XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Ik doe nu een dag wakker blijven, dan een dag slapen.
En de nacht dat ik wekker wakker blijf sta ik strak aan de ritalin naar muziek aan het luisteren of door mijn kamer rondjes aan het wandelen.
Voel me eenzaam. Ik mis iemand, ze had het contact verbroken 2 maanden terug. Dus ik denk dan, ik kan net zo goed de hele dag door strak staan. Dan voel ik me een beetje vrolijk.

Maatje doe rustig aan, op deze manier ga je jezelf doordraaien. Waardoor heeft ze het contact verbroken? Kan je het lijmen?

• #1.044
Maatje doe rustig aan, op deze manier ga je jezelf doordraaien. Waardoor heeft ze het contact verbroken? Kan je het lijmen?
Ik denk dat ik teveel had gepraat, doen ik aan die ritalin was begonnen. Maar normaal, we hebben ruzie dan 2 dagen geen contact. Maar nu meer dan 2 maanden. Het doet pijn

• #1.045
Ik weet niet of ik nog een psychose kan krijgen. Anders had ik dat nu al lang gehad met de hoeveelheid ritalin die ik gebruik. Misschien ben ik wel genezen van de psychose spook. De psychose geest ziekte. Schizofrenie weggetoverd.

Maat stop met Ritalin en bied je excuses aan, hopelijk komt het allemaal goed

• #1.047
Maat stop met Ritalin en bied je excuses aan, hopelijk komt het allemaal goed
Ze had me geblokkeerd op whatsapp, ik denk niet dat ze het waardeert als ik nu contact met haar opzoek. Misschien in een week probeer ik het wel.
Heb haar ook helemaal niet meer gezien.

• #1.049
Ik ga zon canvas kopen, en verf voor die vancas voor een schilderij. Als dat mag van mijn bewind dan.

Bedankt.
Ik voel me wel oke, maar ik weet niet of het oke is. Heb mijn antipsychotica rustig geweigerd, en zit weer volop aan de ritalin. Maar ik voel gewoon aan dat ik geen psychose krijg. Ik voel dat die tijden voorbij zijn.
Misschien ben je die tijd dan gewoon voorbij. Maar heb je zolang gedacht dat die antispychotica nodig waren dat je nog steeds moet wennen aan het idee zonder.

En de nacht dat ik wekker wakker blijf sta ik strak aan de ritalin naar muziek aan het luisteren of door mijn kamer rondjes aan het wandelen.
Voel me eenzaam. Ik mis iemand, ze had het contact verbroken 2 maanden terug. Dus ik denk dan, ik kan net zo goed de hele dag door strak staan. Dan voel ik me een beetje vrolijk.
Doe jezelf een plezier en maak je los van al dat. Richt je nu op jezelf: goede voeding, slapen, beweging.

Probeer die meid los te laten, probeer niet 24/7 strak te staan van de ritalin.

Je tekeningen zijn talentvol, richt je lekker op dingen die je goed doen nu.

Wat voor inrichting zit jij joh?

328104995_2124630967925989_6883609994027619175_n.jpg
Goede dit hoor. Heb je ook een setje grafietpotloden? Denk dat je dat heel goed kunt gebruiken bij deze stijl voor al die verschillende lijnen en schaduwen enzo.

Ze had me geblokkeerd op whatsapp, ik denk niet dat ze het waardeert als ik nu contact met haar opzoek. Misschien in een week probeer ik het wel.
Heb haar ook helemaal niet meer gezien.
Ik zit in een soortgelijke situatie met 'n dame, elkaar ruim 2-3 maanden niet gesproken na een ruzie, totdat ze eerder deze week het contact herstelde. Zweverig gedoe, maar zodra ze je mist en het verleden heeft verwerkt komt ze vanzelf wel bij je terug. Blijf aan jezelf werken, verpest het mooie wat je hebt kunnen opbouwen niet met een overdosis aan ritalin, hou je taai.

Hoe is het nu met je doel? Waar zit je op fitness gebied. De titel van je log is een cut naar 6-8 procent body fat.

Daar vanaf gestapt?

Persoonlijk zou ik niet heel hard gaan cutten als je je mentaal niet helemaal fit voelt.

• #1.058
Hoe is het nu met je doel? Waar zit je op fitness gebied. De titel van je log is een cut naar 6-8 procent body fat.

Daar vanaf gestapt?

Persoonlijk zou ik niet heel hard gaan cutten als je je mentaal niet helemaal fit voelt.
Ik ben weer aan het cutten. Deze keer zonder moeite voor mijn dieet. De reden is de abilifly injectie hebben ze in een keer eraf gehaald. Nu heb ik veel minder honger en ik schat dat ik binnen rond 2 of 3 maanden weer helemaal droog ben met hoeveel ik wandel.

• #1.059
Ik voel me extreem goed, vandaag 20 km in een stuk door gewandeld en dan de trein gepakt naar huis. Heb vandaag al 3700 calorieën verbrand, maar 2000 calorieën op en geen honger. En die abilifly is nog niet eens helemaal uit het systeem.

• #1.060
Van 80 kg naar 77 kg gegaan in een hele korte tijd. Ik gok binnen 2 maanden zit ik weer op de 68 kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven