XXL Nutrition

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het beter is dat je niet alles klakkeloos aanneemt van wat men hier zegt. Niet alles wat gezegd wordt klopt altijd én er zijn meerdere wegen naar Rome toe.
Ben ik met je eens. Ik zal sowieso niet echt letterlijk alles aanpassen maar wel het nodige.

Je deed dinsdag grotendeels hetzelfde als vandaag, of mis ik iets ?

Training focus op Hams is geen Quad-oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
Dan was zo'n 5x5 stronglift programma een stuk eenvoudiger 🤣🤣🤣

Maar goed, sowieso tot nu toe bedankt voor de reacties.

Ik ga nu even andere dingen doen. Mijn programma wordt nog bijgewerkt.

🦾💪🏽

Dan was zo'n 5x5 stronglift programma een stuk eenvoudiger 🤣🤣🤣

Maar goed, sowieso tot nu toe bedankt voor de reacties.

Ik ga nu even andere dingen doen. Mijn programma wordt nog bijgewerkt.

🦾💪🏽

2 werksets, 1 back-off set. Alles goed opwarmen.

• Like
Waarderingen: K82
Doetjeman zit natuurlijk wel op een heel ander level en daar kan en moet je jezelf niet mee willen vergelijken.

22 sets voor quads in een cut als beginnend naturel atleet is echt gigantisch veel. Als je dat aan kunt dan moet je intensiteit echt flink omhoog.

Volume laag, intensiteit lekker hoog en goed sterk worden/blijven. Je maakt het jezelf met al die adviezen (inclusief mijzelf) veel te ingewikkeld.

Je deed dinsdag grotendeels hetzelfde als vandaag, of mis ik iets ?

Training focus op Hams is geen Quad-oefeningen.
Indien K82 grote benen wil moet hij vooral niet slechts eenmalig per week zijn quads en eenmalig hamstrings trainen.
2 werksets, 1 back-off set. Alles goed opwarmen.
Is een back off set geen werk-set? Zoniet, waarom zou hij die set dan überhaupt doen?

Het hele top en back off set principe is gebaseerd op frequentie en intensiteit, niet eindeloos volume draaien. Ik kan het uitleggen, maar een betere optie is om op YouTube en Instagram naar TrainedByJP te zoeken.

Hiermee beweer ik uiteraard niet dat dit de enige manier is om een grote jongen te worden. Mocht het hele top en back off set principe aantrekkelijk klinken is TBJP de man om het uit te leggen.

Indien K82 grote benen wil moet hij vooral niet slechts eenmalig per week zijn quads en eenmalig hamstrings trainen.

Is een back off set geen werk-set? Zoniet, waarom zou hij die set dan überhaupt doen?

Het hele top en back off set principe is gebaseerd op frequentie en intensiteit, niet eindeloos volume draaien. Ik kan het uitleggen, maar een betere optie is om op YouTube en Instagram naar TrainedByJP te zoeken.

Hiermee beweer ik uiteraard niet dat dit de enige manier is om een grote jongen te worden. Mocht het hele top en back off set principe aantrekkelijk klinken is TBJP de man om het uit te leggen.
Omdat het back-off set heet, en niet telt als werkset. Samen bij elkaar heb je wel 3 sets gedaan ja, duh

Misschien is dit makkelijker te begrijpen:
Quads die voorlopen, train je 2xpm. Dan train je 5xpm hams, als je dan bij je hams toch quads traint ?-?

Dan ligt de focus op je hams voor periode !

Omdat het back-off set heet, en niet telt als werkset. Samen bij elkaar heb je wel 3 sets gedaan ja, duh
In jouw boekje gaat een back-off set dus ook niet tot falen? Anders is het een werk-set, toch? Maar sets die energie, kracht en herstel kosten maar relatief ( te ) weinig moeite kosten worden hier geclassificeerd als junk-volume. Dus wat is het nou?

In jouw boekje gaat een back-off set dus ook niet tot falen? Anders is het een werk-set, toch? Maar sets die energie, kracht en herstel kosten maar relatief ( te ) weinig moeite kosten worden hier geclassificeerd als junk-volume. Dus wat is het nou?
Lees efff alle 46 pagina’s terug. Ik ga niet constant meer alles herhalen, omdat er nieuw forum-lid in een topic komt.

Lees efff alle 46 pagina’s terug. Ik ga niet constant meer alles herhalen, omdat er nieuw forum-lid in een topic komt.
Van het lezen van topicstarter zijn trainingen krijg ik geen antwoorden op waarom jij iets adviseert wat op het eerste oog, en het spijt mij het zo te moeten benoemen, onzin is.

Iemand met ontzettend ontwikkelde benen kun jij aanraden om zijn trainingen te splitsen in quads en hams. Topicstarter is, in ieder geval qua fysieke ontwikkeling, een absolute beginner. Daar is niets mis mee, enkel dient het advies daarop afgestemd te worden.

Van het lezen van topicstarter zijn trainingen krijg ik geen antwoorden op waarom jij iets adviseert wat op het eerste oog, en het spijt mij het zo te moeten benoemen, onzin is.

Iemand met ontzettend ontwikkelde benen kun jij aanraden om zijn trainingen te splitsen in quads en hams. Topicstarter is, in ieder geval qua fysieke ontwikkeling, een absolute beginner. Daar is niets mis mee, enkel dient het advies daarop afgestemd te worden.
Zal het nog een keer herhalen dan: Een back off set is een herhaling van een zware set, maar met een lichtere belasting dan eerdere.

Een werkset is een set waar je all in gaat.
Top set / back off set is dus een werkset, tenzij je de backoff niet tot falen doet dan is het junkvolume en nutteloos.

Ofja zo hanteer ik het, wat een ander doet moet ie zelf weten

Top set / back off set is dus een werkset, tenzij je de backoff niet tot falen doet dan is het junkvolume en nutteloos.

2 werksets, 1 BO
Je doet dus 3 sets, maar spreekt over 2 werksets, en 1 back-off set.
Het is niet moeilijk of ingewikkeld

Dit is inderdaad zoals iedereen het kent.
2 werksets, 1 BO
Je doet dus 3 sets, maar spreekt over 2 werksets, en 1 back-off set.
Het is niet moeilijk of ingewikkeld
Dit is dat niet. Daarmee hoeft het niet slecht te zijn, de beschrijving is alleen op zijn minst verwarrend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven