee. En dat daarom de bro split nog steeds kan werken afhankelijk van de persoon.
Maar heb je het dan over de pro’s van die tijd of hobbyisten?

Qua fysieken vind ik de jaren 90 de golden era van bodybuilding.

Maar heb je het dan over de pro’s van die tijd of hobbyisten?

Qua fysieken vind ik de jaren 90 de golden era van bodybuilding.
Ok hobbyisten! Ik trainde in de jaren 70 en 80 en toen deden we het Arnold volume schema met borst/rug, schouders/armen en benen, 2x/week! Ik dacht toen dat het aan mezelf lag dat ik dat niet volhield.

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind het echt een zeer fijne manier van trainen.

Ook ik ben flink geprikt deze nacht 👌

Buiten de kuiten lijkt dat een push/pull verdeling.

Waarom vind je dat een beter alternatief?
Om dezelfde reden die AK aan gaf.
Upperbody days worden met een UB/LB al snel te lang.
Kuiten kan ook bij push eventueel, maar dan wordt die training langer dan pull.
Beste ook de training omdraaien dan zodat je niet hoeft te legcurl met spierpijn in je kuiten.

Hier zowel last van muggen én spinnen. In de avond de ramen open zetten om door te luchten is geen optie, tenzij je een tiental spinnen binnen wilt krijgen. Wel gezellig!

• Topic Starter Topic Starter
Hier zowel last van muggen én spinnen. In de avond de ramen open zetten om door te luchten is geen optie, tenzij je een tiental spinnen binnen wilt krijgen. Wel gezellig!
Vreemd dat jij dan zo veel spinnen weet te binden aan je. Woon je in een bos of bij een bosrand?

Ai...dan heb jij muggen genoeg dus.
Ik las je bericht net optijd, denk effe langs de DA🤣
image.jpg

Vreemd dat jij dan zo veel spinnen weet te binden aan je. Woon je in een bos of bij een bosrand?
Waar veel muggen zijn, zijn veel spinnen. Ramen zitten tussen 2 daken in, dus ideale plek voor spinnen om zich te settelen.

• Like
Waarderingen: K82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven