Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kleine gewichtsupdate:

Gewicht begin topic: 97.8
Huidig gewicht: 96.5

Kcal: 2800 p/dag =220gr eiwit, minimaal 50gr vet (wordt meer) en rest is KH.

Startgewicht: 97.8
Huidig gewicht: 97.1
Kcals: 2800
Onderhoud: 3300

Maandag PUB:
Bench:
3 x 3 x 105
2 x 3 x 100

OHP:
5 x 5 x 42.5

BOR:
4 x 5 x 80

Lat Pulldown Hammergrip:
3 x 12 x 75

Biceps curls straight bar:
3 x 10 x 30

Triceps pushdown:
3 x 12 x 60

Buik braaf gedaan

15 minuten loopband:
Snelheid 6, incline 5

Updates wekelijks van abbs to come.

IMG_20240617_083525.jpg

IMG_20240617_083542.jpg

Vorige week donderdag begonnen met de cut, merk al wel iets van de kcals mindering maar nog niks spectaculairs.

Komt goed.

I'll be back

Laatst bewerkt:
Dinsdag PLB:

Terugkijkend naar gisteren en de daarmee gepaarde vermoeidheid heb ik vandaag besloten deze gehele week te dopen als "deload".

Volume en intensiteit naar beneden gebracht. Maar nog zeker wel zwaar genoeg om voldoende weerstand te voelen.

Volgende week 2 dagen trainen. 1 x lower en 1 x upper.

Ik merk toch een bepaalde weerstand in mijn lijf en ik ken mezelf hoe eigenwijs ik ben. Dus deze keuze bewust gemaakt en ga er ook niet mee wachten.

Vandaag dus PLB:

Squat:
8 x bar
8 x bar
4 x 70
2 x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110
Werksets:
3 x 120
3 x 105
3 x 90

Legpress:
3 x 8 x 150
Voeten lager op de plaat geplaatst, hier ga ik me de aankomende tijd meer bewust van zijn.
Het is leuk om veel gewicht te verplaatsen met je voeten hoger op de plaat maar daarmee leg je de focus niet voldoende op de quads.

Dus....

Romanian Deadlift:
3 x 5 x 70

Leg extensions:
3 x 8 x 30

Kuiten staand:
3 x 10 x 80

Wel lekker getraind. Deze week moet ik mezelf echt aan de deload houden anders ga ik mezelf voorbij.

Geen verdere bijzonderheden.

Reset program started, files executed.

Workout completed.

I'll be back.

wanneer komen er foto's?

• Like
Waarderingen: K82
  • Heart
Houd je omtrek van je armen, benen en navel maar eens bij deze cut.
Dan word het weer pijnlijk duidelijk voor iedereen dat je na een cut bij armen en benen cms gaat inleveren en dat 40 cm armen niet hetzelfde is als 40 cm armen op een lager bf%.

Geloof het of niet maar zou me niks verbazen als je 5cm gaat verliezen, mits je de cut haalt tot volledige abs definitie dus 10% bf.

Dan word het weer pijnlijk duidelijk voor iedereen dat je na een cut bij armen en benen cms gaat inleveren en dat 40 cm armen niet hetzelfde is als 40 cm armen op een lager bf%.

Geloof het of niet maar zou me niks verbazen als je 5cm gaat verliezen, mits je de cut haalt tot volledige abs definitie dus 10% bf.
Ga ik doen.
Geestelijk moet ik me echt bewust blijven dat dit wat ik nu doe echt voor een goed doel is.

Ik accepteer dat ik straks weer "dun" ben en me daardoor nu al klein begin te voelen.
Maar dat is iets persoonlijks denk ik.
Ik begrijp daarnaast ook dat als ik 80kg zou zijn en superdroog dat ik er gespierder uitzie dan wanneer ik 100kg ben en vet....

Dus...ik zal mijn spreekwoordelijke verstand wat dat betreft op nul zetten.

Ik heb nu echt een doel, zo'n soort superpersoonlijk en lichaamlijk doel heb ik nog nooit gehad en ik ga er voor en ga mij door niets en niemand laten tegen houden, ook niet door mezelf.

Ik blijf wegen, meten, trainen, eten en rusten.

Ik zal mijn omtrekken ook meenemen in mijn "rapportages".

Thanks voor de support.

💪🏽✌🏽👍🏽

Daar weet je grote vriend alles van :p

Ga ik doen.
Geestelijk moet ik me echt bewust blijven dat dit wat ik nu doe echt voor een goed doel is.

Ik accepteer dat ik straks weer "dun" ben en me daardoor nu al klein begin te voelen.
Ik begrijp daarnaast ook dat als ik 80kg zou zijn en superdroog dat ik er gespierder uitzie dan wanneer ik 100kg ben en vet....

Ik heb nu echt een doel, zo'n soort superpersoonlijk en lichaamlijk doel heb ik nog nooit gehad en ik ga er voor en ga mij door niets en niemand laten tegen houden, ook niet door mezelf.

Thanks voor de support.

💪🏽✌🏽👍🏽
Ruimste buikomtrek is belangrijkste, iedereen weet dat als je vet verliest je armomtrek ook minder wordt. Voordeel is wel dat je er meer van ziet

• Bicep
Ga ik doen.

Thanks voor de support.

💪🏽✌🏽👍🏽
Idd, knopje om en ga ervoor. Ik richtte me een paar weken terug ook op 0,5kg per week, maar nu denk ik f**k it, met 1kg gaat het beter vooruit en ik kan het beter van de eerste keer goed doen. 1kg p/w is voor jou waarschijnlijk wat veel, maar ik denk dat de insteek ongeveer hetzelfde is.

Al dit om maar te zeggen, go for it en ik duim :lifter:

• Heart

Inderdaad, Ik ben al heel wat BF kwijt, armen zijn van 38,5 naar 36,5 ondanks ik wat VVM ben bijgekomen
Nu ik ben wel al 40 weken aan het cutten

Ga ik doen.

Thanks voor de support.

💪🏽✌🏽👍🏽
Ik zou je cut meer zien als je lichaam voorbereiden op een gigantische bouwperiode van x jaar. Zodra je echt lean bent prime je jou lichaam optimaal om echt maximaal spiermassa aan te zetten.

Domste is na een diepe cut/prep direct gaan vreten en na 2 weken 10kg gainen en na 2 maanden 20kg. Dan bende mooie klaar en heb je zero gains gemaakt. Uiteraard klinkt dit lacherig, maar het zal je verbazen hoeveel mensen dit overkomt.

Inderdaad, Ik ben al heel wat BF kwijt, armen zijn van 38,5 naar 36,5 ondanks ik wat VVM ben bijgekomen
Nu ik ben wel al 40 weken aan het cutten
Dit is 100% normaal, maar helaas voor vele onbegrijpelijk en denken van 25% bf naar 10% bf max 2mm op armen te verliezen.

Realiteit is anders, maar die gaan de meeste toch niet ondervinden doordat ze na 2 weken cutten stoppen.

Ik zou je cut meer zien als je lichaam voorbereiden op een gigantische bouwperiode van x jaar. Zodra je echt lean bent prime je jou lichaam optimaal om echt maximaal spiermassa aan te zetten.

Domste is na een diepe cut/prep direct gaan vreten en na 2 weken 10kg gainen en na 2 maanden 20kg. Dan bende mooie klaar en heb je zero gains gemaakt. Uiteraard klinkt dit lacherig, maar het zal je verbazen hoeveel mensen dit overkomt.
100% juist, mijn coach zegt dat cutten het makkelijkste is.
Dat het echte werk zal zitten in het opbouwen van leangains

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven