MuscleMeat

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, en dan zegt iemand 4sets squats.
Wat dus compleet nutteloos is als je de intensiteit niet weet. Dat jij zo traint is prima, als je het voor jezelf weet.
Ik denk dat intensiviteit ook niet te leren is in een paar jaar. Uiteraard traint iedereen “hard”, maar realiteit is vaak anders. Kijk hier op dbb hoeveel mensen trainen en eruit zien alsof ze crossfit doen. Denk je nou oprecht dat dit komt door frequentie of oefening selectie?

Intensiviteit is iets waar de meerderheid geen besef van hebben, bevestiging kwam wel weer toen veel mensen aankaarten dat ze niet zweten met trainen, dan weet ik genoeg.

K82 heb je al eens f**k off-sets geprobeerd? 😜

• Haha
Waarderingen: GruX
Ik denk dat intensiviteit ook niet te leren is in een paar jaar. Uiteraard traint iedereen “hard”, maar realiteit is vaak anders. Kijk hier op dbb hoeveel mensen trainen en eruit zien alsof ze crossfit doen. Denk je nou oprecht dat dit komt door frequentie of oefening selectie?

Intensiviteit is iets waar de meerderheid geen besef van hebben, bevestiging kwam wel weer toen veel mensen aankaarten dat ze niet zweten met trainen, dan weet ik genoeg.
Ook als beginner kun je iets als intensief ervaren, of er werkelijk nog een repje inzit weet je niet. Je moet ergens vanuit gaan. 4 sets 4x10)met hetzelfde gewicht is niet 4sets volluit natuurlijk

Ik ben er van overtuigd dat jullie het allemaal goed bedoelen, maar eerlijk gezegd zie ik ook door de bomen het bos niet meer jongens.
Hahaha wordt er dizzy van..

Allemaal zo moeilijk gemaakt terwijl, het ook weer geen hogere wiskunde is….

Ga gewoon tot het gaatje net als in bed😍

Ook als beginner kun je iets als intensief ervaren, of er werkelijk nog een repje inzit weet je niet. Je moet ergens vanuit gaan. 4 sets met hetzelfde gewicht is niet 4sets volluit natuurlijk
4 sets hetzelfde gewicht “all in” gaan heb ik ook mijn twijfels bij, maar vooralsnog zie ik dagelijks hier “3x12” en heb elke set tot falen gedaan voorbij komen 🤷‍♂️

Ook als beginner kun je iets als intensief ervaren, of er werkelijk nog een repje inzit weet je niet. Je moet ergens vanuit gaan. 4 sets met hetzelfde gewicht is niet 4sets volluit natuurlijk
Je kan prima 4 sets met hetzelfde gewicht doen. Echter zal het verloop van de reps wel omlaag gaan.

4 sets hetzelfde gewicht “all in” gaan heb ik ook mijn twijfels bij, maar vooralsnog zie ik dagelijks hier “3x12” en heb elke set tot falen gedaan voorbij komen 🤷‍♂️
Daar hebben we het dus over, dan beter 2 sets volgas en 1 back-off setje

intensiteit

• Like
Waarderingen: AK
Dat zal jouw vrouw leuk vinden.

E258B44B-AD1D-4B96-BE97-F0108A30AFFC.jpeg

In werkelijkheid ga je de 1e set en 2e set jezelf inhouden, omdat je tussen de oren weet, dat je nog een 3e set(3x12) moet doen. Als je 10-12 reps kunt met 100kg als max, doe je dat 2x en 3e set een back-off set met 80-90kg zo vaak als je nog kunt. ipv 3x12 met 90kg.

Welterusten allemaal, en breek je kop er niet over. 🙋‍♂️

In werkelijkheid ga je de 1e set en 2e set jezelf inhouden, omdat je tussen de oren weet, dat je nog een 3e set(3x12) moet doen. Als je 10-12 reps kunt met 100kg als max, doe je dat 2x en 3e set een back-off set met 80-90kg zo vaak als je nog kunt. ipv 3x12 met 90kg.

Welterusten allemaal, en breek je kop er niet over. 🙋‍♂️
3x12 lijkt me ook prima: eerste set allemaal zuivere reps, je hebt er hoogstens 1 of 2 in reserve; tweede set ook allemaal mooie reps, misschien de laatste een lichte cheat om die 12 te halen, 0 zuivere reps in reserve; derde set haal je de 12 helemaal niet, maar doet een aantal cheat reps om ook dit keer de 12 vol te maken. Zo trainden we rond 1980 en het voelt ongeveer hetzelfde als een top set gevolgd door 1-2 backoff sets.

.

Reden: Is het niet waard.
Laatst bewerkt:
LUISTEREN NAAR JE COACH.

Als je 100 mensen iets vraagt, ga je meerdere antwoorden krijgen. Soms zelfs helemaal geen antwoorden, maar een heel epistel over iemand leven.

Luister naar wat @wovano zegt. Bij vragen, vraag je het aan hem. Je hebt een coach, zodat jij niet hoeft na te denken* en alleen het uitvoerende werk hoeft te doen.

*Je moet altijd wel je verstand blijven gebruiken. Is iets onlogisch? Vraag naar de onderbouwing. Je hebt immers ook een coach om van te leren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven