XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
-

Laatst bewerkt:
Hij weet goed voordat hij naar dat parkje ging, dat ik makkeijk te beinvloeden ben door mijn problematiek. Autisme en psychoses heb ik, en daar gaat die dan bewust mee vechten.
Sorry daar heb ik dus 0 respect voor.
Ja oke maar je hebt zelf een paar keer gezegd dat ie moest komen en dat je klaar ervoor bent.

Er zit een verschil tussen ondoordacht en roekeloos en wilsonbekwaam. En jij bent niet wilsonbekwaam.

• #1.087
Ja oke maar je hebt zelf een paar keer gezegd dat ie moest komen en dat je klaar ervoor bent.

Er zit een verschil tussen ondoordacht en wilsonbekwaam. En jij bent niet wilsonbewaam.
Ik heb ook mijn fouten gemaakt in die situatie dat weet ik, ik heb er ook van geleerd. Maar dan wordt ik op eens 3 x gebeld om 3 uur in de nacht na een jaar niks van hem te horen. Dat begrijp ik dus niet en word er ook best paranoia van want ik zit zwaar aan die wiet.

• #1.088
Ik wil gewoon dat mensen me met rust laten.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb ook mijn fouten gemaakt in die situatie dat weet ik, ik heb er ook van geleerd. Maar dan wordt ik op eens 3 x gebeld om 3 uur in de nacht na een jaar niks van hem te horen. Dat begrijp ik dus niet en word er ook best paranoia van want ik zit zwaar aan die wiet.
Ja dat laatste stukje kan ik zeker goed begrijpen met jouw achtergrond( zit in dezelfde hoek kwa diagnose, stuk minder heftig als jou) ik zou hetzelfde hebben.

Er zit een verschil tussen ondoordacht en roekeloos en wilsonbekwaam. En jij bent niet wilsonbekwaam.
Wilsonbekwaamheid heeft hier niks mee te maken.

Hij zit niet voor niets in een instelling, over zijn toerekeningsvatbaarheid kunnen we wel discussiëren (maar dat heeft geen zin, dat is niet aan ons om te bepalen).

• #1.091

Hij zit niet voor niets in een instelling, over zijn toerekeningsvatbaarheid kunnen we wel discussiëren (maar dat heeft geen zin, dat is niet aan ons om te bepalen).
Ik heb een zorgmachteging al 3 jaar, heb bewind, begeleid wonen. Zegt dat niet genoeg? Ik ben wel intelligent en creatief maar ik maak heel impulsieve keuzes waardoor anderen moeten helpen

Ik heb een zorgmachteging al 3 jaar, heb bewind, begeleid wonen. Zegt dat niet genoeg? Ik ben wel intelligent en creatief maar ik maak heel impulsieve keuzes waardoor anderen moeten helpen
Zeker, dat bedoel ik ook inderdaad. Laat je niet gek maken, goed dat je zijn nummer hebt geblokkeerd.

Al komt jezus christus opeens ter aarde en besluit hij mij om 3 uur 's nachts te bellen neem ik ook niet op.

Iemand die je om 03:00 belt is iig niet nuchter.

Laatst bewerkt:

Als je de vrijheid hebt om vrij een instelling en uit te lopen heb je ook de capaciteiten om je te redden tussen de mensen in de maatschappij, anders had je die vrijheden niet( heb zelf vroeger in zulke instellingen verbleven) . Simpel.

Harde les, volgende keer niet teveel bluffen.

Jouw verwoording is beter: toerekeneningsvatbaar.

Weet iemand waarom Kameel mij 3x gebeld heeft om 3 uur in de nacht. Heb hem proberen terug te bellen maar kan hem niet bereiken.
(telefoon stond op niet storen)
Hij had waarschijnlijk een vrind nodig die hem thuis wilde brengen...

... na een plofkraak :D

En hij heeft mijn nummer niet :duh: :D

Al komt jezus christus opeens ter aarde en besluit hij mij om 3 uur 's nachts te bellen neem ik ook niet op.

Iemand die je om 03:00 belt is iig niet nuchter.
En wat als hij een wonder voor jou zou verrichten, dat jij buff was ineens bijvoorbeeld? Of dat je een Michelin ster zou krijgen?
Lijkt mij wel een toffe gast, had veel vrienden en goeie wijn.
Maar ik vertrouw hem niet helemaal... ...het blijft toch een beetje een palestijn zonder vaste verblijfplaats.

• #1.097
Hij zal wel voor een goede reden gebeld hebben, ik word eerlijk gezegd gewoon paranoia van de hoeveelheid wiet die ik dagelijks rook. Ik heb nu een wantrouw naar mensen op straat de laatste paar weken. Het lijkt wel of ik tegen de rand van een psychose aan zit.

• #1.098
Denk ook dat iedereen buiten over mij praat, de radio ook. Dit had ik ook in mijn psychoses

Hij zal wel voor een goede reden gebeld hebben, ik word eerlijk gezegd gewoon paranoia van de hoeveelheid wiet die ik dagelijks rook. Ik heb nu een wantrouw naar mensen op straat de laatste paar weken. Het lijkt wel of ik tegen de rand van een psychose aan zit.
Zou je dan niet stoppen of minderen met de hoeveelheid wiet die je rookt?

Als je de vrijheid hebt om vrij een instelling en uit te lopen heb je ook de capaciteiten om je te redden tussen de mensen in de maatschappij, anders had je die vrijheden niet( heb zelf vroeger in zulke instellingen verbleven) . Simpel.

Harde les, volgende keer niet teveel bluffen.

Jouw verwoording is beter: toerekeneningsvatbaar.
Dat zou in theorie zo moeten zijn inderdaad.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven